DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 334 z 428
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 428
 #1138097  autor: KC-KARLOS
 08 lis 2022, 12:47
geos: nic nie przepadnie, poza tym: nie masz nic na koncie (0,00) to nic nie zabiorą. Bez obaw. W taryfie odNOWA jest jedna data na wychodzące i przychodzące (to max 13 miesięcy od pierwszej płatnej aktywności).

Poza tym dlaczego chcesz przenieść numer do innej sieci, skoro do Faktu z Play odNOWA przeniesiesz się krótkimi kodami, szybko i łatwo? To bezsens.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138099  autor: geos
 08 lis 2022, 13:41
@Karlos20, dziękuję.

gdy próbuję przejść kodami to dostaję komunikat: nie możesz teog zrobić, sprawdź na stronie play.pl dlaczego. a na tej stronie nie znajduję takiej informacji :( pomyślałem, że skorzystam z tego pomysłu powyżej, albo orange, albo heyah 01. wszedłem na stronę heyah, wybieram przeniesienie, podaję numer i gdy dochodzi do wyboru daty przeniesienia to pokazuje mi 15.11. stąd moje pytanie i wątpliwości.
 #1138102  autor: geos
 08 lis 2022, 14:32
@Remington, nie trafiłem na tamten wątek, ale opiszę bazując na wskazówkach stamtąd:

II. II. Przenoszenie numeru miedzy markami Play, RBM (tylko taryfa Energy w skr. RBME) i Fakt.
A. Infolinia. - odesłali mnie do salonu. w salonie kazali mi spadać na drzewo, bo nie robią tego.
B. Samodzielnie za pomocą play24. - nie mam opcji przeniesienia do fakt mobile lub rok ważności karty
C. Samodzielnie za pomocą kodów USSD. - nie działają u mnie. dostaję wiadomość, że nie mogę skorzystać z kodów, sprawdź dlaczego na play.pl. a na tej stronie nie wiadomo dlaczego.

chciałem więc do heyah 01 i tak dalej.

finalnie skończyło się na tym, że 1) na czacie konsultant odesłał mnie do salonu play. odmówiłem wykonania rozkazu ze względu na (A) powyżej :) 2) poprosiłem o zmianę na rok ważności konta -- konsultant na czacie zmienił, sms przyszedł po kilku minutach 3) i mając RWK mogłem wysłać kod do zmiany na Fakt. też przyszło potwierdzenie i informacja, że do 24h nastąpi przeniesienie. tak to wyglądało u mnie.
 #1138103  autor: KC-KARLOS
 08 lis 2022, 15:20
Do Faktu z RBM przeskakujemy w następujący sposób:
> *163*2# do taryfy PNK RWK
albo
> *163*7# do PNK Lubię To
albo
> *163*9# do Formuły PNK.
Stamtąd już bezpośrednio kodem *163*12#
Status / nazwę taryfy poznamy kodem *111*49*1#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138157  autor: Skyline
 10 lis 2022, 08:00
Dziś w temacie kodów z gazet info o braku kodu.
Czy to oznacza koniec tej promocji? Ich przeoczenie czy coś innego?
 #1138162  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2022, 08:33
growther: na to wygląda. Polecam włączyć pakiet starszego typu (za 9 zł), który kumuluje te środki i je przedłuża do 31 dni, nie polecam tego tańszego za 3 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138164  autor: Skyline
 10 lis 2022, 08:36
growther pisze:
10 lis 2022, 08:26
To teraz najlepsza opcja żeby wybrnąć z tej sytuacji i zachować zgromadzone minuty?
Jeszcze dzień się nie skończył być może coś konsultanci pomogą.
A jak nie to można próbować stare kody (z innych promo), jak jeszcze nie używaliśmy ich:
W22K
8cwa
P9GW
EQT7
 #1138165  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2022, 08:46
growther: no jeśli ich ważność będzie przedłużona o 31 dni zamiast o 7 to wiadomo, że one zostaną do końca ich ważności. Zawsze jest brany pod uwagę lepszy terminowo wariant. Środki się sumują, ale nie ważność.
Wiadomo, że jeśli kupimy pakiet, ważność jest dłuższa, niż z kodów, ale żeby środki nie przepadły - kupujemy starszego typu usługę, który łączy się z tymi środkami z kodów.
Podawałem kilka podstron temu, które usługi łączą się z kodami.

Skyline - dzięki za przypomnienie kodów, ten pierwszy zastępuje dziś zaległy kod na 10 minut :)
Drugi przyjęty, ale brak odpowiedzi, trzeci i czwarty - nieprawidłowy (nie działa).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138170  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2022, 08:53
growther: co ten drugi kod działa? Ja nie dostałem odpowiedzi po jego wbiciu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138172  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2022, 08:55
growther: ale czego? Na minuty, MB czy SMSy?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138174  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2022, 08:56
Aha, to też minuty, dzięki :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 334 z 428
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 428
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 428