Nie- wręcz odwrotnie: trzeba to traktować bardzo poważnie-i użyć jako argumentu przy reklamowaniu braku możliwośći użycia/zarejestrowania i w żądaniu oddania usługi+kasy.
W przypadku "przeterminowanego" startera nie będziesz miał argumentu, że jest jeszcze ważny, a operator go bezprawnie skasował-Orange ma to w systemie.
Mój przypadek(starter kiedyś kupiony do szuflady i miał być kilka dni temu uruchomiony, a tu lipa:sms rejestracyjny nie działał-zwrotka o konieczności rejestracji usługi, system rejestracyjny PP nie widział takiego startera, a operator w kontakcie już wsio o nim wiedział i palił głupa, że może to, a może tamto i że samo z winy usera się przedawniło i inne kocopoły wciskano w rozmowie-starter dziewiczy z plombami) nie jest jednostkowy-mam kontakt ze sprzedawcą takich starterów i na WSZYSTKICH takich starterach operator zrobił ciach i papa 2 marca 2022-kasując starter/kasę i usługę z nich mimo jeszcze czasu na rejestrację/aktywację( u mnie data ważności 31.12.2022).
Reklamacja złożona-żądanie obudzenia startera, oddania usługi i kasy na nim.
Co ciekawe zauważyłem wspominany tu i ówdzie problem z pobieraniem plików powyżej 4GB(transmisja się zamraża) na starterze z ta usługą-reklamacja tez poszła i oczekuję usunięcia tego problemu. Czytałem na forum w marcu 2022, że mieli w ciągu 2 msc. usunąć ten problem-kliencji na umowach mieli dokładany jakis VPN tymczasowo aby ten limit usunąć ale prepaid tego nie otrzymał.
Właśnie czytam Regulamin tych darmowych 300GB na rok https://biuroprasowe.orange.pl/blog/300 ... -na-start/ i albo mam pomroczność jakąś albo nie ma w nim słowa o tych specjalnych starterach...