To jak w końcu z tym jest? Celowy zabieg czy zagubiony błąd systemu? Mnie sie wydaje, że OrFree to typowo internetowa taryfa więc świadomie dają do wspólnego wora.
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
To nie błąd, to celowy zabieg, tym bardziej, że operator zarobi na przedłużaniu zdobytych środków. W łatwy sposób pozostawiając klienta przy ofercie, aby nie uciekł do konkurencji.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jest ostrzeżenie użytkownika na forach orange, że istnieje jakiś błąd systemu. User twierdzi, że w przypadku wygaśnięcia ważności GB, doładowanie konta przed terminem przyjścia sms-a z komunikatem o wygaśnięciu ważności GB, nie przywraca z automatu tych GB. Doładowanie zaraz po północy nie skutkuje zwrotem, a sms potrafi ponoć przyjść dopiero rankiem.
Ja doładowuje zazwyczaj dopiero w środku dnia następnego i wszystko gra ze zwrotem. Czasem nawet sie spóźniam kilka dni, gdy nie korzystam z Neta.
Ja doładowuje zazwyczaj dopiero w środku dnia następnego i wszystko gra ze zwrotem. Czasem nawet sie spóźniam kilka dni, gdy nie korzystam z Neta.
Czy bonus się zazwyczaj przydziela od razu? Doładowałem wczoraj konto kwotą 5zł przez aplikację mój orange, dostałem smsa, że przydzielono mi 2.5GB, później drugi sms o 5GB. 10GB nie dostałem do tej pory. Pani na czacie stwierdziła, że promocja jest na 5GB, jak wysłałem screena z mój orange z widoczną informacją, że dostane 10GB, to powiedziała, że takiej promocji nie ma, jak wysłałem regulamin to twierdziła, że to jest promocja ważna w dniach 1 stycznia - 30 czerwca 2022 (???), po czym napisała, że przyznanie do 24 godzin, ale nie chce mi się troche wierzyć, skoro minęło już 15+h , czy ktoś też miał problem z przyznaniem bonusu? Bo chciałem doładować sobie kilka razy po 5zł i przedłużyć na rok, ale widzę, że to nie wypali
1 lutego ładowałem 5zł za dnia przez logowane numerem MO w wersji www. Przyznali prawidłowo.
po minucie następneKonto zostalo doladowane. Masz 14.67 zl wazne do 28.02.2022. Otrzymujesz bonus 2,5 GB oraz dodatkowe 5GB za doladowanie online.
a po kilku minutach jeszczeDziekujemy, ze wybrales doladowanie w Moj Orange - bez papieru, wydruku i plastiku. .W prezencie dostajesz podwojny bonus: 10 GB zamiast 5 GB.
Przywrocilismy bonusowe 62.79 GB zgromadzone z bonusow z doladowan.
Kolejny kontakt z czatem załatwił sprawę. Przyznane 5GB. Niestety, za kolejne doładowania znowu dostaje bonus 2,5GB + 5GB. Znowu muszę pisać do nich.
To zmień godziny doładowań. Apka telefoniczna MO czy www MO? Spróbuj dla odmiany z www.
Doładowanie w apce, w różnych godzinach, to samo. Zrobione zgłoszenie do działu technicznego, odpowiedź: 12,5GB zostało przydzielone prawidłowo. Pytanie, gdzie jest to 12,5GB skoro doładowałem 8x5zł i mam 70GB xD
Jak przedłużyć ważność PLN i uzbieranych GB o rok?
Obecnie konto ważne jeszcze 25 dni a GB 3 dni.
OFnK taryfa
Obecnie konto ważne jeszcze 25 dni a GB 3 dni.
OFnK taryfa
W Mój Orange poszukaj opcji "więcej czasu na internet".
*101*365# koszt to 29 zł. To oczywiście kod włączający "więcej czasu na internet" który wydłuża przy okazji konto główne.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2022, 20:20 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Taka ciekawostka. Ostatnio w związku z masowym wygaszaniem kart korzystających z ostatniego darmowego RWK wykonanego rok temu, wyjąłem pewną bardzo starą kartę (prawdopodobnie jeszcze bez obsługi LTE) by wykorzystać ostatnie złotówki z niej.
Jakie było moje zdziwienie, że za żadne skarby nie można się zalogować na nowy MO, tylko ciągle włącza się stary, przez co nie doładuje w promocji z MO by numer owy uratować ewentualnie. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że pozostałe moje karty wyłącznie nowy MO łapią, więc w sumie to sie nie dziwie, że koledze tam wyżej niby przyznają 12,5GB według technicznych a cyferki na jego koncie wskazują co innego Poprostu całe ORANGE czyli zawsze u kogoś coś nie gra. Jakby jeszcze na korzyść klienta te błędy systemu wychodziły to byłbym rad, a tak to ręce opadają normalnie.
Jakie było moje zdziwienie, że za żadne skarby nie można się zalogować na nowy MO, tylko ciągle włącza się stary, przez co nie doładuje w promocji z MO by numer owy uratować ewentualnie. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że pozostałe moje karty wyłącznie nowy MO łapią, więc w sumie to sie nie dziwie, że koledze tam wyżej niby przyznają 12,5GB według technicznych a cyferki na jego koncie wskazują co innego Poprostu całe ORANGE czyli zawsze u kogoś coś nie gra. Jakby jeszcze na korzyść klienta te błędy systemu wychodziły to byłbym rad, a tak to ręce opadają normalnie.
Jest progres. Drugie zgłoszenie techniczne i odpowiedź na nie "Za wszystkie siedem doładowań po 5zł Państwa konto zostało doładowane po 7,5GB, stan konta po dołądowaniu to 70,9GB. Pozdrawiamy, Orange". XD. Nie wiem czy się śmiać czy płakać
Niektóre moje nowsze numery z 2017r. także tylko na stary MO przechodzą, a jeszcze niedawno tylko nowy MO przez www łapały. Oczywiście strona logowania ta nowocześniejsza. Niektóre numery proszą o kod sms a inne tylko o hasło. Burdel systemowy.
Nie wiem Argelo, może masz starą apkę? bo jeśli w jakiś dziwny sposób wrócił do łask stary MO w komputerze z którego nie da się dostać promocyjnych GB a da się doładować to bym się nie zdziwił przy nieaktualnym oprogramowaniu na smartfona także.
Mam pytanko, bo lada moment wracam na ofertę na kartę w Orange. Chodzi mi o doładowania - załóżmy, że doładowałem konto na kwotę 30 PLN i dostałem za to odpowiednią ilość GB. Jeśli od razu wykupię rok ważności za 29 PLN, to późniejsze GB z doładowań, nawet te najniższe czyli np. 5zł na 2 dni przyjmują ważność tego rocznego przedłużenia, czy roczne + 2 dni, czy może tylko rzeczywiście 2 dni?
przyjmują ważność tego rocznego przedłużenia
1. "Rok ważności" przedłuża tylko konto główne.
2. Gigabajty z doładowań i ważność konta głównego przedłuża * więcej czasu na internet".
3. Jeśli wykupisz najpierw "więcej czasu na internet" to ważność późniejszych bonusów
będzie taka jak ta uzyskana dzięki wykupionej usłudze.
4. Lepiej doładować 6 razy po 5zl niż raz za 30 zł ( oczywiście doładowania robimy przez aplikacje Orange).
2. Gigabajty z doładowań i ważność konta głównego przedłuża * więcej czasu na internet".
3. Jeśli wykupisz najpierw "więcej czasu na internet" to ważność późniejszych bonusów
będzie taka jak ta uzyskana dzięki wykupionej usłudze.
4. Lepiej doładować 6 razy po 5zl niż raz za 30 zł ( oczywiście doładowania robimy przez aplikacje Orange).
Apka świeża, dopiero co zainstalowana. Możliwe, że problem jest w samym numerze, który jest z promocji "starter za doładowanie?" Początek numeru to 500, możliwe, że jakiś zrecyklingowany, bo dawno nie widziałem starterów z takim początkiem. Z dziwniejszych sytuacji na numerze:
1. Wyłączona jest poczta głosowa, ale i tak ludze mi się na nią nagrywają, nie da sie jej wyłączyć
2. W historii doładowań wczytuje się wykres z datą 2017 i często nie chce przeskoczyć do 2022 (starter aktywowany tydzień temu)
3. Czat z doradcą często nie jest możliwy ponieważ każe mi się zalogować do mój orange, pomimo, że jestem zalogowany
4. Otwarte zgłoszenia nie pokazują się w zakładce zgłoszenia w mój orange
Ogólnie mówiąc burdel, a obecnie nawet nie wiem czy moje, już 3 zgłoszenie jest w ogóle otwarte, bo nie dostałem smsa. Przedłużyć środków o rok też nie moge, bo po prostu kod USSD nie zwraca żadnego komunikatu.
Ok, właśnie chodziło mi o ten pkt 3 w usłudze więcej czasu na internet za 29 PLN. Dzięki.
Kwestię już samej ilości bonusów ogarniam i dodam, że doładowanie 5 PLN (2,5 GB + 10 GB) działa także przez konto Mój Orange na www. Dla niektórych może być to wygodniejsza forma wielokrotności takiego doładowania niż poprzez apkę. Finalny efekt będzie taki sam.
Kwestię już samej ilości bonusów ogarniam i dodam, że doładowanie 5 PLN (2,5 GB + 10 GB) działa także przez konto Mój Orange na www. Dla niektórych może być to wygodniejsza forma wielokrotności takiego doładowania niż poprzez apkę. Finalny efekt będzie taki sam.