Za kazdym razem inna odpowiedź,a to że łączą sie z Play,albo kłopoty techniczne,albo przepaszają ale już dziś będzie ok.Oczywiście nie jest,i tak to trwało w zawieszeniu.Juz straciłem cierpliwość i anulowałem wniosek o przeniesienie.Sprubuje w sobote przenieść do kogoś innego,zobaczymy czy zadziała,jak tak to .Napisałem to żeby przestrzec innych,no chyba żę się komuś nie spieszy .
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Kurcze, coś długo trwa te łączenie. To jest dość nietypowe zjawisko jak na Play, który przyzwyczaił nas do tego że potrafi szybko wszystko ogarnąć...
Przypominasz sobie by przejęli kiedyś jakiegoś MVNO i przenosili jego klientów do swojego systemu? Nawet z Next/Folx były hocki klocki. Trzeba pamiętać, że Virgin ma własny system billingowy i odwzorowanie wszystkich ofert w innym systemie wymaga czasu i pieniędzy, a priorytet… raczej niski, bo przecież klient już pozyskany (i kupiony).
Ja dzis spróbuję przenieść ten numer do Play na karte.Zobaczymy co będzie.Oczywiście wcześniej(5 dni temu)wysłałem wniosek do VM o anulowanie przenoszenia numeru do nich.Oczywiście żadnego potwierdzenia nie dostałem.Tak teraz to działa Masakra.
Aktualizacja.Wczoraj byłem w salonie Play,miła pani szybko zrobiła przeniesienie(okazało sie że zgoda starego operatora cały czas wisiała w systemie).W nocy numer sie przeniósł do Play,a teraz przeniosę go do Faktu.Sami sobie oceńcie czy VM to poważna firma.Pozdrawiam
@mpajak01
Firma była ani lepsza ani gorsza od innych podobnych, tylko w pewnym momencie pojawiła się w niej specjalistka od zaniżania wartości przed przejęciem, no i masz efekt. Trzeba przyznać, że jest skuteczna w wykonywaniu zleconych zadań...
Firma była ani lepsza ani gorsza od innych podobnych, tylko w pewnym momencie pojawiła się w niej specjalistka od zaniżania wartości przed przejęciem, no i masz efekt. Trzeba przyznać, że jest skuteczna w wykonywaniu zleconych zadań...
Jak nie ma jak jest.Strona działa jak należy akurat.Pewnie źle trafiłem w czasie i dlatego.A migracja Play-Fakt trwa kilka minut .Pozdrawiam
© 2022 Copyright: P4. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Płatności obsługują: PayPal i PayU
Płatności obsługują: PayPal i PayU
Pozdrawiam
Wiadomo już coś więcej jak to będzie wyglądać?
Virgin przestanie istnieć i staniemy się submarką Play jak Fakt Mobile?
Pakiet Mini 3 zlikwidują albo podniosą ceny?
Będzie można migrować kodem z submarki Virgin do Play i Fakt i na odwrót?
Virgin przestanie istnieć i staniemy się submarką Play jak Fakt Mobile?
Pakiet Mini 3 zlikwidują albo podniosą ceny?
Będzie można migrować kodem z submarki Virgin do Play i Fakt i na odwrót?
Play nie zdradza żadnych informacji o przyszłości VM. Marka raczej zostanie, migracja pewnie też kiedyś będzie możliwa.
Też ciekawe czy planują usunąć maksymalnie osiągalną prędkość w zasięgu playa 70Mbit/s? Jeżeli nie to będzie wyglądać słabo jak niegdyś ograniczenie 15 Mb/s w niektórych ofertach w T-Mobile na kartę
Chodzi o pieniądze... Zależy jak długo i jak kosztowne jest utrzymanie obecnej platformy VM. A dalej Play może "przepisać" ofertę do swoich systemów. Albo iść po bandzie i przenieść na korzystniejszą ofertę z możliwością rezygnacji (lepsza stawka podstawowa + likwidacją wszystkich ofert promocyjnych). Tylko ta nowa oferta byłaby na jego systemach. Na dziś, Play aby migrować Was VM<>Play, musiał by wykonać coś w rodzaju wewnętrznego MNP, a nie wiadomo co z kartami sim, po coś je VM wymieniał... i tu może być pies pogrzebany
Szalone wizje aby Play oferował platformę VM dla MVNO, są szalone
Zaczekajmy tez na nową aplikację Play24, może wzorem T pozwoli nie tylko rejestrować SIM, ale i obsłuży proces MNP?
Szalone wizje aby Play oferował platformę VM dla MVNO, są szalone
Zaczekajmy tez na nową aplikację Play24, może wzorem T pozwoli nie tylko rejestrować SIM, ale i obsłuży proces MNP?
klaudia123 pisze: ↑07 lip 2022, 00:28Na dziś, Play aby migrować Was VM<>Play, musiał by wykonać coś w rodzaju wewnętrznego MNP...
Skoro dywagujemy, to podywagujmy dalej.
Dlaczego nie można "na szybko" utworzyć nowej oferty Play z wszystkimi dotychczasowymi warunkami Virgin i jednym ruchem, podczas nocnego przetwarzania danych, przenieść do niej, na zasadzie MNP, wszystkich numerów z Virgin?
Czas ucieka...
Dywagując dalej..
Skoro Play nie chce dzielić się swoją wizją odnośnie przyszłości VM, to:
- albo jeszcze nie mają jasno skonkretyzowanej wizji,
- albo z jakiś powodów nie chcą tego ujawniać (może się obawiają reakcji klientów VM, może chcą coś ukryć przed konkurencją, może..)
Dlaczego nie można "na szybko" utworzyć nowej oferty Play?
- Brak odpowiedzi na kwestię przyszłości VM może być przyczyną.
- Poza tym, techniczny aspekt przeniesienia abonentów VM do Play, aby rozszerzyć obecny system Play do obsługi zasad funkcjonujących w VM, też nie jest błahostką i wymaga znacznych nakładów pracy.
Skoro Play nie chce dzielić się swoją wizją odnośnie przyszłości VM, to:
- albo jeszcze nie mają jasno skonkretyzowanej wizji,
- albo z jakiś powodów nie chcą tego ujawniać (może się obawiają reakcji klientów VM, może chcą coś ukryć przed konkurencją, może..)
Dlaczego nie można "na szybko" utworzyć nowej oferty Play?
- Brak odpowiedzi na kwestię przyszłości VM może być przyczyną.
- Poza tym, techniczny aspekt przeniesienia abonentów VM do Play, aby rozszerzyć obecny system Play do obsługi zasad funkcjonujących w VM, też nie jest błahostką i wymaga znacznych nakładów pracy.
@babciagienia1p,
to się tylko wydaje takie proste.
Trzeba byłoby zbudować w obecnym systemie Playa każdy pakiet i taryfę (w przypadku abo), każdy możliwy rekord w historii połączeń, odwzorować wszystkie reguły działania itp. To żmudna informatyczna robota by to pierw rozpoznać, a następnie dopasować istniejące pole w jednym systemie do pola w drugim, a nieistniejące dorobić. Podobnie z danymi klientów, trzeba pole po polu przeanalizować pole po polu, powymyślać pewnie reguły dopasowania klienta obecnego w obu bazach. No i samo przeniesienie danych to też wyzwanie, bo trzeba całą bazę (klienci, oferty, historia połączeń) pole po polu przenieść w docelowe miejsce. Skomplikowane jest to jeszcze bardziej, bo np. nie ma kompletnej dokumentacji gdy np. coś poprawiano po jakiejś reklamacji, ludzie co to tworzyli już nie pracują itd. itp.
Czyli zabawa nie taka prosta, więc też kosztowna i póki jest wykupione wsparcie dla systemu Virgina, nie taka pilna. Ale wiadomo, że coś robią skoro ktoś z forumowiczów raz widział na swoim numerze taryfę Virgin w Play24.
to się tylko wydaje takie proste.
Trzeba byłoby zbudować w obecnym systemie Playa każdy pakiet i taryfę (w przypadku abo), każdy możliwy rekord w historii połączeń, odwzorować wszystkie reguły działania itp. To żmudna informatyczna robota by to pierw rozpoznać, a następnie dopasować istniejące pole w jednym systemie do pola w drugim, a nieistniejące dorobić. Podobnie z danymi klientów, trzeba pole po polu przeanalizować pole po polu, powymyślać pewnie reguły dopasowania klienta obecnego w obu bazach. No i samo przeniesienie danych to też wyzwanie, bo trzeba całą bazę (klienci, oferty, historia połączeń) pole po polu przenieść w docelowe miejsce. Skomplikowane jest to jeszcze bardziej, bo np. nie ma kompletnej dokumentacji gdy np. coś poprawiano po jakiejś reklamacji, ludzie co to tworzyli już nie pracują itd. itp.
Czyli zabawa nie taka prosta, więc też kosztowna i póki jest wykupione wsparcie dla systemu Virgina, nie taka pilna. Ale wiadomo, że coś robią skoro ktoś z forumowiczów raz widział na swoim numerze taryfę Virgin w Play24.
@Remington
Poniżej wklejam cytat za Wikipedią.
"Od maja 2015 roku prezesem Virgin Mobile Polska jest Grażyna Piotrowska-Oliwa
W 2017 roku P4 właściciel sieci Play poinformował o planach przejęcia Virgin Mobile Polska. Transakcję opiewającą na około 60 milionów złotych sfinalizowano 22 kwietnia 2020. Od 21 września 2020 roku Virgin Mobile Polska z siecią Play wchodzi w skład francuskiego koncernu telekomunikacyjnego Iliad. Z dniem 1 czerwca 2022 roku spółka Virgin Mobile Polska sp. z o.o połączyła się z P4 sp.z o.o."
Faktycznie było bardzo mało czasu na zintegrowanie systemów.
Specjalistka od przejęć weszła do Virgin 85 miesięcy temu. 62 miesiące temu Play już wiedział, ze przejmie Virgin. Od 21 miesięcy Virgin wchodzi w skład Iliad.
Poniżej wklejam cytat za Wikipedią.
"Od maja 2015 roku prezesem Virgin Mobile Polska jest Grażyna Piotrowska-Oliwa
W 2017 roku P4 właściciel sieci Play poinformował o planach przejęcia Virgin Mobile Polska. Transakcję opiewającą na około 60 milionów złotych sfinalizowano 22 kwietnia 2020. Od 21 września 2020 roku Virgin Mobile Polska z siecią Play wchodzi w skład francuskiego koncernu telekomunikacyjnego Iliad. Z dniem 1 czerwca 2022 roku spółka Virgin Mobile Polska sp. z o.o połączyła się z P4 sp.z o.o."
Faktycznie było bardzo mało czasu na zintegrowanie systemów.
Specjalistka od przejęć weszła do Virgin 85 miesięcy temu. 62 miesiące temu Play już wiedział, ze przejmie Virgin. Od 21 miesięcy Virgin wchodzi w skład Iliad.
Takie połączenie, zważywszy na dość ograniczoną liczbę produktów i możliwych kombinacji, to wg mnie projekt na maksymalnie rok. Sama widzisz, że potwierdza się to co napisałem w przedostatnim zdaniu: sprawa nie jest pilna.
Nawiasem mówiąc, warto poczytać case study zmiany systemu billingowego z Play na własny VM, jednak sporo jest w nim niedomówień (3 miesiące to pewnie trwało oddawanie i testy, a nie cały projekt, o którym słyszeliśmy jako klienci przez długie miesiące) i mówiąc wprost przekłamań (kto pamięta ten wie, że tylko część rzeczy przeniesiono i konieczna była wymiana kart SIM): https://itwiz.pl/podejscie-projektow-virgin-mobile/
Nawiasem mówiąc, warto poczytać case study zmiany systemu billingowego z Play na własny VM, jednak sporo jest w nim niedomówień (3 miesiące to pewnie trwało oddawanie i testy, a nie cały projekt, o którym słyszeliśmy jako klienci przez długie miesiące) i mówiąc wprost przekłamań (kto pamięta ten wie, że tylko część rzeczy przeniesiono i konieczna była wymiana kart SIM): https://itwiz.pl/podejscie-projektow-virgin-mobile/
Czyli zaczekają do końca wsparcia platformy, odwołają wszystkie promocje, dadzą -1gr na cenniku podstawowym aby nikt się nie przyczepił, dodadzą pakiety na nowej platformie i masowa migracja