Jeden numer udało mi się doładować ale na drugim Bluemedia blokuje podpięcie karty. Chyba przedobrzyłam, po pierwszym doładowaniu usunęłam nr ale zostawiłam kartę, dodałam drugi nr i pokazało się info o włączeniu autodoładowania z zapisaną kartą a wtedy (w przebłysku "geniuszu"
) pomyślałam, że lepiej będzie jeszcze raz dodać kartę więc ją usunęłam i się posypało. Na koncie został nr z ustawionym progiem, kwotą doładowania i komunikat na czerwono: podepnij kartę a kiedy próbuję to zrobić przenosi mnie na stronę Bluemedia gdzie wpisuję dane karty (wszystko poprawnie) i po kliknięciu zapłać wyskakuje błąd, potem wracam na stronę Orange, która wyświetla, że autodoładowanie zostało włączone chociaż Bluemedia są innego zdania
Próbowałam też z innego konta i jest to samo, idzie dobrze do momentu przeniesienia na stronę Bluemedia, która odrzuca płatność.
Pewnie to przez usuwanie karty albo inna przyczyna, numer jest świeży, jeszcze ani razu nie zasilany. Czy to możliwe, że dlatego, że nigdy nie był doładowany nie można skorzystać z autodoładowania?