DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 267 z 536
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 536
 #1130000  autor: KC-KARLOS
 02 kwie 2022, 13:37
lukjac: zazwyczaj promocje Autodoładowania dotyczą każdego, kto już z tego skorzystał.
Pytasz o bonusy złotówkowe. Spokojnie, kasa ląduje na Konto Główne. Sprawdzasz ją kodem *124*# lub w apce / www serwisu Mój Orange.
Warto być szybkim, bo te promocje szybko się rozchodzą, Ty pytasz o niuanse promocji, a w tym samym czasie ona może się już kończyć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130086  autor: kazik20
 04 kwie 2022, 14:55
Karlos, doładowałem przelewem sms jedno z kont i faktycznie wydłużyło się na odbieranie na ponad rok, ale inne numery nie zostały niestety tak nagrodzone. Minęło już prawie tydzień. Od czego to zależy? Trzeba dłużej poczekać na reakcje systemu?.. bo zaczynam w to powątpiewać.
 #1130109  autor: koszalineo941268
 04 kwie 2022, 20:30
Utrzymanie numeru w sieci

Utrzymanie numeru w sieci to usługa, którą świadczymy wszystkim klientom Orange na kartę od momentu aktywacji i rejestracji numeru telefonu w naszej sieci aż do jego dezaktywacji.

Ile to kosztuje?

Usługa jest bezpłatna, gdy korzystasz ze swojego telefonu przynajmniej jeden raz w ciągu 31 dni, tzn. wykonasz przynajmniej jedno połączenie, wyślesz SMS, MMS, skorzystasz z internetu lub kupisz pakiet lub usługę. Możesz wykorzystywać bezpłatne środki pochodzące z bonusów lub promocji.

Jeżeli nie będziesz korzystał z telefonu, pobierzemy opłatę 5 zł za każde 31 dni braku aktywności.

Co oznacza brak aktywności?

Brak aktywności oznacza, że nie wykonałeś żadnego połączenia wychodzącego, nie wysłałeś SMS, MMS, nie łączyłeś się z internetem, nie włączyłeś pakietu lub usługi – ani razu w ciągu 31 dni.

Co jeżeli nie mam środków na koncie?

Jeżeli w momencie próby pobrania opłaty okaże się, że nie masz środków na koncie, to nic się nie stanie: nie pobierzemy opłaty, a Twój numer będzie dalej działał zgodnie ważnością, jaka jest do niego przypisana.

Czy dostanę informację o pobraniu opłaty?

Tak. Na jeden dzień przed próbą pobrania opłaty wyślemy do Ciebie SMS z informacją, że w następnym dniu opłata zostanie pobrana. Aby uniknąć opłaty wystarczy, że skorzystasz ze swojego telefonu
https://www.orange.pl/view/utrzymanie-numeru

"Inny dokument" na temat utrzymania numeru ;)
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... fff5f2a8e5
 #1130115  autor: polskiejablka
 04 kwie 2022, 21:14
Dobrze, że przypomną dzień wcześniej. Mogliby dodać w MO albo pod *124*# coś w stylu "xx dni od ostatniej aktywności".

Do cennika OFnK został dodany identyczny fragment, zgodnie z tym co zapowiedziano w komunikacie. Dodatkowo w tabelce "Utrzymanie numeru w sieci - maksymalnie 5 zł/ co 31 dni przy braku aktywności numeru".
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... c07b04fe72
 #1130127  autor: neotele
 05 kwie 2022, 09:46
Można oczywiście założyć, że brak roku w Cenniku jest pomyłką, choć ciężko w to uwierzyć, zważywszy na to, że Orange ma u siebie rozległy sztab pracowników, prawników itp., którzy przegotowują tego typu dokumenty.
Raczej jest to celowe działanie, mające ukryć fakt, że Orange nie opublikował tego typu dokumentu z należnym prawnie wyprzedzeniem (i niezorientowani będą sądzić, że ten dokument jest dostępny w obecnej formie od 24.02 br., choć, jak ostatnio sprawdzałem 2.04 br., wtedy Cennik nie zawierał jeszcze zapisów o opłacie 5 zł).
  • Strona 267 z 536
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 536
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 536