DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 61 z 97
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 97
 #1135778  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2022, 16:03
PiotrG-dz:
1. do 5 zł. Wszystko zależy, ile wydasz do 14go dnia miesiąca.
2. Ze środków możesz korzystać, ale to nie będzie wtedy traktowane jako płatna aktywność, więc zostanie pobrane 2 zł, czyli tyle, ile pozostało na saldzie.
3. Tutaj bez zmian, są ważne do 12 miesięcy od wykonania płatnej aktywności.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135779  autor: Remington
 07 wrz 2022, 16:06
I to akurat jest przypadek, który od zawsze budził moje wątpliwości - zmieniają się zasady korzystania z wpłaconych środków, to powinny one być do zwrotu i to bez takiej prowizji. Pomarzyć można.
 #1135780  autor: kelcior
 07 wrz 2022, 16:11
Tak zamotali że już sam nie wiem ocb. Przykład, mam wykupiony pakiet internetu 1GB i 0 zł. na KG.. mija miesiąc od aktywowania tego pakietu i co teraz?
 #1135781  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2022, 16:16
kelcior: nic się dla Ciebie nie zmienia, nic nie zabiorą, korzystasz z wykupionego pakietu, pamiętając, że jeśli w ciągu 12 miesięcy od ostatniej płatnej aktywności nie zasilisz konta czy nie kupisz kolejnego pakietu - wyłączą konto.
Nie ma możliwości posiadania ujemnego stanu. Prepaid to nie jest karta debetowa czy kredytowa, bez obaw.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135790  autor: R.Mandano
 07 wrz 2022, 17:42
Powtarzam wam, że tylko pozew zbiorowy do UOKIK może tutaj coś pomóc.
Zmiany w cennikach to ewidentne naruszenie zbiorowych interesów Konsumentów - bo jeśli Abonent zakupił jeden albo kilka płatnych pakietów, miał jakieś środki na koncie złotówkowym i korzystał z SD - to teraz Operator zasadniczo zmienił reguły gry.
Jak widać UKE położyło wałka na temat - więc pozostaje tylko UOKiK, a prezes Chróstny jest wyjątkowo srogi na takich cwaniaczków, jak ci z P-4.
:evil:
 #1135792  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2022, 17:50
R.Mandano: nic to nie da, skoro UKE pozwoli na podwyżki (inflacyjne), a łatwiej je robić klientom przedpłaconym i powiadamiają przed tym faktem z wyprzedzeniem, możemy sobie tylko pogadać.
Jeśli Tobie oferta się nie podoba, zawsze możesz zmienić taryfę - nadal możesz mieć kasę ważną rok - za 0 zł, bez daniny i bez doładowania konta. Play od dawna przestał przedłużać pakiety tego samego typu na korzyć Abonenta (na to uczulałem od dłuższego czasu i to nadal robi z premedytacją). A korpo z iliad, widząc, że klienci odchodzą, odrabiają straty starterami 5 zł ze 100 GB na start na 30 dni, czy inwestując w UPC Polska...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135795  autor: Remington
 07 wrz 2022, 17:58
R.Mandano pisze:Jak widać UKE położyło wałka na temat

Skąd taki wniosek? Skarga @ koszalineo941268 była tylko na sposób poinformowania o zmianach, a nie meritum tych zmian.
R.Mandano pisze:
07 wrz 2022, 17:42
tylko pozew zbiorowy do UOKIK może tutaj coś pomóc.

Zdecyduj się. Pozew (indywidualny lub zbiorowy) to się składa do sądu i nie za darmo. A do UOKiK wysyłasz tylko zgłoszenie za darmo choćby mailem. I wcale nie musi być ich wiele, bo nawet na podstawie jednego potrafią stwierdzić naruszenie zbiorowych interesów konsumentów (sprawdzone w praktyce). Napisz i daj znać co odpowiedzieli.
 #1135797  autor: R.Mandano
 07 wrz 2022, 18:02
Karlos20 pisze:
07 wrz 2022, 17:50
Jeśli Tobie oferta się nie podoba, zawsze możesz zmienić taryfę ....
To są numery jak z Misia, gdzie szatniarz mówi "nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi :?: "
I właśnie po to powstał UOKiK, żeby takim szatniarzom nie poprzewracało się we łbach.
:lol:

Zmieniać Taryfy nie zamierzam. Kupując OdNowę - zawarłem umowę z P-4, na określonych w momencie zakupu warunkach (cennik, regulaminy, itp).

Jak teraz P-4 chce coś zmienić - to tylko wobec wobec nowych abonentów, albo gdy się zgodzę na nowe warunki. A nie taki chamski trick, że jak się nie zgadzam to mogę sobie zrezygnować.
:lol:
Remington pisze:
07 wrz 2022, 17:58
Zdecyduj się. Pozew (indywidualny lub zbiorowy) to się składa do sądu i nie za darmo. A do UOKiK wysyłasz tylko zgłoszenie za darmo choćby mailem ...
Pozew zbiorowy w sensie, że do UOKiK napisze identyczną skargę kilkaset albo kilka tysięcy Abonentów, a być może nawet Redakcja Telepolis.
:lol:

WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2022, 18:17 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1135799  autor: Remington
 07 wrz 2022, 18:14
R.Mandano pisze:
07 wrz 2022, 18:02
Kupując OdNowę - zawarłem umowę z P-4, na określonych w momencie zakupu warunkach (cennik, regulaminy, itp).

Dokładnie, w tym zaakceptowałeś Regulamin https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... ow_new.pdf , zgodnie z którym obowiązuje Cię cennik. Dziś cennik jest taki, a od 3 października będzie inny. Żaden przepis prawa ani regulamin nie mówi, że przez cały okres obowiązywania umowy obowiązuje jeden cennik, a Prawo telekomunikacyjne daje operatorowi możliwość zmiany i cennika, i regulaminu w dowolnym momencie, byle tylko poinformował klientów o prawie rozwiązania umowy jeśli nie akceptują zmian.

Dostawcy prądu też teraz mówisz, że będziesz płacić wg starego cennika? Twoje wypowiedzi brzmią jakbyś nigdy wcześniej nie doświadczył zmian regulaminów czy cenników. Nie uprawnia to jednak to powtarzania obraźliwych docinków (na które już otrzymałeś zresztą odpowiedź).

Natomiast do UOKiK jak już napisałem, wystarczy dobrze uzasadniona skarga choćby jednej osoby, ćwiczyłem to i wiem. Mają nawet formułkę, że liczba zgłoszeń nie świadczy o zbiorowości naruszenia, liczy się czy ono mogło dotknąć dowolnego konsumenta - a tu mogło, więc pisz. Do UKE też warto byś napisał, bo skarga @koszalineo941268 dotyczyła czegoś innego.
 #1135800  autor: koszalineo941268
 07 wrz 2022, 18:14
Karlos20 pisze:
07 wrz 2022, 16:03
PiotrG-dz:
2. Ze środków możesz korzystać, ale to nie będzie wtedy traktowane jako płatna aktywność, więc zostanie pobrane 2 zł, czyli tyle, ile pozostało na saldzie.
Czy dobrze rozumiem, że możliwość wykorzystywania pakietów internetu przypisanych do konta jest niezależna od daty ważności stanu konta i posiadania na nim >0,00 zł?
Czyli mając 0 zł i/lub brak ważności połączeń wychodzących, pakiet internetu będzie działał? To jest zapis regulaminowy czy organoleptycznie stwierdzona praktyka taryfy/operatora?
 #1135801  autor: R.Mandano
 07 wrz 2022, 18:33
Remington pisze:
07 wrz 2022, 18:14
R.Mandano pisze:
07 wrz 2022, 18:02
Kupując OdNowę - zawarłem umowę z P-4, na określonych w momencie zakupu warunkach (cennik, regulaminy, itp).

Dziś cennik jest taki, a od 3 października będzie inny. Żaden przepis prawa ani regulamin nie mówi, że przez cały okres obowiązywania umowy obowiązuje jeden cennik, a Prawo telekomunikacyjne daje operatorowi możliwość zmiany i cennika, i regulaminu w dowolnym momencie, byle tylko poinformował klientów o prawie rozwiązania umowy jeśli nie akceptują zmian.
Formułka, jaką zastosował Play i którą się tak zachwycasz, czyli - zmieniamy cennik od xx.xx i rób sobie Abonent co chcesz - jest dokładnie postawą szatniarza z Misia.
:lol:

Jeśli Play`owi nie kalkuluje się biznes pt. Od Nowa - to niech zamknie Taryfę i zwróci Abonentom wszystkie środki plus jakieś godziwe odszkodowanie. Przynajmniej tym, którzy sobie tego zażyczą.
:lol:
 #1135802  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2022, 18:34
koszalineo941268: cennik mówi jasno, co zalicza się do płatnej aktywności. Więc próba obejścia tego spełznie na niczym.
odNOWA NIE MA blokady wychodzących. Po prostu jest aktywne konto na wychodzące i przychodzące max 13 miesięcy od wykonania płatnej czynności na koncie.
Jeśli wyczerpiesz saldo do zera i/lub saldo wykupionego pakietu, to wiadomo, że wówczas możesz wykonywać tylko cennikowe darmowe połączenia + przyjmować połączenia. Tak już jest u wszystkich głównych operatorów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135805  autor: PawlusG
 07 wrz 2022, 19:00
Dobrze, że mam na koncie 0,35 zł, więc niech się ugryzą. Całkowicie wypaczyli sens tej taryfy, więc faktycznie by było chyba lepiej jakby ją zlikwidowali. Muszę policzyć, czy czasem lepiej nie wyjdę na nju z tą ofertą dzienną, bo czasem oprócz internetu potrzebują też z tego numeru wysłać SMSa.

:)
 #1135811  autor: TomLee
 07 wrz 2022, 19:50
Taryfa jest ok, ale od października przy założeniu, że kupisz pakiety internetu, sms, rozmów wyzerujesz konto i nie będziesz potrzebować SD. Wtedy dla usera nic się nie zmieni. Kupię więc internet za większość kasy i będą mogli mnie pocałować :). Resztki wydam na smsy charytatywne.
 #1135812  autor: Remington
 07 wrz 2022, 19:54
Hmm, skoro aktywnością zwalniającą z opłaty jest m.in. zakup usług (niezależnie od ceny), to czy jest jakaś usługa kosztująca mniej niż 5 zł? Nasuwają mi się Muzyka na czekanie oraz Etykietka… Ciekawe jak to zaprogramują w systemie.
 #1135814  autor: Kurdybanek
 07 wrz 2022, 20:10
Ze wszelkimi działaniami wstrzymalbym się do 4 października 2022.
Skupiam się głównie na tym, że próbują wprowadzić quasi abonament do oferty na kartę. Oczywiście nazywa się to opłata za utrzymanie numeru choć tak naprawdę numer i tak jest utrzymywany przez następnych 12 cykli rozliczeniowych nawet gdy mamy zero na koncie.
Ponadto trzeba wziąć pod uwagę że opłata za utrzymanie numeru w wysokości 5 zł nie jest w niczym podobna do opłaty za brak aktywności konta. Wręcz przeciwnie, jest o wiele gorsza bo zmusza klienta do kupna usług z których w ogóle nie będzie korzystał. Ktoś zapyta: przecież nie musi kupować żadnych usług, wystarczy że doładuje konto za minimum 5 zł w każdym cyklu rozliczeniowym. Pełna zgoda tylko dlaczego musi doładowywać skoro obecnie zgromadzone środki są dla niego wystarczające do korzystania z tej konkretnej taryfy na którą się zdecydował zamiast zdecydować się na inną. Poza tym dlaczego opłata ma być pobierana że środków zgromadzonych w sytuacji gdy korzystamy z wykupionego pakietu (wykupionego np 2 miesiące temu) korzystamy z niego i nie chcemy nic innego - opłata została pobrana, a aktywność konta zachowana. To jest kpina z klienta i wmawianie mu, że o jakieś utrzymanie numeru chodzi. Nic bardziej mylnego. Nie spieszcie się ze zgłoszeniami do UKE lub UOKiK. Próbę wprowadzenia obowiązkowej opłaty w wysokości 5 zł zglaszalbym do UOKiK. No ale niech to wejdzie w życie - wówczas wszystko będzie jasne.
 #1135817  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2022, 20:34
A ja bym zmienił taryfę lub wyniósłbym się z tej sieci, to byłby prawdziwy cios dla P4 (bo nie będą kraść wpłaconych środków), a na instytucje państwowe nie liczcie, UOKiK jest skuteczne tylko marketingowo-politycznie, a w realu jest opieszałe i decyzje o rekompensatach (i karach dla cwanych firm) wydaje nawet po 2-3 latach od kwestionowanych praktyk operatorów, a w tym czasie korpo-cwaniaki nabili klientów w butelkę, a po tych 2 latach zmęczeni konsumenci zdążyli zmienić dostawcę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135819  autor: koszalineo941268
 07 wrz 2022, 20:39
Zgodnie z 1.1.1.c) 5 zł nie będzie pobrane w przypadku "zakupu usług". Kupuję więc CLIR za 0 zł i zgodnie z powyższym opłata nie może być pobrana "w pełnej wysokości". Jednocześnie 1.1.3. nie znajduje zastosowania do częściowego dociążenia, bo aktywność, czyli zakup usługi, została wykonana. Czyli Play nie może naliczyć ani 5 zł, ani dowolnie innej mniejszej kwoty zgodnie z regulaminem.

Dobrze kminię?
 #1135820  autor: Remington
 07 wrz 2022, 20:45
Mowa jest o zakupie, więc lepiej kombinować z płatną usługą dodatkową - chyba najtaniej wychodzi SMS na nr stacjonarny za 50 groszy.
  • Strona 61 z 97
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 97
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 97