Remington pisze: ↑23 lis 2022, 12:50
Zadzwoń do call center najlepiej.
bolek2004 pisze: ↑23 lis 2022, 14:48
Co do call center to nie byłbym taki pewien, raz jak mi się zawiesiła zmiana taryfy to pisałem żeby mi zmienili na pnk rwk to konsul się uparł że nie ma takiej taryfy i wciskał odnowę.
Rzeczywiście normalnie bym tak zrobił, ale ostatni raz jak się z nimi kontaktowałem (akurat przez czat) to jakośc usługi była katastrofalna. To była wolna amerykanka, bez nadzoru lub konsekwencji, itd. Fajnie by było gdyby mi tylko wciskali odnowę... oni mi zmienili taryfę na to nawet bez mojej zgody.
bolek2004 pisze: ↑23 lis 2022, 14:48
Co do przejścia to na mobilnym play24 możliwości nie będzie, na stacjonarnym pewnie tak ale numer musi być widoczny.
Generalnie zmienili sposób logowania do stacjonarnego play24 i trzeba pododawać od nowa numery, stąd możesz nie widzieć swojego.
Tu jest skomplikowana sprawa bo akurat mam numery kilku osób dodanych do siebie, natomiast nie wszystkie numery należące do danej osoby się wyświetlają. A jak chcę dodać... to mi wyskakuje info, że już są dodane. Chyba trzeba wszystko wyzerować i od nowa zacząć...