A do kiedy mają wsparcie platformy? Bo nie ukrywam, że czekam na możliwość migracji kodem pomiędzy Virgin - Play i Faktem.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
A mnie zastanawia kiedy zrezygnują z ograniczenia do 70mbps w sieci Play na VM?
Już krew mnie zalewa na tę sieć-widmo, w której nic nie działa!
Przyjechałem do Chorwacji i tutaj okazało się, że chociaż w pakiecie mam jeszcze niewykorzystane 275 minut oraz mam środki na koncie, to jednak nie mam możliwości wykonywania żadnych połączeń!.
Można się do mnie dodzwonić, ale przy próbie wykonania połączenia z mojej strony, wyświetla się komunikat "Niedozwolone przez kartę SIM", a w tle jest jeszcze inne okno z napisem: "Tani roaming, Wciśnij OK by potwierdzić połączenie".
Gdy wcisnę OK, to czasami wyświetla się komunikat "Wysyłanie kodu USSD" i na tym się kończy, a czasami w ogóle kompletnie nic się nie dzieje.
Walczę z tym problemem już trzeci dzień, wczoraj zgłosiłem problem na stronie CMOK i w dalszym ciągu cisza, kompletnie żadnej odpowiedzi.
Doszedłem do wniosku, że przyczyna problemów prawdopodobnie jest aktywna u mnie usługa "Tani roaming", ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak ten tani roaming wyłączyć!
W systemie Pomocy znalazłem zapytanie "Co to jest Tani roaming", ale odpowiedź nie wyjaśniła ani jak go włączyć, a ni jak wyłączyć!
Googlając znalazłem tylko albo zapytania bez odpowiedzi, albo całkowicie bezwartościowe podpowiedzi, jak np. że "Opcję można bezpłatnie aktywować lub dezaktywować wyłącznie z pozycji telefonu" lub żeby "zadzwonić na *222 lub 799 555 222", co jeszcze bardziej mnie wkurzyło, jeśli ja nie jestem w stanie wykonać żadnych połączeń!
Czy znacie jakiś sposób na wyłączenie tego "Taniego roamingu" jeśli jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania połączeń ze swojego numeru?
Przyjechałem do Chorwacji i tutaj okazało się, że chociaż w pakiecie mam jeszcze niewykorzystane 275 minut oraz mam środki na koncie, to jednak nie mam możliwości wykonywania żadnych połączeń!.
Można się do mnie dodzwonić, ale przy próbie wykonania połączenia z mojej strony, wyświetla się komunikat "Niedozwolone przez kartę SIM", a w tle jest jeszcze inne okno z napisem: "Tani roaming, Wciśnij OK by potwierdzić połączenie".
Gdy wcisnę OK, to czasami wyświetla się komunikat "Wysyłanie kodu USSD" i na tym się kończy, a czasami w ogóle kompletnie nic się nie dzieje.
Walczę z tym problemem już trzeci dzień, wczoraj zgłosiłem problem na stronie CMOK i w dalszym ciągu cisza, kompletnie żadnej odpowiedzi.
Doszedłem do wniosku, że przyczyna problemów prawdopodobnie jest aktywna u mnie usługa "Tani roaming", ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak ten tani roaming wyłączyć!
W systemie Pomocy znalazłem zapytanie "Co to jest Tani roaming", ale odpowiedź nie wyjaśniła ani jak go włączyć, a ni jak wyłączyć!
Googlając znalazłem tylko albo zapytania bez odpowiedzi, albo całkowicie bezwartościowe podpowiedzi, jak np. że "Opcję można bezpłatnie aktywować lub dezaktywować wyłącznie z pozycji telefonu" lub żeby "zadzwonić na *222 lub 799 555 222", co jeszcze bardziej mnie wkurzyło, jeśli ja nie jestem w stanie wykonać żadnych połączeń!
Czy znacie jakiś sposób na wyłączenie tego "Taniego roamingu" jeśli jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania połączeń ze swojego numeru?
Mailowanie tylko wydłuża, zadzwoń (oczywiscie z innego telefonu) do CMOK, może wiedzą. Ciekawe jak sobie to aktywowałeś, u mnie w rodzinie 3 osoby korzystają z Virgina za granicą i nikt z nich nie ma problemów.
Tani roaming ma rację bytu poza eurostrefą, tym bardziej dziwi mnie, że działa Ci w Chorwacji.
Tani roaming ma rację bytu poza eurostrefą, tym bardziej dziwi mnie, że działa Ci w Chorwacji.
Ja ten Tani Roaming włączyłem sobie bardzo dawno temu, gdy jeszcze rozmowy w roamingu kosztowały majątek, i przez lata całkowicie zapomniałem o tym, że taka usługa w ogóle istnieje.
Dopiero jak pogooglałem za hasłem "Tani roaming" to sobie przypomniałem, że ja prawdopodobnie taką usługę kiedyś sobie włączyłem.
Dopiero jak pogooglałem za hasłem "Tani roaming" to sobie przypomniałem, że ja prawdopodobnie taką usługę kiedyś sobie włączyłem.
Play na swojej stronie pisze:
"Włącz aplikację Tani Roaming – w zależności od modelu telefonu – w ustawieniach w menu „Play" lub w menu „Aplikacje SIM / na karcie SIM”. W tym samym miejscu także wyłączysz usługę."
Jeśli masz starą czyli playową kartę, to pewnie to tak działa. Musisz znaleźć w menu telefonu listę aplikacji karty SIM (nigdy nie wiem jak to znaleźć, ale da się) i tam spróbować wyłączyć.
"Włącz aplikację Tani Roaming – w zależności od modelu telefonu – w ustawieniach w menu „Play" lub w menu „Aplikacje SIM / na karcie SIM”. W tym samym miejscu także wyłączysz usługę."
Jeśli masz starą czyli playową kartę, to pewnie to tak działa. Musisz znaleźć w menu telefonu listę aplikacji karty SIM (nigdy nie wiem jak to znaleźć, ale da się) i tam spróbować wyłączyć.
Wiadomo coś czy będzie można doładować kodem Play konto?
Dzięki za podpowiedź!Remington pisze: ↑05 sie 2022, 23:29Play na swojej stronie pisze:
"Włącz aplikację Tani Roaming – w zależności od modelu telefonu – w ustawieniach w menu „Play" lub w menu „Aplikacje SIM / na karcie SIM”. W tym samym miejscu także wyłączysz usługę."
Jeśli masz starą czyli playową kartę, to pewnie to tak działa. Musisz znaleźć w menu telefonu listę aplikacji karty SIM (nigdy nie wiem jak to znaleźć, ale da się) i tam spróbować wyłączyć.
Okazuje się, że w moim A52s 5G jest zainstalowana aplikacja o nazwie "Tani roaming" i uruchamiając ją można ten tani roaming albo włączyć, albo wyłączyć.
Ja obecnie już jestem w Polsce, więc nie mam możliwości sprawdzić czy to włączenie i wyłączanie faktycznie działa. Na razie "Tani roaming" wyłączyłem, ale na wszelki wypadek aplikacji nie de-instaluję.
TeleCypisek: to nie jest apka w telefonie, a na karcie SIM.
Sprawdzenie, czy "Tani Roaming" działa jest mega proste. Wyłącz i ponownie włącz swój telefon. Po jego uruchomieniu zgłosi się komunikat "Tani roaming jest włączony". Jeśli tak się nie stanie - usługa jest nieaktywna.
Sprawdzenie, czy "Tani Roaming" działa jest mega proste. Wyłącz i ponownie włącz swój telefon. Po jego uruchomieniu zgłosi się komunikat "Tani roaming jest włączony". Jeśli tak się nie stanie - usługa jest nieaktywna.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mam problem z jednym z numerów w Virgin Mobile. Idzie się z niego wszędzie dodzwonić ale nikt nie zadzwoni do mnie. Na numerze pojawia się komunikat Nie ma takiego numeru. Co może być nie tak? Zgłosiłem problem na infolinii i cisza.
Nie ma na nim założonych zadnych blokad.
Nie ma na nim założonych zadnych blokad.
Czy możecie aktywować pakiet 1 GB do pakietu Mini 9 ? Dwa razy kasę pobrało ale stan pakietu się nie zmienił.
Czy "Mini 3" jeszcze działa?
Na stronie www Virgina nie ma tej oferty, ale jest regulamin https://virginmobile.pl/media/documents ... -01-01.pdf i nigdzie nie widzę, by oferta była wycofana.
Na stronie www Virgina nie ma tej oferty, ale jest regulamin https://virginmobile.pl/media/documents ... -01-01.pdf i nigdzie nie widzę, by oferta była wycofana.
Skoro jest regulamin, to chyba powinien działać...
W aplikacji jest odnośnik do jego włączenia
W aplikacji jest odnośnik do jego włączenia
Działa.
Logujesz się do konta, wybierasz Sprawdź Pakiety #WSZYSTKO i tam znajdziesz Mini3.
Logujesz się do konta, wybierasz Sprawdź Pakiety #WSZYSTKO i tam znajdziesz Mini3.
A poza tym to info o Mini 3 jest na stronie https://virginmobile.pl/oferty/karta
Przed chwilą otrzymałem taki SMS: "Informujemy, ze z dniem 24 pazdziernika 2022 roku przestaniemy swiadczyc uslugi w ramach Ofert Promocyjnych: 50% Extra za Doladowanie dla uzytkownikow serwisu samoobslugowego Virgin, Bez Kompromisu 4, Pakiety Internetowe z Lejkiem oraz SIM + 3GB. Pakiety aktywowane przed 24 pazdziernika beda dzialac do konca okresu waznosci. W razie pytan skontaktuj sie z naszym Biurem Obslugi Klienta *222. Pozdrawiamy, Zespol Virgin Mobile."
asdaf: czyżby chcieli zlikwidować taryfę 2012, która jest na platformie billingowej Playa?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Na to wygląda.
Powiem jedno: bezsensowna decyzja. Skoro Virgin należy do Play, po co mają kombinować z "nową", gorszą platformą billingową, którą dostali w spadku po przejętej spółce? Jakoś sobie z Faktem czy Red Bull Mobile radzą i wszystko jest na tej samej platformie.
A może mają plany, aby ją ulepszyć i obsługiwać wszystkich swoich Playowych klientów?
A może mają plany, aby ją ulepszyć i obsługiwać wszystkich swoich Playowych klientów?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam