DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 270 z 536
  • 1
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 536
 #1130820  autor: forum_tg
 30 kwie 2022, 23:29
mam pytanie odnośnie usługi Social Pass
- czy jest jakaś różnica pomiędzy opcją jednorazową a cykliczną (poza samoodnowieniem)? któraś daje jakiś profit?
- czy są przypadki że przy włączonej w/w usłudze pobierane dane z pakietów za korzystanie z FB czy WhatsApp pomimo że nie powinni?
- w aplikacji jest informacja o promocji i 93 dniach, należy to rozumieć, że uruchamiając to pierwszy okres nie trwa miesiąc a 3 miesiące?
 #1130827  autor: coleslaw7
 01 maja 2022, 10:06
Jak to jest z przedłużaniem ważności konta po doładowaniu. Mam rozmowy wychodzące ważne 100 dni, doładowałem konto za 50 zł i nie zostały one przedłużone. Rozumiem, że w takim razie ważność dni nie sumuje się i jak bym miał np. konto ważne przez 30 dni, to dopiero wtedy wydłuży mi okres ważności połączeń wychodzących po doładowaniu?
 #1130874  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2022, 15:52
forum_tg: nie ma różnicy, jeśli chodzi o działanie usługi, nie zjada GB z pakietów, gdy korzystasz z serwisów społecznościowych, wybranych komunikatorów oraz TikToka (jak we Flexie). Zarówno wersja cykliczna jak i odnawialna, dzięki aktywacji w Mój Orange (www i apka) daje 93 dni ważności usługi, można bez problemów przełączać się między opcją jednorazową a cykliczną (taki ruch kumuluje ważność usługi o kolejne 93 dni, wystarczy mieć te 7 zł za aktywację usługi oraz mieć na saldzie 1 zł, aby w jej ramach działał darmowy transfer).
Video wysyłane lub oglądane na wytypowanych komunikatorach / serwisach również nie zjedzą neta (jeśli to nie są reklamy czy elementy z zewnątrz).
Może zjadać neta poza usługą, gdy inne aplikacje działają w tle czy klikasz lub wyświetlasz linki zewnętrzne i reklamy czy aktualizujesz aplikacje objęte usługą (gdyż ruch idzie poza apką, z danego sklepu).

coleslaw7: w tym wypadku nominał zasilenia ma krótszą ważność niż obecnie saldo, nic się nie zmieni. Odpłatnie możesz wydłużyć ważność środków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130892  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2022, 23:01
forum_tg: w tej sytuacji wszystko odbędzie się w ramach Social Pass. Działanie identyczne jak we Flexie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131008  autor: Artyem
 07 maja 2022, 14:26
Wystartowała kolejna edycja usługi Autodoładowania. Za doładowanie za min. 30 zł, otrzymujemy bonusowe 30 zł za pierwsze Autodoładowanie. Promocja trwa do wyczerpania doładowań promocyjnych.

https://doladowania.orange.pl/auto-doladowanie

Sprawdziłem dziś rano, mimo brania udziału w edycji w zeszłym miesiącu (kwietniu) i kolejny raz otrzymałem bonus. Nie wiem ile pozostało jeszcze dostępnych bonusów, natomiast z innych źródeł wiem, że jest jakiś limit wszystkich autodoładowań na dany dzień, który odnawia się w kolejny.

Promocja trwa od 05-05-2022 od godz. 12:00 do wyczerpania łącznej puli 1339 doładowań promocyjnych (zwanej dalej „Limitem Promocji”), z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej, lub do odwołania Promocji. O odwołaniu Promocji Organizator poinformuje poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Stronie na 7 dni przed jej zakończeniem.

Regulamin: https://doladowania.orange.pl/regulatio ... _30+30.pdf
 #1131011  autor: zoltan666
 07 maja 2022, 19:06
Jaki limit dzienny? Wczoraj wieczorem zleciłem autodoładowanie, pobrało złotówkę do autoryzacji karty i do dziś do 17.00 żadnego doładowania nie dostałem.
 #1131012  autor: biala1991
 07 maja 2022, 19:18
Jeden numer udało mi się doładować ale na drugim Bluemedia blokuje podpięcie karty. Chyba przedobrzyłam, po pierwszym doładowaniu usunęłam nr ale zostawiłam kartę, dodałam drugi nr i pokazało się info o włączeniu autodoładowania z zapisaną kartą a wtedy (w przebłysku "geniuszu" :D ) pomyślałam, że lepiej będzie jeszcze raz dodać kartę więc ją usunęłam i się posypało. Na koncie został nr z ustawionym progiem, kwotą doładowania i komunikat na czerwono: podepnij kartę a kiedy próbuję to zrobić przenosi mnie na stronę Bluemedia gdzie wpisuję dane karty (wszystko poprawnie) i po kliknięciu zapłać wyskakuje błąd, potem wracam na stronę Orange, która wyświetla, że autodoładowanie zostało włączone chociaż Bluemedia są innego zdania :D
Próbowałam też z innego konta i jest to samo, idzie dobrze do momentu przeniesienia na stronę Bluemedia, która odrzuca płatność.
Pewnie to przez usuwanie karty albo inna przyczyna, numer jest świeży, jeszcze ani razu nie zasilany. Czy to możliwe, że dlatego, że nigdy nie był doładowany nie można skorzystać z autodoładowania?
 #1131024  autor: biala1991
 08 maja 2022, 08:24
Dzwoniłam do banku i niby z kartą wszystko ok a Bluemedia ją cały czas odrzuca. Coś takiego jeszcze mi przyszło do głowy, przy autodoładowaniu jest zgoda na ujawnienie tajemnicy telekomunikacyjnej (nazwisko właściciela numeru?) Bluemedia jako operator płatności zna chyba też nazwisko właściciela karty i widzi niezgodność: inny właściciel numeru, inny karty i dlatego nie pozwala jej podpiąć?
To absurd ale jeśli to nie taki powód to jedyne co zostaje, że Bluemedia wpisało moją kartę na jakąś czarną listę i teraz nigdzie w internecie już nią nie zapłacę
 #1131032  autor: zoltan666
 08 maja 2022, 09:52
biala1991 pisze:
08 maja 2022, 08:24
Coś takiego jeszcze mi przyszło do głowy, przy autodoładowaniu jest zgoda na ujawnienie tajemnicy telekomunikacyjnej (nazwisko właściciela numeru?)
Myślę, że bardziej chodzi tu o stan środków zgromadzonych na danym numerze. Muszą to wiedzieć, aby wiedzieć kiedy doładować dany numer. Doładowywałem dziś rano 2 numery (swoją kartą) i poszło bez problemu.
 #1131039  autor: biala1991
 08 maja 2022, 11:04
Wiem, że niezgodność danych właściciela numeru i karty to mocno naciągane tłumaczenie ale nie potrafię znaleźć innego, bo skoro bank twierdzi, że z ich strony jest wszystko ok to znaczy, że Bluemedia bez powodu odrzuca kartę. Pytanie czy tylko na stronie doładowań Orange czy jakaś blokada dostępu do bramki Blue a więc praktycznie zero płatności przez internet


Edit.
Spróbowałam zrobić zwykłe doładowanie (bez logowania na konto Orange) i to samo, Bluemedia nie chce autoryzować płatności. Autodoładowanie uziemiło mi kartę
 #1131092  autor: Artyem
 09 maja 2022, 21:21
Co do opłaty za brak aktywności to zauważyłem, że aby jej uniknąć to nawet nie trzeba używać internetu czy wysyłać sms, wystarczy puścić sygnał na jakikolwiek inny numer. Przynajmniej u mnie zadziałał ten sposób na przedłużenie aktywności numeru.
 #1131105  autor: pisk
 10 maja 2022, 14:31
biala1991 pisze:
08 maja 2022, 08:58
Czy doładowanie komuś telefonu albo zapłata czyjegoś rachunku jest nielegalne? Nie wydaje mi się :)
Może być nielegalne.
Polecam lekturę ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i zapobieganiu terroryzmowi.
 #1131117  autor: marcin19883
 10 maja 2022, 19:24
Sorry za offtopic, ale zapłacenie czyjegoś rachunku jest legalne. Nie można już anonimowo płacić za cokolwiek. Trzeba podać swoje dane. W banku spisują twoje dane z dowodu osobistego. W necie przez bankowość, wszystko jak na tależu widać.
 #1131118  autor: forum_tg
 10 maja 2022, 21:08
Można płacić anonimowo...
Idziesz do punktu płatniczego lub podobna nazwą i płacisz jako Jan Kowalski, czy ktoś inny.

Na tym zakończmy dyskusje bo to nie dotyczy tematu
  • Strona 270 z 536
  • 1
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 536
  • 1
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 536