DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16
 #1132563  autor: biala1991
 18 cze 2022, 08:08
kazik20 pisze:
17 cze 2022, 20:06
Po zarejestrowaniu jednego numeru w nowym MO, reszta na ten PESEL z automatu też poleci czy będzie równolegle działać na starym i nowym MO? ...bo może reszte trzeba ręcznie aktywować do nowego MO by tam dołączyło. Tak bym wolał w zasadzie.

Orange woli podjąć decyzję za klienta, bo przecież wie lepiej :D po zarejestrowaniu jednego numeru pozostałe z automatu dołączane są do nowego MO i ustawiają się w sposób przypadkowy, tzn. jako pierwszy nie będzie się wyświetlał numer głównie używany, który właściciel wybrał do założenia konta tylko może wskoczyć jeden z numerów na siłę podpiętych przez Orange, np. jakiś leżak i za każdym logowaniem trzeba przełączać się z leżaka na nr główny, który wylądował na dole listy. Tak wygląda w praktyce "udogodnienie" łączenia numerów po Peselu, którym Orange przymusowo uszczęśliwia klientów :D
 #1133304  autor: rsig
 03 lip 2022, 21:54
W webowej apce T-Mobile niby zmienili logowanie na podawanie emaila, ale kod z sms i tak trzeba wpisać, czyli nici z kontrolowania leżaka. W Pluskwie to samo, też zmienili logowanie na maila, ale dalej trzeba podać kod z sms. W Play póki co wystarczy mail i hasło, ale przy każdym logowaniu informują że niebawem się to skończy i trzeba będzie też podać kod z sms. Już tylko w Orange można zdalnie kontrolować leżaka.
Domyślam się że instalacja crapware operatorów (te różne iPlusy, Mój T-M, itp) nic nie da, nie będą działać bez włożonej (i włączonej) karty SIM?
 #1135761  autor: babciagienia1p
 07 wrz 2022, 13:02
rsig pisze:
03 lip 2022, 21:54
W webowej apce T-Mobile niby zmienili logowanie na podawanie emaila, ale kod z sms i tak trzeba wpisać, czyli nici z kontrolowania leżaka. ... Domyślam się że instalacja crapware operatorów (te różne iPlusy, Mój T-M, itp) nic nie da, nie będą działać bez włożonej (i włączonej) karty SIM?

Apka T-Mobile działa po Wi-Fi bez jakichkolwiek problemów (iOS), Play straszył, ale chyba ..., apka iPlus działa na każdej karcie.
 #1135871  autor: kazik20
 08 wrz 2022, 18:25
Mój Orange to kłamca. Podał, że moje stare karty mają obsługe LTE a po aktywacji darmówki pod 364 i przejściu na własne 4G niestety nie osiągam z tymi SIMkami zasięgu LTE bo karty fizycznie nie spełniają tego standardu. Są koloru czarnego. Moje białe karty logują sie do LTE więc to nie wina jakiegoś zasięgu czy coś. Niestety z białych już wyczerpałem darmówke wcześniej.
 #1135874  autor: koszalineo941268
 08 wrz 2022, 18:46
Ale działa 3G? Przecież pisałeś, że jego prędkość na twoje potrzeby wystarcza.

Kartę można zawsze wymienić na obsługująca LTE, niestety to kosztuje. Zawsze możesz złożyć reklamacje z prośbą o bezpłatna wymianę powołując się na wprowadzenie w błąd przez apke.
 #1135886  autor: kazik20
 08 wrz 2022, 21:57
Starcza 3G, ale stary modem sie zepsuł więc przymusowo na 4G przechodze z nowszym urządzeniem, ale część kart właśnie nie działa na trybie LTE. No właśnie czasem jak karta w telefonie to sami proponują darmową wymiane w salonie, ale salon to trzeba jechać do większego miasta. Narazie trzeba będzie się trzymać tylko białych kart.

Mój Orange podaje numer seryjny SIM więc powinni podawać jednak sprawdzone informacje. A niejedna moja karta chyba jeszcze 2010r. pamięta, jeśli nie dalej.
 #1136382  autor: rudymax
 22 wrz 2022, 11:37
Czy coś się wysypało w Orange, czy tylko ja mam problem? Nie można sprawdzić stanu konta ani w aplikacji, ani na www, nawet kodem się nie da: "nierozpoznana odpowiedź z sieci". Nie da się zrobić doładowania, bo "numer nie należy do sieci Orange". Numer przeniesiony w ubiegłym roku i do tej pory nie było problemów z doładowaniem.
  • Strona 4 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16