Ale jednak skargi do Urzędu Ochrony Koryta i Kolesi pomagają, bo operatorzy trochę łagodzą swoje stanowisko z przepadaniem / zwrotem środków, pomimo daniny do 5 zł za brak aktywności, zerżnięte z usług bankowych.
> Orange - w wielu pakietach i usługach wprowadzono kumulację ważności środków + zwrot kasy + mają łatwe warunki uniknięcia 5-złotowej daniny, ba - pozwalają na bezzwrotną pożyczkę do 5 zł, która przepada gdy zmienimy sieć czy zmigrujemy np. do Flexa.
Dodatkowo widziałem też jednorazową opcję zwrotu kasy za rezygnację z usługi no-limit+GB. A pomyśleć, że mieli przypiętą łatkę "orżnąć"... Nadal zamrażają kasę gdy wejdziemy w Okres Pasywny, ale łatwo można wyjść z tego okresu, odzyskując do 100% zamrożonej kasy (zmiana, bo kiedyś po 7 dniach zamrożona kasa przepadała bezpowrotnie - oj jaki ból mieli klienci po dawnych Zetafonach).
> Play - umożliwia zwrot środków + kasowanie środków z salda (możliwe do zwrotu) dopiero jest zauważalne gdy przekroczymy datę połączeń przychodzących, pomimo, iż operator daje jeszcze ok 1-2 miesiące po tym terminie na "reanimację karty" + w smsach informuje, że zakupione pakiety podlegają opcji odstąpienia (nie wiem, czy to działa - nie sprawdzałem). Są też taryfy, które nadal mają RWK, nie trzeba być skazanym na taryfę odNOWA.
> Plus - tylko Plush ma 5 zł jednorazowe wydłużenie wychodzących do 365 dób, a Prosto Na Kartę po doładowaniu, reszta odpłatnie za 29 zł - niestety kara dla mało aktywnych userów, daje łaskawie bonusy z promki "4 doładowania i gratis", ale to kasa promocyjna, a sama promka działa nieprawidłowo, naciągając ludzi.
> T-Mobile - wydłuża konto za zakup usług i pakietów do 60 dni + za 20 zł kupujemy RWK + za 3 zł wydłużenie wychodzących o kolejny miesiąc, pobierane do wyczerpania środków (tutaj zmiana - nie zabierają kasy gdy tracimy wychodzące - w taryfie Frii kiedyś tak było, nawet 4 gr za każde użycie *101# czy *9898 zabierali, co wywołało dużo kontrowersji).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam