DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 97
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 97
 #1135890  autor: Burito
 09 wrz 2022, 08:40
A co w przypadku jak stan konta wynosi 0 zł ?
 #1135892  autor: forum_tg
 09 wrz 2022, 08:56
Brak SD, konto wazne 12 miesięcy, korzystasz z kupionych pakietów
 #1135897  autor: Burito
 09 wrz 2022, 10:46
WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2022, 11:02 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: To nie jest wątek do szukania alternatywnych ofert. A o SD już jest dedykowana dyskusja.
 #1135942  autor: kamaz222
 10 wrz 2022, 14:35
1.1.5 Po upływie 12 Cyklów rozliczeniowych z rzędu bez którejkolwiek aktywności wskazanej w pkt. 1.1.1., konto Użytkownika ulega dezaktywacji, a tym samym dalsze korzystanie z usług nie jest możliwe.
Mam rozumieć, że te 12 cykli będą liczone od wejścia nowego cennika czyli od 03.10.2022r? I żeby numer nie przepadł to mam czas na doładowanie mniej więcej do końca września 2023r? Pytam bo konto doładowywałem ostatnio ponad rok temu, zakup pakietów również wtedy.
 #1135944  autor: koszalineo941268
 10 wrz 2022, 14:56
W cenniku jest słownik pojęć. Cykl rozliczeniowy różny od pierwszego miesiąca zaczyna się pierwszego dnia miesiąca. Czyli cykl rozpoczęty 1 października jest przed nowym cennikiem, a cykl rozpoczęty 1 listopada wchodzi już wg zasady nowego cennika.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2022, 19:01 przez koszalineo941268, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1135949  autor: R.Mandano
 10 wrz 2022, 17:50
W nowym cenniku jest jakiś pkt. o Stanie Darmowym :?: bo czytam i coś niedowidzę ...
:lol:
 #1136056  autor: R.Mandano
 13 wrz 2022, 19:13
Czytam ten Regulamin, i dochodzę do wniosku, że nie mogą nam odebrać SD, o czym mówi pkt. 7a oraz 10 Regulaminu.
Raz uruchomiony nie może zostać odebrany, wystarczy aktywność na koncie, nawet przy stanie 0,00 pln na KG.

Tak wiec niepotrzebnie robimy dym (w tym i ja) z powodu nowego cennika.
:wink:
No chyba, że P-4 sfalandyzuje Regulamin SD.
:lol:
 #1136072  autor: WR841ND
 14 wrz 2022, 07:53
Poczekajmy na nowy regulamin...
Bo list informacyjny jest "do niczego" i wprowadza w "nicość".

Tak właśnie robi się dezinformacje i sianie paniki ( za mało mamy przykladów z teraźniejszości ? )

Ps. Np zapis nowe pakiety miesięczne.. no zobaczymy co wymyślili.

A za zapis : Konto bez daty ważności ( a mamy rok ) to wogóle ...
 #1136075  autor: neotele
 14 wrz 2022, 09:49
R.Mandano pisze:
13 wrz 2022, 19:13
Czytam ten Regulamin, i dochodzę do wniosku, że nie mogą nam odebrać SD, o czym mówi pkt. 7a oraz 10 Regulaminu.
Raz uruchomiony nie może zostać odebrany, wystarczy aktywność na koncie, nawet przy stanie 0,00 pln na KG.
Chyba niedokładnie przeczytałeś cytowane punkty, bo:
7. Dezaktywacja usługi następuje w przypadku:
a) Braku aktywności na koncie w Cyklu rozliczeniowym, w którym stan Pakietu Złotówek wynosił 0 PLN. Dezaktywacja nastąpi w ciągu dwóch pierwszych dni kolejnego Cyklu rozliczeniowego.
A zgodnie z nowym cennikiem (p.1.1) aktywność sprowadza się do wydania/zakupu za min 5 zł w cyklu lub doładowaniu konta.
Zatem, aby utrzymać SD, co najmniej musisz naprzemiennie doładowywać za 5 zł, a w nast. miesiącu kupować za to jakiś pakiet (czyli minimalny średniki koszt 2,50 zł /mies. = 30 zł/rok)
 #1136088  autor: davvid
 14 wrz 2022, 15:28
chodzi o to, że w pierwszym miesiącu ładujesz za 5zł, a w następnym za tę samą piątkę kupujesz jakiś pakiet żeby mieć aktywność dzięki której nie zostaniesz obarczony opłatą
 #1136102  autor: R.Mandano
 14 wrz 2022, 18:00
neotele pisze:
14 wrz 2022, 09:49
Chyba niedokładnie przeczytałeś cytowane punkty, bo:
7. Dezaktywacja usługi następuje w przypadku:
a) Braku aktywności na koncie w Cyklu rozliczeniowym, w którym stan Pakietu Złotówek wynosił 0 PLN. Dezaktywacja nastąpi w ciągu dwóch pierwszych dni kolejnego Cyklu rozliczeniowego.
A zgodnie z nowym cennikiem (p.1.1) aktywność sprowadza się do wydania/zakupu za min 5 zł w cyklu lub doładowaniu konta ...
Powołałem się na pkt. 7a oraz na 10.
:lol:

A co mówi 10 :?:
otóż o prawach i obowiązkach UPRZEDNIO nabytych ...
:lol:

Dlatego wątpię, aby P-4 odebrała SD dotyczasowym Uzytkownikom "odNOWY", bo ewidentnie przegra w UOKiK.
:wink:
 #1136114  autor: neotele
 14 wrz 2022, 22:28
R.Mandano pisze:
14 wrz 2022, 18:00

Powołałem się na pkt. 7a oraz na 10.
A co mówi 10 :?:
otóż o prawach i obowiązkach UPRZEDNIO nabytych ...
Obawiam się, zbyt życzeniowo interpretujesz ten punkt.
Mówiąc prozą, punkt ten mówi, że Play może odwołać SD, a wtedy:
- nowi klienci nie będą mogli aktywować SD,
- Ci, którzy już mają SD, będą mogli z niego korzystać, ale tylko do czasu, gdy nie dojdzie do dezaktywacji ich SD, zgodnie z p.7 (inaczej mówiąc, dopóki będą spełniać warunek "aktywności", opisany w nowym cenniku).
 #1136153  autor: columbo
 16 wrz 2022, 12:57
Może ktoś mi powiedzieć, kiedy zostanie pobrana ta nowa opłata przy braku aktywności? 30 dni po 2.10, czy wg okresów rozliczeniowych jak wcześniej?
 #1136154  autor: Remington
 16 wrz 2022, 13:16
Po zakończeniu okresów, ale zaczynających się od 3.10. Ktoś kto ma okres zaczynający się 2-go, musi zapewnić „aktywność” dopiero po 2.11. Przynajmniej tak wynika z komunikatu, zobaczymy jak będzie w praktyce.
 #1136258  autor: neotele
 19 wrz 2022, 11:23
Remington pisze:
08 wrz 2022, 10:04
@neotele

Zgadzam się z Tobą. Zakupu środków (bo doładowanie jest zakupem jednostek odpowiadających 1:1 wpłaconej kwocie) dokonało się gdy był inny cennik i skoro się on zmienia to powinny one być bez dyskusji zwracane w całości. Ale nie ma na to przepisu (dalej rząd nie przeprocesował implementacji przepisów o zwrotach, nawet z prowizją i obecne procedury wynikają z wątpliwych działań UOKiK i dobrej woli operatorów - którzy pewnie przystali na to spodziewając się rychłej zmiany przepisów). Trzeba więc spojrzeć do praktyki z przeszłości, a ta nie napawa optymizmem - żaden operator nie zwracał środków w razie wypowiedzień po zmianie cennika. Obecne zwroty są chyba jedyną furtką, ale obarczoną złodziejską prowizją.
Niestety, jak na razie jest, jak piszesz.
Play nie poczuwa się do obowiązku zwrotu całości środków w sytuacji wypowiedzenia Umowy z winny Play, które zmieniło cennik.
Poza tym mataczą. Konsultanci sugerują, że skoro to numer na kartę "to najlepiej pozbyć się karty SIM, a numer po jakimś czasie zostanie odłączony". Pomimo złożonego dawno temu wypowiedzenia, numer ciągle jest aktywny, a sprawa "rozpatrywana". Może liczą na przetrzymanie do końca cyklu i pobranie opłaty za brak aktywności? (Nic z tego - to uwaga do czytających z P4 )

Czy ktoś z Was też składał wypowiedzenie z powodu zmiany cennika i napotkał się z podobnymi problemami?
 #1136262  autor: Remington
 19 wrz 2022, 12:10
neotele pisze:
19 wrz 2022, 11:23
Play nie poczuwa się do obowiązku zwrotu całości środków w sytuacji wypowiedzenia Umowy z winny Play, które zmieniło cennik.

Problem polega na tym, że rynek prepaid istnieje u nas od blisko ćwierć wieku, zmian cenników było wiele i żaden operator nigdy nie poczuwał się do zwrotu środków z tego tytułu, ani też UOKiK nic w tej kwestii nie robił. Uważam to za niesłuszne i wręcz nieuczciwe, bo prepaid to nie depozyt bankowy, który można wyciągnąć - my w momencie doładowania kupujemy "jednostki" mu odpowiadające znając ówczesny cennik. Bez regulacji prawnych w tym zakresie, nic w tekturowym państwie się nie zmieni.
  • Strona 63 z 97
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 97
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 97