macqmacq pisze: ↑02 wrz 2022, 15:43
Skoro operator zrobił tę ofertę/taryfę, to powinien przewidzieć skutki jej używania przez klientów!
Nie znam firmy, w której nad regulaminem czy zasadami jakiejś usługi siada kilka mózgów i rozkminiają wszystkie możliwe sposoby nadużyć. W praktyce wygląda to inaczej - ktoś wymyśla ofertę, pokazuje prognozowane zyski, po kilku miesiącach pokazuje ile np. zyskała ona klientów (niekoniecznie nowych), zgarnia premię, a za kilka lat już go tam nie ma, bo albo awansował, albo jest już w zupełnie innej firmie. Wtedy jakaś nowa osoba dostaje zadanie by przyjrzeć się tej kilkuletniej ofercie, bo ona nie przynosi zysków lub są one zbyt małe i jak wycisnąć z niej więcej. Siada więc i wymyśla co by tu w niej zmienić by zwiększyć przychód. I w ten sposób interes się kręci.
Klienci korzystający z jakiejś oferty długo popełniają właśnie taki błąd, że spodziewają się, iż wraz z nimi ta oferta ma równoległego "opiekuna" po stronie usługodawcy. Tymczasem ci opiekunowie zmieniają się co jakieś maks. 2 lata i każdy ma nową wizję, nowe pomysły i nowe zadania.