Dzień dobry, na wstępie chciałbym napisać jakiego urządzenia używam ponieważ może być to kluczowe w zdiagnozowaniu problemu. Posiadam iPhone 11 Pro Max. A więc od początku. Telefon kupiłem jako używany. Po jakimś czasie zauważyłem ze nie działa podpinanie karty pod płatności telefonem. Zrozumiałem ze coś może być na rzeczy i powiedziano mi w serwisie ze prawdopodobnie moduł NFC jest uszkodzony. Nie przejąłem się tym specjalnie ponieważ płatności smartfonem nie są dla mnie priorytetem a jedynie udogodnieniem. Po pewnym czasie aplikacja Wallet w ogóle przestała działać, a telefon przy próbie jej uruchomienia zawieszał się. Po aktualizacji na iOS 15 nie mogłem pobierać aplikacji z App Store. Za każdym razem (do tej pory) przy próbie pobrania kółeczko ładowania kręci się po czym zawiesza się telefon i znika dolny pasek nawigacyjny. Ponadto nie mogę przykładowo rozszerzyć pakietu iCloud (również telefon dostaje laga) i zdąża sie to również przy niektórych ustawieniach. Nie pomógł reset, ponowna instalacja systemu, zmiana iCloud. Wszystko czego dało sie spróbować, spróbowałem. Jest to bardzo irytujące ale czy istnieje jakiś sposób na naprawienie tych wszystkich „dolegliwości”?
- Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.
Regulamin forum:
Jeśli interesują Cię sprawy związane z aplikacjami oraz systemami mobilnymi Apple - zajrzyj do działu iOS i iPadOS.
Jeśli interesują Cię sprawy związane z aplikacjami oraz systemami mobilnymi Apple - zajrzyj do działu iOS i iPadOS.
Tak, jest sposób. Oddaj telefon na rękojmie.
Rękojmia w przypadku używki jest teoretyczna.