U mnie kilka numerów na koncie. Każdy numer z brakiem aktywności nawet jeden dzień - niewidoczny jest stan konta, tylko jest info o braku owej aktywności ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Oooo, a cóż to za gratisy operator Panu przydzielił. No patrz, mi by się przydało takie coś, a muszę sobie sam RWK opłacić albo doładowanie zrobić albo przelewem sms wydłużać i to tylko o 90 dni około.
spokojnie, Orange ma pewne problemy z systemem bilingowym. Mam kartę OFnK wrzuconą do routera, korzystam codziennie, a nie raz przez dwa dni mam info o braku aktywności.marcin19883 pisze: ↑24 maja 2022, 16:14Ja mam problem z płatną aktywnością. Od kilku dni zaczął się nowy okres i komunikat nadal wisi, że nic nie wykonałem. A łącze się codziennie z netem bonusowym za doładowanie. Czyżby Orange coś zmienił?Miesiąc temu zaliczyło. Teraz nie chce.
Jednym słowem: obsługa dno...otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące informacji odnośnie stanu konta w aplikacji.
Zgodnie z decyzją biznesową po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci.
Stan konta może Pan sprawdzić poprzez:
- wpisanie na klawiaturze telefonu kodu: *124*# i zatwierdzić przyciskiem słuchawki,
- poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510 100 100 numer dostępny z innych sieci (opłata zgodna z cennikiem operatora),
- kontakt z Czatem.
Wersja aplikacji 5.36.0.7869
Zanim zarzucisz pisanie głupot, zastanów się. W aplikacji wcale nie mam info o braku aktywności i nigdzie nie pisałem, że mam komunikat i mi nie zasłania. Nie mam go wcale, więc nie może zasłaniać. Teraz jasne? Komunikat mam tylko w wersji www.surface123 pisze: ↑24 maja 2022, 07:39Jeśli mamy info że jest brak aktywności to zakrywa i tyle.
3G pisze jakieś glupoty