DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
 #1127005  autor: neotele
 18 sty 2022, 14:04
asdaf pisze:
17 sty 2022, 17:15
Chcę przenieść numer (nie mój) do "Play". Po przeniesieniu numer trafi pewnie do PnK. Chciałbym aby finalnie numer trafił do Fakt ale chciałbym też aby osoba ta (starsza) pokorzystała jak najwięcej z bonusu 200zl. Czy można i kiedy zmienić taryfę na Fakt aby bonus nie przepadł?
Ciągle można. Miał rację @Karlos20, pisząc kilka dni temu, że Bonus za przeniesienie RBM (a także w Fakt) nie został odwołany, więc ciągle istnieje, choć nie ma o tym już słowa na ich stronach.
Po aktywacji karty w telefonie - np. kodem *101#
- przechodzisz do Fakt Mobile kodem *163*12#
- sprawdzasz kodem *111*49*1# w jakiej jesteś taryfie,
- jak już będziesz w taryfie Fakt Mobile, to aktywujesz bonus kodem: *111*340*1#
( lub logujesz się do play24 i uruchamiasz bonus - może pojawić tu się dopiero po kilku godzinach).
 #1127018  autor: babciagienia1p
 18 sty 2022, 19:48
neotele pisze:
10 sty 2022, 16:58
Długo dziś rozmawiałem na ten temat na chacie Play i po długim oczekiwaniu i wyjaśnianiem sprawy pomiędzy konsultantami Play, otrzymałem ostateczną odpowiedź, że nie ma obecnie bonusów za przeniesienie do RBM (a są jedynie za przeniesienie do Play).

Dzisiaj, 18-01-2022, między 17:00 a 18:00 aktywowałam BZP 200/20/60 na karcie RBM 7 MNP. Ku mojej zdziwieniu poszło dużo sprawniej niż ostatnio. Udało się odpalić bezpośrednio na stronie www.24.play.pl. Nie musiałam dzwonić na infolinię. Bonus nadal funkcjonuje.
Numer leżakował od przeniesienia w marcu 2020.
 #1127026  autor: macqmacq
 18 sty 2022, 21:23
neotele pisze:
18 sty 2022, 14:04
asdaf pisze:
17 sty 2022, 17:15
Chcę przenieść numer (nie mój) do "Play". Po przeniesieniu numer trafi pewnie do PnK. Chciałbym aby finalnie numer trafił do Fakt ale chciałbym też aby osoba ta (starsza) pokorzystała jak najwięcej z bonusu 200zl. Czy można i kiedy zmienić taryfę na Fakt aby bonus nie przepadł?
Ciągle można. Miał rację @Karlos20, pisząc kilka dni temu, że Bonus za przeniesienie RBM (a także w Fakt) nie został odwołany, więc ciągle istnieje, choć nie ma o tym już słowa na ich stronach.
Po aktywacji karty w telefonie - np. kodem *101#
- przechodzisz do Fakt Mobile kodem *163*12#
- sprawdzasz kodem *111*49*1# w jakiej jesteś taryfie,
- jak już będziesz w taryfie Fakt Mobile, to aktywujesz bonus kodem: *111*340*1#
( lub logujesz się do play24 i uruchamiasz bonus - może pojawić tu się dopiero po kilku godzinach).
Dajesz gwarancję, że takie działanie teraz jeszcze działa? 8)
 #1127043  autor: neotele
 18 sty 2022, 23:54
macqmacq pisze:Dajesz gwarancję, że takie działanie teraz jeszcze działa?
Tak. Kilka dni temu tak zrobiłem i zadziałało.

Poza tym w Regulaminie tej promocji piszą:
"Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu .. Informacja o odwołaniu usługi zostanie opublikowana na stronie internetowej www.play.pl lub www.faktmobile.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej."
A że tego publicznego odwołania nie było, więc Regulamin jest ciągle aktywny i wiążący.
 #1127045  autor: adacomp
 19 sty 2022, 01:06
To dziwne bo już dawno temu nie tylko ja ale też inii użytkownicy na własnym przykładzie się przekonali że zmiana taryfy przed odpaleniem BzP uniemożliwia jego późniejszą aktywację , potem nawet dzwoniąc na infolinie aby go aktywować konsultant mówił że była taryfa zmieniona i BzP nie będzie , tak samo już od dawna nie działa wielokrotne skakanie między sieciami i ciągłe odbieranie BzP , infolinia i konsul tez o tym wiedzą i mają to w systemie że już kiedyś BzP był przyznany na tym numerze.
 #1127074  autor: asdaf
 20 sty 2022, 09:22
neotele pisze: Ciągle można. Miał rację @Karlos20, pisząc kilka dni temu, że Bonus za przeniesienie RBM (a także w Fakt) nie został odwołany, więc ciągle istnieje, choć nie ma o tym już słowa na ich stronach.
Po aktywacji karty w telefonie - np. kodem *101#
- przechodzisz do Fakt Mobile kodem *163*12#
- sprawdzasz kodem *111*49*1# w jakiej jesteś taryfie,
- jak już będziesz w taryfie Fakt Mobile, to aktywujesz bonus kodem: *111*340*1#
( lub logujesz się do play24 i uruchamiasz bonus - może pojawić tu się dopiero po kilku godzinach).
Przeniosłem testowo swój numer. Zrobiłem to na poczcie a następnie postępowałem zgodnie z tym cytowanym postem. Na bonusie mi nie zależało więc gdyby się nie udało to trudno. Jednak wszystko się udało. Taryfa zmieniona, bonus na koncie.
Teraz tak się zastanawiam: bonusu (200zl) w Fakcie przedłużyć nie można. Jest tam też ten limit 15 zł/mc. Jeśli "ciocia" przeniesie tam swój numer to wykorzysta maksymalnie 30 zł z bonusu. Dobrze myślę? Może ktoś ma jakieś pomysły?
 #1127083  autor: neotele
 20 sty 2022, 10:45
@asdaf
Bonus 200 zł na rozmowy i SMSy jest ważny przez 2 miesiące, więc niech najpierw Ciotka to wykorzysta (będzie ponad 1333 minuty - powinno wystarczyć :) ), a dopiero potem uruchamia (jeśli chce) promocję 15 zł/mc.

Zgodnie z Regulaminem promocji WYDAWAJ do 15 zł MIESIĘCZNIE Na rozmowy i SMSY
"Usługa jest aktywowana automatycznie dla Użytkowników, którzy Aktywowali konto w Ofercie Fakt Mobile po 11.01.2020 r.", ale chyba nie dotyczy to numerów przeniesionych z Play (gdzie numer był pierwotnie aktywowany).
Na wszelki wypadek sprawdź to i, zależnie od potrzeb, dezaktywuj/aktywuj tą usługę.
 #1127092  autor: asdaf
 20 sty 2022, 11:28
macqmacq pisze:
20 sty 2022, 10:40
asdaf - do jakiej oferty przeniosłeś numer? Jaką miałeś taryfę przed zmianą na Fakt mobile? Oprócz 200zł dostałeś oczywiście 20GB oraz RWK?... :roll:
Numer przenosiłem z OFnK. Pani pierwszy raz w życiu :) przenosiła numer i nie pytała na jaką taryfę chcę. Podejrzewałem, że mnie przeniosą do PnK Start i tak się stało. Myślę że to jedyna możliwość na poczcie. RWK i 20 GB też otrzymałem ale na razie widoczne jest tylko pod kodem.
Może "ciocie" to przeniosę najpierw do "od nowy" a dopiero później do Faktu.
 #1127100  autor: babciagienia1p
 20 sty 2022, 14:32
@asdaf
Nie ma możliwości wyboru taryfy podczas przenoszenia numeru. Są sztywne taryfy przenosinowe, bez względu w jakim punkcie następuje przeniesienie :
1) Play - Play na Kartę zestaw startowy
2) RBM - RBM 7 MNP
3) Fakt - Fakt.
Jeśli, naprawdę, udało Ci się dostać BzP w Fakcie mimo, ze zmieniałeś taryfę z Play na Fakt (gratuluję), zrób tak jak radzi Ci @neotele. Wykorzystuj najpierw 200,- zł. Możesz dodatkowo wspierać się kodami z gazety podawanymi przez @blacQ1. Kody działają również na taryfie startowej Faktu (zresztą Fakt ma tylko jedną taryfę). Schodzą przed pakietami 200,- zł/20 GB.
Po zabawie w Fakcie możesz zmienić operatora na innego spoza P4, następnie przenieść ten sam numer do RBM - dostaniesz BzP, po czym analogiczny przeskok i do Playa, tam też dostaniesz kolejny BzP. Chociaż w przypadku ponownych przenosin do Playa możesz mieć problem z BzP, bo już raz przenosiłeś do Play na Kartę, podczas pierwszej operacji.
Więcej, na tym samym numerze, chyba się nie da wycisnąć.
 #1129021  autor: babciagienia1p
 06 mar 2022, 23:57
@Vieslav
Oczywiście, że można. Należy tylko znaleźć punkt, w którym obsługa nie kłamie, że nie mają starterów przenosinowych Faktu.
Zresztą chyba pojawiła się możliwość formatowania dowolnego startera do jednej z trzech taryf (Play, RBM, Fakt) z poziomu systemu Playa. Ostatnio, podczas przenoszenia, dostałam starter RBM 7 MNP w uniwersalnym szarym "ekologicznym" opakowaniu i o wyglądzie startera Playa.

@asdaf
Prawie zawsze, z trikowymi wyjątkami, podczas przechodzenia między taryfami w Playu, środki z konta promocyjnego przepadają. Pakiet na transmisję danych przepada zawsze. Każde przejście z Playa do Faktu lub RBM powoduje utratę obydwu.
 #1131632  autor: achromski
 26 maja 2022, 22:14
Na jednym z numerów nie mogę aktywować BzP.
Aplikacja, strona i USSD zwracają, że nie mogę skorzystać z tego bonusu.
Numer ten, po raz pierwszy w PLAY, przetransferowany z VM.
Konsultując z BOK, dowiedziałem się, że to dziwne, powinno działać.
Pozostałe numery przeniesione mogą mieć zonk z BzP, z uwagi na korzystanie z PLAY w 2020 roku.
Spróbuję konsultacji przed południem.

Pozdrawiam, Alek.
 #1131636  autor: babciagienia1p
 27 maja 2022, 05:14
@achromski
Takie przypadki zdarzają się. Wymuś zgłoszenie techniczne. Powinno zadziałać, o ile nie zmieniałeś taryfy po aktywacji startera.
Swoją drogą, bezpieczniej przenosić do RBM lub Faktu. W nich nie analizują dogłębnie przypadków zawieszenia BzP. Kiedyś, w RBM, było ograniczenie trzy BzP na jeden Pesel. W aktualnych regulaminach już nie widzę ograniczenia.
 #1131667  autor: achromski
 27 maja 2022, 18:33
babciagienia1p pisze:
27 maja 2022, 05:14
Wymuś zgłoszenie techniczne. Powinno zadziałać, o ile nie zmieniałeś taryfy po aktywacji startera.
Konsultant nie potrafił włączyć i sam był zdziwiony zaistniałą sytuacją.
Rankiem dostęp do apki PLAY24 okazał się zablokowany.
Na chat, otrzymałem informację o zleceniu włączenia BzP.
babciagienia1p pisze:
27 maja 2022, 05:14
Swoją drogą, bezpieczniej przenosić do RBM lub Faktu.
W moim mieście jest to niemożliwe.
Katarynkowa wymówka "brak kart".
BOK FM na pytanie o przeniesienie numeru, wskazał na USSD.

Pozdrawiam, Alek.
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16