Nabuchodonozor pisze:Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
Tu masz rację. Telekomy, jeśli znajdą jakąś podstawę, to utrudniają przenosiny. Zastanów się, czy na pewno chcesz przenieść nr do Plusa, szczególnie w kontekście najnowszych zmian, zmuszających do regularnego wydawania min 5zł/mies.:
viewtopic.php?f=22&t=89680&p=1139878&si ... 5#p1139851
konsulka celowo włączyła tę taryfę, żeby nie otrzymać bonusu i utrudnić włączenie jakiegokolwiek podstawowego pakietu no-limit
Może celowo (tego nigdy się nie dowiesz - chyba, że ją zapytasz i Ci szczerze odpowie) , ale może po prostu jest niekumata/początkująca/popełniła błąd.
Sugeruję zawsze w czasie przenosin w salonie każdego z operatorów wyraźnie mówić, do jakiej taryfy ma być nr przenoszony, a na koniec prosić o potwierdzenie. Inaczej zawsze mogą zrzucić winę na klienta.
Ustaliłbym w Plus, dlaczego dali odmowę? (Być może trzeba kartę najpierw aktywować w Plus?)
I złożyłbym ponownie wniosek o przeniesienie w Play. Może, po dniu przerwy w systemie Plusa coś się zmieniło i teraz nie będzie problemów.