DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1135254  autor: mirekK
 26 sie 2022, 21:29
Sprawa dotyczy wszelkich prób kontaktu z Orange. Na witrynie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
podane są nr tel, chat itp Natomiast wszędzie włącza się głos sztucznej inteligencji Max. Bez nr pesel i nr telefonu nie ma jak się czegokolwiek dowiedzieć. A przecież mogę być nowym klientem, który chce spytać o ofertę..
Ktoś wie jak to ominąć ?

To jedyny operator gdzie jest tak kuriozalna sytuacja.
W tej chwili potrzebuję zareklamować telefon kupiony poza ofertami w salonie Orange i figa. Nie zamierzam marnować czas na kolejki... standardem jest, że takie sprawy załatwia się poprzez kuriera. No właśnie tylko jak zacząć...
 #1135262  autor: mirekK
 26 sie 2022, 21:50
Po kilku próbach Max rozłączył się... koszmar.

Na witrynie FAQ ORange bezczelnie podają nr telefonu, pod którym pracuje tylko MAX:
https://www.orange.pl/omnibook/reklamac ... omorkowego#
do każdej reklamacji niezbędny jest dowód osobisty !
Na szczęście na końcu listy podano adresy do zewnętrznych serwisów, które przynajmniej ogarniają procedury... z pewnością nie zobaczą mnie w salonie.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 21:56 przez mirekK, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1135264  autor: mirekK
 26 sie 2022, 21:57
Coś w tym może być.. typowy bareja i g8-16.
dzięki Babciu :)
 #1135270  autor: KC-KARLOS
 26 sie 2022, 22:54
Ja zawsze mówię do Maxa "połącz mnie z doradcą" po czym wbijam numer telefonu i kod klienta Orange. Od razu mnie łączy.

Na czacie piszę zapytanie, następnie wybieram numer telefonu dla którego dotyczy sprawa i piszę frazę "połącz mnie z doradcą" po czym do czatu włącza się konsultant i zajmuje się sprawą.
Gdy złożymy reklamacje, na numer kontaktowy oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy wysyłają SMSa z linkiem do śledzenia statusu zgłoszenia + info o czasie realizacji (do 7 dni).
Prostsze sprawy rozwiązują nawet po chwili, skomplikowane - dłużej.

Uczulam: doradca w call-center lub na czacie pomoże w godzinach ich pracy:
> poniedziałek-piątek: od 7 do 22
> sobota: od 10 do 18.
Pozostałe godziny - podstawowe sprawy obsługowe Max, kwestie antykradzieżowe - dyżurujący doradca.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162895  autor: lukjac
 08 sty 2024, 20:40
Chciałem przenieść nr na kartę do Orange na kartę w salonie. Od razu info od pracownika (chyba szefowej placówki) że do abo i subskrypcji można ale na kartę nie da rady "bo od 2019 im system nie działa". Chwilę później zadzwoniłem na infolinię i się zapytałem czy ten salon przenosi nr na kartę czy może ma jakiś problem. Odpowiedź zwrotna od konsula że przenosi bez problemu. Co więcej mogę zrobić oprócz reklamacji na salon którą już złożyłem bo normalnie zostałem oszukany, napisać do rzecznika O czy co innego bo pół godz życia straciłem czekając w kolejce na darmo.
 #1162900  autor: KC-KARLOS
 08 sty 2024, 23:35
I co Wam to da, skoro "Max" jest oczkiem w głowie operatora, który automatyzuje większość podstawowych spraw. Doradcy nie siedzą na infolinii całą dobę, i tak G ogarniesz nawet w niedzielę, gdzie dyżuruje tak naprawdę "antykradzieżowy" doradca, który na problem techniczny odpowie założeniem zgłoszenia, bo nie ma uprawnień szeregowego doradcy, który jest dostępny od pon do sob od rana do popołudnia (mój post wyżej opisuje dostępność doradców).
Sam się o tym przekonałem, zgłaszając w niedzielę wolną prędkość transmisji na karcie abonamentowej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162909  autor: KC-KARLOS
 09 sty 2024, 11:00
lukjac: to żadna pomyłka.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162910  autor: Window
 09 sty 2024, 11:52
Karlos20 pisze:
26 sie 2022, 22:54
Ja zawsze mówię do Maxa "połącz mnie z doradcą" po czym wbijam numer telefonu i kod klienta Orange. Od razu mnie łączy.

Na czacie piszę zapytanie, następnie wybieram numer telefonu dla którego dotyczy sprawa i piszę frazę "połącz mnie z doradcą" po czym do czatu włącza się konsultant i zajmuje się sprawą.
Gdy złożymy reklamacje, na numer kontaktowy oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy wysyłają SMSa z linkiem do śledzenia statusu zgłoszenia + info o czasie realizacji (do 7 dni).
Prostsze sprawy rozwiązują nawet po chwili, skomplikowane - dłużej.

Uczulam: doradca w call-center lub na czacie pomoże w godzinach ich pracy:
> poniedziałek-piątek: od 7 do 22
> sobota: od 10 do 18.
Pozostałe godziny - podstawowe sprawy obsługowe Max, kwestie antykradzieżowe - dyżurujący doradca.
A jak wygląda u pozostałych operatorów którzy oferują BOK 24/7?
 #1162914  autor: babciagienia1p
 09 sty 2024, 13:41
@Window
Odbierają "żywi ludzie". Można mieć zastrzeżenia co do kompetencji, ale nie ma co uogólniać. Czasami, w nietypowych porach, odbierają bardzo zorientowani ludzie...
 #1163020  autor: lukjac
 10 sty 2024, 21:27
Po interwencji u Pana Rzecznika i Pani dystrykt Menadżer ds sprzedaży z biura z Alei moja "przygoda" z przeniesieniem numeru na kartę w wybranym przeze mnie salonie w stolicy zakończyła się pomyślnie. Gdyby ktoś potrzebował to mogę wskazać ten salon. Dodatkowo - zapewniono mnie że każdy klient zostanie, z całą pewnością, obsłużony przez każdego pracownika w dowolnym dniu tygodnia i o dowolnej godzinie. Wszak - przy dobrej ofercie klient prepaidowy jest w stanie płacić operatorowi podobną kwotę miesięcznie co klient postpaidowy i jednocześnie, wbrew przekonaniom, zostać u operatora na dłuższy czas więc dosyć mocno oburzyła mnie ta sytuacja.