Karlos20 pisze: ↑31 sie 2022, 11:37
AgnieszkaMalkowska: są szansę, wystarczy chcieć.
W jaki sposób chcesz włączyć Bonus za przeniesienie numeru? Próbowałaś w Play24 komputerowym? Krótkim kodem? Play24Menu *111#?
A VoLTE / VoWiFi z automatu wskakuje na telefonie wspieranym przez operatora - to się tyczy nie tylko Playa ale też jego sieci wirtualnych (w taki sposób aktywowałem to na karcie z Vectry - gdy karta była w ledwo działającym Huawei P20 Pro, rozmowy przez LTE natychmiast ruszyły, dzięki czemu również są możliwe na Realme 7 5G oficjalnie niewspieranym, ale pozwalającym na rozmowy przez LTE/WiFi).
W dowolny sposób który zadziała bo już dzisiaj konto ma zablokowane wychodzące.
Wiesz nie każdy siedzi w tym na co dzień więc zwyczajnie nie znam tych wszystkich sposobów. Na pewno nie działa *111#, nie można aplikacją a przez stronę nie wejdę bo nie mam przypisanego emaila tylko sam jeden numer w aplikacji na telefonie.
Co do voWifi i voLTE to jeszcze trzeba mieć ten zgodny telefon żeby na chwilę włożyć kartę a również nie każdy dysponuje kilkoma telefonami.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale mi na tym nie zależy to dodatkowy zapasowy numer.
Bez urazy ale Ty traktujesz wszystkich jakby każdy siedział ciągle w tym wszystkim i znał te wszystkie tricki i kruczki a tak nie jest. Taka przeciętna Grażyna czy Janusz którzy aplikacji ze sklepu Play nie umieją zainstalować zginą w takiej sieci z tyloma błędami/problemami. A oferta Fakt chyba do takich jest adresowana, przynajmniej jak widzę kupujących tę gazetę to najczęściej tak wygląda.
I może teraz stworzę jakąś teorię spiskową ale mi to wygląda na celową robotę: częste gubienie zasięgu, przerzucanie do Orange (jak gubi to i połączenie zerwie), to LTE nie działało, aktywować bonusu nie idzie, z voWifi i voLTE cyrki. Ogólnie wygląda to tak jakby chodziło o maksymalne zniechęcanie ludzi z tej taryfy. W końcu wielu co by im starczyło te 10 minut, 10 SMS i 50MB internetu (a sama znam takich którym z zapasem to starczy oraz takich co to wykorzystają i trochę później płatnych i nadal by się opłacało) zrezygnują i przejdą na inne płatne taryfy. W końcu nic tak nie wkurza jak z kimś rozmawiasz a nagle połączenie przerwane bez powodu bo telefon sobie losowo zasięg gubi. A ja mam w drugim slocie kartę Virgin i ta zasięgu wcale nie gubi. Przecież widać, ze to jest celowa robota.
I właśnie teraz mi support Play odpisał, że aktywacja bonusu nie jest możliwa ponieważ numer nie był przeniesiony tylko była zmieniona taryfa.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niby racja choć przenieść numer do Faktu to jest sztuka jako, że nigdy nie ma kart w salonach.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I trochę słabo, ze aplikacja niby pozwala na aktywację bonusu który mi się nie należy...