Ok. Zmyliły mnie "250gb" w Twoim pierwszym poście.
Zadzwoń jeszcze raz na infolinię. Najlepiej w godzinach 10:00-15:00 w dzień roboczy. Powołaj się na, wskazane przez Ciebie, punkty regulaminu (pkt. III.4 i III.5). Jeśli nadal będzie problem, poproś, aby konsultant/-ka napisała zgłoszenie techniczne. Jeśli nie będzie chciał/-a, poproś, w trakcie tego samego połączenia, o rozmowę z przełożonym. Jeśli nadal nie będzie efektu, napisz reklamację spoza aplikacji, wysyłaną z Twojego e-maila na e-mail
[email protected].
Jeśli zaproponują rekompensatę, o której pisał @Karlos20, pilnuj, aby trafiła na konto główne. W przypadku promocyjnego środki mają ograniczoną możliwość wykorzystania. Nie można za nie kupować pakietów.
Niekiedy warto zadzwonić kilkukrotnie, licząc, że w pierwszym kroku trafi się na bardziej zorientowanego konsultanta/-kę.