Podobno wczoraj, od około południa, do wieczora był jakiś błąd techniczny, który powodował problemy z przyznawaniem bonusów za doładowania. Skala tego problemu była dosyć duża, z tego co się dowiedziałem od konsultantów na infolinii Orange. Za te problemy odpowiada pośrednik w płatności na rzecz Orange, czyli firma Bluemedia.
Orange nie dostawało jakichś potwierdzeń o przekazaniu płatności na rzecz Orange, z tego powodu, nie przychodziły bonusy za doładowania, mimo, że kasa na karty SIM dochodziła. Po 24 godzinach, od tych feralnych doładowań, mogę zgłosić reklamację, ale może być tak, że dostanę te bonusy nawet po kilku dniach, bez składania jakichkolwiek reklamacji.
Kod *101*01# pokazuje, że mam tyle samo GB, ile miałem wcześniej przed doładowaniami, czyli 6 GB. Na infolinii konsultanci też widzą tylko te 6 GB, acha i jeszcze jedno, po zalogowaniu na przeglądarce na stronie Orange.pl, w historii doładowań numeru, nie ma tych doładowań, wygląda to tak, jakby Orange w ogóle ich nie zarejestrowało.