DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 16
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16
 #1136388  autor: KC-KARLOS
 22 wrz 2022, 12:42
Dziś Orange może prowadzić jakieś prace porządkowe, stąd drobne utrudnienia (we Flexie jest komunikat w aplikacji). Dodatkowo operator wdraża w nju mobile dostęp do 5G.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136389  autor: rudymax
 22 wrz 2022, 13:00
Pewnie tak, chociaż dotychczas w podobnych sytuacjach była informacja, w postaci stosownego komunikatu, przy próbie logowania. Teraz logowanie działa bez problemu, co wprowadza w błąd. Dodam, że kłopoty są już od wczoraj około północy. Przynajmniej ja się wtedy zorientowałem.
 #1136392  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 13:37
Wie ktoś jak przekonać Orange, żeby w końcu naprawiło mi Mój Orange na www i aplikacja. Nie mogę nic robić. Po zalogowaniu, nie widzę numerów na www, a w appce komunikat"daj nam chwilę". Od czerwca walczę z nimi. Ciągle tworzę zgłoszenie, czekam kilka tygodni i nagle je zamykają nic nie naprawiając. Czy oni to robią specjalnie? Jest jakiś urząd co się może nimi zająć? Olewają nawet reklamacje. Mam dużo neta i nie chciałbym odchodzić.
 #1136394  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 14:46
Karlos20 pisze:
22 wrz 2022, 13:44
marcin19883: spróbuj usunąć konto i założyć je ponownie.
Przez 3 miesiące próbuje co chwilę wszystkiego i to kilka razy w miesiącu. Na www, ciągle przenosi mnie po zalogowaniu na link https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe-nju i wyskakuje błąd 404. Wpisuje poprawny adres, to nie widzę numerów. Nie, nie mam nju mobile od bardzo dawna, jakby co. Dlaczego to się nagle popsuło w połowię czerwca? A tak był rok spokoju.
 #1136398  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 16:07
Remington pisze:
22 wrz 2022, 15:43
Próbowałeś wejść na ten adres (będąc już po podaniu loginu i hasła)?
Sporo razy, zawsze to samo. Puste pola, zamiast numerów. Zgłaszałem puste pola i już 3 razy pisali, że naprawili. Niestety nic nie ruszali. To chyba jakiś automat pisze.
 #1136424  autor: biala1991
 24 wrz 2022, 09:06
Karlos20 pisze:
22 wrz 2022, 12:42
Dziś Orange może prowadzić jakieś prace porządkowe, stąd drobne utrudnienia (we Flexie jest komunikat w aplikacji). Dodatkowo operator wdraża w nju mobile dostęp do 5G.

Zrobili porządek.. po zalogowaniu mailem na konkretny numer w Mój Orange (www) ten numer nie pokazuje się domyślnie w formatce do doładowania tylko trzeba go ręcznie wpisywać, podobnie mail a wcześniej takie dane przy doładowaniu przez MO uzupełniały się automatycznie. Niech oni przestaną ciągle przy tym grzebać, bo jedną rzecz naprawią a dwie popsują :D
 #1136491  autor: Remington
 26 wrz 2022, 12:38
biala1991 pisze:
24 wrz 2022, 09:06
Zrobili porządek.. po zalogowaniu mailem na konkretny numer w Mój Orange (www) ten numer nie pokazuje się domyślnie w formatce do doładowania tylko trzeba go ręcznie wpisywać, podobnie mail a wcześniej takie dane przy doładowaniu przez MO uzupełniały się automatycznie. Niech oni przestaną ciągle przy tym grzebać, bo jedną rzecz naprawią a dwie popsują :D

U mnie się podstawia - trafiam na stronę https://doladowania.orange.pl/doladowanie/krok-1 z uzupełnionym numerem telefonu i e-mailem. Za to krok dalej jest zaznaczona inna kwota niż pierwotnie wybrana (co może prowadzić do pomyłek).
 #1136527  autor: biala1991
 27 wrz 2022, 07:10
Narzucało się 5zł i nie było możliwości doładować inną kwotą? Teraz zrozumiałam jakie to szczęście, że Orange "pozwala" mi ręcznie wpisać doładowywany numer w MO, mogli przecież ustawić na sztywno jeden nr uniemożliwiając doładowanie pozostałych numerów z konta :D
 #1136536  autor: sylwekZolkusza
 27 wrz 2022, 09:03
Aplikacja Mój Orange, szukamy na dole zakładki Więcej, potem Ustawienia, wybieramy Zalogowano na urządzeniach, najlepiej wylogować się ze wszystkich urządzeń, lub pozostawić jedną najnowszą datę logowania. Proponuje zmianę hasła do Mój Orange i e-mail przyciskiem nie pamiętam hasła.
 #1138698  autor: KC-KARLOS
 20 lis 2022, 10:04
Dziś są prace informatyczne (aktualizacja serwisów), Mój Orange (www) niedostępne do poniedziałkowego poranka.
Może wystąpić delikatne opóźnienie w aktywacji / odnawianiu pakietów.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2022, 11:27 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138702  autor: 3G
 20 lis 2022, 10:43
Te prace praktycznie co weekend są strasznie irytujące. Mam akurat najwięcej czasu żeby pewne rzeczy ogarnąć, czasem akurat terminy tak się układają, a tu nic nie można zrobić.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138710  autor: Remington
 20 lis 2022, 11:04
3G pisze:
20 lis 2022, 10:43
Te prace praktycznie co weekend są strasznie irytujące. Mam akurat najwięcej czasu żeby pewne rzeczy ogarnąć, czasem akurat terminy tak się układają, a tu nic nie można zrobić.

Prace robi się w weekend właśnie dlatego, że mało kto wtedy korzysta.
 #1138729  autor: 3G
 20 lis 2022, 12:49
Karlos20 pisze:
20 lis 2022, 10:53
3G: co drugi weekend robią konserwacje, poza tym rozdzielają prace techniczne, nie działa MO na www ale działa aplikacja, kody SMS i USSD - to nie wystarczy?
Chciałem włączyć darmowe 100 GB, ale w aplikacji nie da się, więc jak działa? Przeważnie jest tak, że nie mogę zrobić tego co trzeba. Później mogę zapomnieć.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 5 z 16
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16