Raczej nie będą.
Albo gdyby RWK włączał się automatycznie (i za darmo) po każdym doładowaniu.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napisali wyraźnie, że nic się nie stanie. Zwróć uwagę na zaznaczony fragment:
Jeżeli w momencie próby pobrania opłaty okaże się, że nie masz środków na koncie, to nic się nie stanie: nie pobierzemy opłaty, a Twój numer będzie dalej działał zgodnie ważnością, jaka jest do niego przypisana.
Z jednej strony beka, ale z drugiej czytając regulamin nie da się wykonać tego zgodnie z nim...
Promocja polega na przyznaniu Uczestnikowi Doładowania Promocyjnego w ilości 1
(słownie: jeden) do pierwszego Autodoładowania zrealizowanego w Okresie Trwania
Promocji zgodnie z Limitem Promocji
Ustawiłeś próg doładowania niższy niż aktualne saldo i nie zadziałało? Może przy takiej konfiguracji jest jakiś błąd z odpaleniem promocji (operator musiałby na bieżąco informować BM o stanie konta).
Ależ jest już info rozszerzone w MO na www.polskiejablka pisze: ↑04 kwie 2022, 21:14Dobrze, że przypomną dzień wcześniej. Mogliby dodać w MO albo pod *124*# coś w stylu "xx dni od ostatniej aktywności".
/X\ Brak ruchu na koncie od 1 dnia. Najbliższe naliczenie opłaty: 7 maja 2022.
Miałem 20,34 zł, próg ustawiłem na 30 zł, dostałem SMSa, że będzie doładowanie i jak nie chcę to mam wysłać NIE. Po kilku minutach doładowało 30 + 30 promocyjne.