DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 176 z 204
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 204
 #1140164  autor: MariuszY
 21 gru 2022, 15:33
U mnie na kilka aktywnych numerów póki co głucho, ale widząc jasny trend Play'a do uśmiercenia rocznej ważności konta to spodziewam się powtórki z już ogłoszonych zmian w cennikach fioletowych, a wtedy VM straci sens istnienia (podobnie jak odNowa w Play).
 #1140172  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2022, 16:20
lee: nie ma takiej możliwości. Virgin działa na innej platformie, która jest uboga w takie dobrodziejstwa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140178  autor: lee
 21 gru 2022, 17:01
No tak. O tym poinformują w następnym komunikacie. Ups.... Oby nie! Nie mniej jednak w tym przypadku to już nie moje podstawowe numery. Jeden wywalę drugi przeniosę i odzyskam skarbonkę. Jak jesteś chamie chytry to.....
 #1140179  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2022, 17:09
A pomyśleć, że to Play zaczął rewolucję na rynku telko. Jak im pouciekają klienci, zrozumieją swój błąd - chyba, że dalej będą namawiać na abonamenty, to przeżyją.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140180  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 gru 2022, 17:09
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 16:13
Info o zmianach w ofercie Virgin było 2 tygodnie temu.
Wysyłali e-maila? Bo nie kojarzę ale może usunęłam z rozpędu bo Virgin mam na mailu wp którego od dawna nie używam.
Właściwie to bym chętnie pozbyła się tego numeru a więc jak wysłali to tam zawsze jest możliwość niezaakceptowania zmian co bym chętnie zrobiła.
 #1140181  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2022, 17:12
AgnieszkaMalkowska: informowali o likwidacji taryfy 2012 wraz z towarzyszącymi promocjami i usługami. Komunikat był wydany na miesiąc przed dokonaniem zmian - to wymóg prawny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140183  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 gru 2022, 17:14
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 17:12
AgnieszkaMalkowska: informowali o likwidacji taryfy 2012 wraz z towarzyszącymi promocjami i usługami. Komunikat był wydany na miesiąc przed dokonaniem zmian - to wymóg prawny.
Dzisiaj jest jeszcze mowa o zmianie cenników i powiązaniu ważności konta z wartością doładowania to już zmiany dotyczące wszystkich. Niby mają wejść 24 stycznia 2023 a nic mi nie przysłali choć mają jeszcze 2 dni. ;)
 #1140184  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2022, 17:18
AgnieszkaMalkowska: Telepolis zrobił aferkę. Ja wiem, że Virgin jest już jako MNO w Play, ale ma swoją platformę billingową i nie musi w tym samym czasie zmieniać stawek cennikowych. Komunikat / artykuł dotyczył wyłącznie Play Na Kartę, Internet Na Kartę oraz RBM na kartę.

W Fakt Mobile - brak zmian, za wyjątkiem podniesienia limitów GB na neta w UE + maksymalna stawka 15 gr/min za połączenie z BOK PLAY.

Spójrz na poprzednią podstronę wątku o Virgin, jest link do komunikatu o likwidacji taryfy 2012 i przymusowej migracji do taryfy #ChcęWszystko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140185  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 gru 2022, 17:34
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 17:18
AgnieszkaMalkowska: Telepolis zrobił aferkę. Ja wiem, że Virgin jest już jako MNO w Play, ale ma swoją platformę billingową i nie musi w tym samym czasie zmieniać stawek cennikowych. Komunikat / artykuł dotyczył wyłącznie Play Na Kartę, Internet Na Kartę oraz RBM na kartę.

W Fakt Mobile - brak zmian, za wyjątkiem podniesienia limitów GB na neta w UE + maksymalna stawka 15 gr/min za połączenie z BOK PLAY.

Spójrz na poprzednią podstronę wątku o Virgin, jest link do komunikatu o likwidacji taryfy 2012 i przymusowej migracji do taryfy #ChcęWszystko.
Ja tylko szukam możliwości likwidacji numeru szybciej niż pod koniec 2023 w Virgin. Mam go ponad 7 lat i starczy. ;) Jak będą jakieś zmiany regulaminu to mogę ich nie zaakceptować i muszą to przyjąć i tylko o to chodzi bo inaczej się z nimi nie da dogadać. Odpowiedzą po ~10 dniach że trzeba czekać do końca, wiem bo już jeden w zeszłym roku likwidowałam. A teraz mam dwa złote numery w Fakcie i ten w Virgin jest mi już zbędny.
Tak wiem mogę przeciąć sim i olać ale jednak lubię jak jest "nie ma takiego numeru". I wiem, ze mogę ustawić przekierowanie aby uzyskać taki efekt ale skoro da się szybciej zlikwidować to chętnie skorzystam. ;)
  • Strona 176 z 204
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 204
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 204