Na jednym numerze dostałam komplet a na drugim brakuje 3GB za mecz z 04.09. Obie karty były poza urządzeniami.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mam pod opieką 7 kart Plusha; 3 aktualnie używane i 4 leżaki. Na dwóch używanych i jednej leżaku nie otrzymałem 3GB. Wszystkie karty zgłoszone do promocji w dniu pierwszego meczu o 14 z minutami, oprócz jednej zgłoszonej o 19 ( ta karta, używana, i jeszcze jedna używana i jedna leżak, otrzymały po 3GB mniej).
asdaf pisze: ↑10 wrz 2022, 11:16Mam pod opieką 7 kart Plusha; 3 aktualnie używane i 4 leżaki. Na dwóch używanych i jednej leżaku nie otrzymałem 3GB. Wszystkie karty zgłoszone do promocji w dniu pierwszego meczu o 14 z minutami, oprócz jednej zgłoszonej o 19 ( ta karta, używana, i jeszcze jedna używana i jedna leżak, otrzymały po 3GB mniej).
Pozostaje reklamacja, z e-maila, z podanymi danymi - imię i nazwisko właściciela numeru + Pesel. Po pewnym czasie uznają.
Czy aby otrzymać GB za sety stan konta musi wynosić powyżej zera? Odpaliłem promkę na jednym leżaku i mam ciągle 0 GB. Stan konta też mam 0 zł, może tu jest pies pogrzebany? A może GB nie są przyznawane gdy karta nie jest zalogowana do sieci?
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
No można by było napisać.babciagienia1p pisze: ↑11 wrz 2022, 11:35asdaf pisze: ↑10 wrz 2022, 11:16Mam pod opieką 7 kart Plusha; 3 aktualnie używane i 4 leżaki. Na dwóch używanych i jednej leżaku nie otrzymałem 3GB. Wszystkie karty zgłoszone do promocji w dniu pierwszego meczu o 14 z minutami, oprócz jednej zgłoszonej o 19 ( ta karta, używana, i jeszcze jedna używana i jedna leżak, otrzymały po 3GB mniej).
Pozostaje reklamacja, z e-maila, z podanymi danymi - imię i nazwisko właściciela numeru + Pesel. Po pewnym czasie uznają.
Tamtego posta napisałem aby zasygnalizować autorowi pytania, że przyznanie GB nie zależy czy karta jest używana czy nie i jak często zdarza się nieprzyznanie bonusu.
@3G u mnie gdy zgłaszałem się do promocji karty miały włączony pakiet 5GB/5zl/30dni ale na stanie wszystkie miały 0zł .
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:37 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Paragraf 3 pkt.4
"Abonent może korzystać z Bonusu, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie
znajduje się w Okresie ważności dla usług wychodzących (posiada aktywne konto"
Właśnie włączyłem tę kartę i GB jednak przyszły Ale to pewnie za wczorajszy mecz (mam 9 GB). Promocję włączyłem 4 września, czyli powinienem dostać przynajmniej jeszcze za mecz z USA a może jeszcze coś (nie śledziłem kalendarza).
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Może korzystać, co nie znaczy, że nie może dostać. Zresztą ten wymóg >= 1 grosz jest nieprawdziwy.koszalineo941268 pisze:
Paragraf 3 pkt.4
"Abonent może korzystać z Bonusu, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie
znajduje się w Okresie ważności dla usług wychodzących (posiada aktywne konto"
Do mnie też nie dotarły wczorajsze GB, za to przyszły aż 3 SMSY (na jedną kartę).
Aby korzystać z neta w Plusie, wystarczy aktywne konto na wychodzące i stan 0,00. U mnie na routerze karty z Plusa w końcu mają działający APN "internet", więc nie trzeba go zmieniać na "plus".
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Którymś z kodów chyba *121# lub *136# da się sprawdzić jakie APN są aktywne dla danego numeru. U nich wszystko wymaga aktywacji
Pod żadnym z nich nie ma takiej informacji.Remington pisze:Którymś z kodów chyba *121# lub *136# da się sprawdzić jakie APN są aktywne dla danego numeru
Nie widzę także, aby inny kod to pokazywał:
https://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody ... e-na-karte
https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte/krotkie-kody
Zobacz jeszcze *101#
Kod *101# zwraca info o podstawowych ustawieniach APN dostępu do internetu oraz MMS.
neotele: ustawienia APN w Plusie są zależne od urządzenia, dotychczas działały na smartfonach równolegle "internet" oraz "plus", na routerach (szczególnie Huawei) "plus", ale u mnie działa o dziwo również "internet" - jak w sieci KLUCZ Mobile.
Wszystko to można łatwo sprawdzić.
neotele: ustawienia APN w Plusie są zależne od urządzenia, dotychczas działały na smartfonach równolegle "internet" oraz "plus", na routerach (szczególnie Huawei) "plus", ale u mnie działa o dziwo również "internet" - jak w sieci KLUCZ Mobile.
Wszystko to można łatwo sprawdzić.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Na moim routerze ZTE jest ustawiony apn:www.plusgsm.pl i działa.
Router sciągnąl taki apn automatycznie z sieci Plus?
Router sciągnąl taki apn automatycznie z sieci Plus?
Dzięki. Rzeczywiście kod *101# informuje, że:
(APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms)
Ale to wiemy. Szkoda, że operator nie zapewnia takiej opcji, aby w routerze Huawei działał także APN "internet", tak jak u pozostałych operatorów, aby nie trzeba było za każdą zmianą plushowej karty SIM, zmieniać APN /profil.
yul69: taki APN również jest prawidłowy. Routery w zasadzie bez problemu z automatu ustawiają odpowiedni punkt dostępowy.
neotele: przy Huawei B818 bez problemu odpala się transmisja przy ustawieniach APN "internet", nic nie musiałem dodatkowo konfigurować, jak w pozostałych sieciach. Wcześniej tak nie było i musiałem ustawić "plus".
Warto to sprawdzić, czy na innych routerach wpuści kartę na tym punkcie APN, możliwe, że coś operator w tym zakresie zmienił.
neotele: przy Huawei B818 bez problemu odpala się transmisja przy ustawieniach APN "internet", nic nie musiałem dodatkowo konfigurować, jak w pozostałych sieciach. Wcześniej tak nie było i musiałem ustawić "plus".
Warto to sprawdzić, czy na innych routerach wpuści kartę na tym punkcie APN, możliwe, że coś operator w tym zakresie zmienił.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Karlos czy przy APN "internet" nie zamraża Ci sesji, bo ja mam wrażenie że u mnie tak właśnie się dzieje?
asdaf: nie występuje u mnie taki problem. Transmisja działa prawidłowo i niekiedy trzyma nieprzerwanie nawet tydzień.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam