Jako że zdecydowałem się przenieść swoje 3 numery z wrodzinie do Vectry pozwolicie że opiszę po kolei swoje doświadczenia.
Cały proces przenoszenia numeru i podpisania umowy wykonywałem w jednym z Biur Obsługi Klienta.
Wizyta 1: wypełnienie i podpisanie wniosków o przeniesienie numerów, po kilkudziesięciu minutach od wysłania wniosków zgoda dotychczasowego operatora na przeniesienie numerów
Wizyta 2 następnego dnia: podpisanie umów oraz odbiór kart SIM, termin przeniesienia numerów to w tym wypadku tydzień czasu. Skorzystałem z promocji za 14,99 zł/mc. Ilość numerów, które można przenieść w ramach 1 abonenta jest nieograniczona.
W dniu przeniesienia numerów: odpięcie ich z dotychczasowej sieci chwilę po północy, aktywacja przez nowego operatora po 12 godzinach. Następnie przez 2 kolejne dni pozostawałem w korespondencji mailowej z Panią z Biura Obsługi Klienta w którym podpisywałem umowy gdyż nie zostały aktywowane abonamenty BEZLIMIT 10 GB, tłumaczyła to "błędem systemowym". Przez 48 godzin nie mogłem korzystać z internetu mobilnego, wykonywać połączeń, wysyłać SMSów, MMSów, jedynie odbierać je. Dotyczyło to wszystkich 3 numerów.
W dniu dzisiejszym wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo, natomiast są istotne rozbieżności np. w ustawionym miesięcznym limicie wydatków - kod USSD - 100 zł/mc, w Strefie Klienta widnieje 10 zł/mc - tak jak pierwotnie sobie życzyłem. Kod USSD na ilość pozostałych minut w abonamencie - 0? (SMS i internet mobilny pokazuje prawidłowo, połączenia wychodzące mogę normalnie wykonywać - nie pomniejsza mi to miesięcznego limity wydatków więc mniemam że również są one nieograniczone)
Pomiar prędkości internetu mobilnego na smartfonie: DL 58 MBps. UL 14 MBps.
Cenniki, w tym na usługi międzynarodowe są dostępne na stronie internetowej.
Jedna z kart SIM wylądowała w routerze - internet działa bez zastrzeżeń.
Połączenia oczekujące nie są domyślnie włączone, można je bezpłatnie aktywować kodem USSD, po darmowej aktywacji działają bez zastrzeżeń.
Poczta głosowa domyślnie jest wyłączona.
Jakość połączeń głosowych oceniam na bardzo dobrą.
Po istotnych przebojach, braku funkcjonalności telefonów przez 2 dni oraz przy obecnej cenie bez promocji (19,99 zł na 24 miesiące) na pewno drugi raz bym nie skorzystał z tej oferty.
Mimo wszystko na pochwałę zasługuje Pani z BOK która bardzo sprawnie odpisywała na moje maile, dzwoniła do mnie i zgłaszała po kolei przez swój kanał wszystkie te nieprawidłowości, wysoka kultura osobista. Aż jestem ciekaw co będzie dalej i jakie rachunki dostanę...