DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 95 z 134
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 134
 #1139642  autor: DomKS
 11 gru 2022, 10:57
Hej!
Przeniosłem nr do Plusha na kartę , włączyłem RWK , doładowałem za 5zł, wpisałem kod na 100GB .
Aktualnie mam:
Aktywne pakiety: Plush2GB/5 dni (2097152 KBYTES) 15-12-2022 22:43, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 15-12-2022 22:43

Czy da się przedłużyć ważność tych GB? Potrzebnuje internetu z tej karty do lipca - sierpnia.
 #1139655  autor: boggio
 11 gru 2022, 12:18
DomKS pisze:
11 gru 2022, 10:57
Hej!
Przeniosłem nr do Plusha na kartę , włączyłem RWK , doładowałem za 5zł, wpisałem kod na 100GB .
Aktualnie mam:
Aktywne pakiety: Plush2GB/5 dni (2097152 KBYTES) 15-12-2022 22:43, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 15-12-2022 22:43

Czy da się przedłużyć ważność tych GB? Potrzebnuje internetu z tej karty do lipca - sierpnia.
To włącz jeszcze bonus za przeniesienie na 3 miesiące(NL,15gb) a następnie 1500bg na lata.Będziesz miał 3 miesiące po 115gb na miesiąc.
 #1139658  autor: KC-KARLOS
 11 gru 2022, 13:20
DomKS: nie da się. Pakiety są rozliczane osobno.

BOBOLI: działają. Promka trwa do końca roku 2022.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139694  autor: KC-KARLOS
 11 gru 2022, 23:08
DomKS: Rabat 100% za przeniesienie jest aktywny przez 97 dób od momentu zakończenia przeniesienia numeru. Masz tak naprawdę max 37 dób, aby włączyć na pierwszy okres 30 dób usługę no-limit. W przeciwnym wypadku za trzeci miesiąc usługi zapłacisz już 30 lub 40 zł (wersja z 5G).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139722  autor: KC-KARLOS
 12 gru 2022, 16:26
babciagienia1p: zostanie to, co zostało wcześniej nabyte - np. jeśli w czasie trwania promki zasilisz się za 5 zł, to masz RWK kasy i po wyłączeniu promki, ważność nie skróci się.
Promka powoduje tylko, że przez 30 dób od jej aktywacji, każde zasilenie ustawia 365 dób ważności kasy liczone od momentu zasilenia.
W przeciwnym wypadku gdy kasa jest ważna dłużej niż wynika z nominału, data ważności nie zmieni się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139739  autor: biala1991
 13 gru 2022, 05:31
babciagienia1p pisze:
12 gru 2022, 13:52
Plush
Jeśli dezaktywuję promocję "Rok Ważności Konta w Plushu", jaki termin ważności konta dostanę?

https://api.plushbezlimitu.pl/jcr/files ... Plushu.pdf

Domyślam się, że chodzi o wyłączenie kończącej się miesięcznej usługi RWK i ponowne jej włączenie tuż przed datą likwidacji. Pytanie tylko czy aktywowana przed 5 stycznia usługa RWK będzie działała jeszcze przez miesiąc po 5 stycznia i pozwoli na przedłużenie ważności konta doładowaniem wykonanym w okresie do 4 lutego? czy żeby przedłużyć ważność konta na rok musimy do 5 stycznia i aktywować usługę RWK i wykonać doładowanie?
 #1139741  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2022, 08:01
biala1991: włączona usługa do 5 stycznia da 30 dób możliwości nabycia RWK za każde doładowanie od 5 zł. Potem taka możliwość zniknie, gdy ta opcja mało tego, że znika, to nie jest odnawialna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139743  autor: boggio
 13 gru 2022, 09:07
Mam takie pytanie,jest aktywne RWK do końca maja.Czy aby przedłużyć usługe na rok wystarczy wbić kod na RWK i doładować za 5 zł,czy trzeba dezaktywować RWK,następnie wbić kod RWK i doładować za 5 zł?
 #1139744  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2022, 10:25
boggio: Promka dostępu do RWK sama się wyłącza po 30 dobach.
Aby nabyć RWK po każdym doładowaniu w ciągu 30 dób od włączenia, włącz promocję, a potem doładuj konto.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139851  autor: jreg69
 15 gru 2022, 12:29
Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę:

Pojawiły się właśnie nowe ciekawe informacje odnośnie zmian w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę od dnia 7 lutego 2023 roku.

Zmiany dotyczą m.in. podwyżki cen za wiadomości SMS/MMS i za połączenia oraz dodatkowo...

Zmiana polega na usunięciu w w/w cennikach w sekcji Usługi dodatkowe następujących informacji:
Opłata za brak aktywności

- Opłata za brak aktywności będzie naliczana po upływie 30 dni od ostatniej aktywności Abonenta.
- Przez aktywność Abonenta należy rozumieć aktywności w postaci:

a) wykorzystania Wartości konta (MIN/SMS/MMS/Internet, zakupu usług/ pakietów/ promocji),
b) doładowanie konta,
c) skorzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS lub transmisji danych.

- Opłata za brak aktywności wynosi 3 zł.
- Abonenci, których Wartość konta na dzień pobrania opłaty jest niższa niż 3 zł obciążani będą opłatą w wysokości dostępnej Wartości konta.
- Opłata za brak aktywności będzie pobierana cyklicznie co 30 dni od ostatniej aktywności Abonenta lub od daty pobrania ostatniej opłaty za brak aktywności aż do momentu blokady Usług przychodzących.
- - -
Zmiana polega na dodaniu w w/w cennikach w sekcji Usługi dodatkowe następujących informacji:
Opłata za utrzymanie numeru

1. POLKOMTEL uprawniony jest do pobierania opłaty za Utrzymanie Numeru w sieci w wysokości określonej w Cenniku, Opłata za Utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana od 07.02.2023 r.
Opłata za Utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana po upływie 30 dni (tj.720 godzin) od ostatniego wydatku na koncie Abonenta, jeśli w okresie tych 30 dni (720 godzin) suma wydatków nie przekroczy 5 zł. Kwota 5 zł uwzględnia:
Wydania z Wartości konta łącznie min. 5 zł (MIN/SMS/MMS/Internet),
Doładowania konta,
Zakup usług/ pakietów (przy czym korzystanie z zakupionych usług/pakietów nie jest traktowane jako wydatek na Koncie Abonenta).
2. W przypadku nie wykonania żadnego wydatku wymienionego powyżej lub wydania z Wartości konta abonenta mniej niż 5 zł, Opłata za Utrzymanie Numeru w Sieci zostanie pomniejszona o sumę tych wydatków (np. wyniesie 1 zł, jeśli wydano łącznie 4 zł z Wartości konta Abonenta).
3. Jeżeli stan Wartości Konta abonenta na moment pobrania Opłaty z Utrzymanie Numeru w Sieci wynosi mniej niż wysokość tej Opłaty określonej powyżej, opłata jest pobierana w wysokości Salda Konta abonenta.
4. Włączona promocja „Rok ważności konta” nie zwalnia od ponoszenia opłat za Utrzymanie Numeru w sieci. W przypadku utraty ważności konta na połączenia wychodzące, opłata będzie pobierana z zablokowanych środków.

Szczegółowe informacje można znaleźć => tutaj
Ostatnio zmieniony 15 gru 2022, 13:35 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodanie linku
 #1139852  autor: KC-KARLOS
 15 gru 2022, 12:37
Czyli krótko: danina wzrasta z 3 do 5 zł. Brawo Plus.
Warto posiadać saldo 0,00. Bo telefon na kartę nie jest kartą debetową ani kredytową. Przy stanie 0,00 net nadal działa. To tak dla przypomnienia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139872  autor: biala1991
 15 gru 2022, 18:24
PiotrG-dz pisze:
15 gru 2022, 12:39
Robią to samo co P4 w Odnowie :o
Gorzej niż w Play, bo Odnowa to tylko jedna z taryf, u fioletowych można za darmo utrzymywać nr z kasą na koncie korzystając z innej oferty, np RWK. W Plusie tak się nie da, opłata za utrzymanie numeru dotyczyć będzie wszystkich klientów ze stanem środków powyżej 0zł niezależnie od taryfy, nawet archiwalna już taryfa RWK przed tym nie uchroni.
 #1139878  autor: neotele
 15 gru 2022, 20:16
A ja akurat kupiłem doładowanie w tej sieci, chcąc włączyć RWK, ale teraz to już nie ma sensu :smt013
Szkoda, że się pośpieszyłem, bo te zasady kwalifikują w moich oczach Plusha do wrzucenia wszystkich kart tej sieci do kosza.
Wykorzystam, tylko jeszcze nie wiem jak, posiadane doładowanie i zawartość i definitywny koniec z Plushem :bomb:
 #1139906  autor: babciagienia1p
 16 gru 2022, 11:18
Plush
Korzystam z promocji 4 doładowania i gratis. Miałam stan konta 0,- zł i 2 doładowania w bilansie. Doładowałam 6,- zł i 7,- zł, dostałam bonus 10,- zł na konto promocyjne, następnie doładowałam 7,- zł. Miałam stan konta głównego 20,- zł i promocyjnego 10,- zł. Chciałam kupić pakiet za 30,- zł. Wracał komunikat "nie masz wystarczających środków na koncie". Na infolinii usłyszałam, że środki z konta głównego i promocyjnego nie mogą być łączone i, OCZYWIŚCIE, propozycję przejścia na abonament oraz zakup pakietu TV. Ponieważ czas naglił, nie bawiłam się w reklamacje, tylko doładowałam za 10,- zł. W efekcie miałam stan KG 30,- zł, stan konta promo 10,- zł. Kupiłam pakiet za 30,- zł. Okazało się, że system pobrał 20,- zł z KG i 10,- zł z konta promo.
1) Czy to znaczy, że gdybym, w momencie uruchamiania pakietu, miała 21,- zł na KG i 10,- zł na koncie promo, to mogłabym kupić ten pakiet?
2) Czy, aby mogły połączyć się środki z obu kont, należy zawsze przed uruchomieniem pakietu mieć łączny stan kont, co najmniej, o 0,01 zł większy niż koszt pakietu?
 #1139908  autor: KC-KARLOS
 16 gru 2022, 11:26
babciagienia1p:
standardzik u nich... Też tak miałem. Dlatego zalecane jest posiadanie odpowiedniego stanu konta głównego aby móc wykorzystać środki promocyjne z opcji 4 doładowania. Nie pierwszy raz tak jest. Zamysłem promocji jest obniżenie kosztu pakietów.
Więc lepiej mieć na koncie pełną kwotę na pobranie opłaty za pakiet, a po otrzymaniu kasy promocyjnej, mniej o tą wartość promo kasy zje z konta glównego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139909  autor: mariusz9a
 16 gru 2022, 11:29
jreg69 pisze:Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę:

Pojawiły się właśnie nowe ciekawe informacje odnośnie zmian w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę od dnia 7 lutego 2023 roku.

Zmiany dotyczą m.in. podwyżki cen za wiadomości SMS/MMS i za połączenia oraz dodatkowo...
Ja nie wiem co oni w tym Polkomtelu biorą... Jakby chociaż te podwyżki szły w parze z podniesieniem jakości usług to można by je przeboleć. A tak? Plusforum jest zasypane problemami z uruchamianiem pakietów itd. O inwestycjach w sieć nawet nie będę się wypowiadał... Ostatnio w Plusie miesiąc bez reklamacji to miesiąc stracony a w nagrodę podwyżki :-]
  • Strona 95 z 134
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 134
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 134