DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1140444  autor: fpiotro123
 26 gru 2022, 12:19
Witam od niedawna zauważyłem, że na rachunku w Plush naliczają mi opłaty po kilka złotych niby za sms-y na numery zagraniczne. Nie wysyłam ani nie dzwonię za granicę od lutego więc nie rozumiem dlaczego mi naliczają opłaty. 21 grudnia rozpoczął się nowy cykl i już naliczono mi 75 groszy. Może to są małe kwoty ale co jest przyczyną?
Od kilku miesięcy jestem nie zadowolony z usług Plusha :( idą na psy
 #1140445  autor: Remington
 26 gru 2022, 12:22
Oczywiście zanim zacząłeś publicznie oskarżać operatora o bezpodstawne naliczenia, sprawdziłeś w internecie co to za numery i że na pewno nie są związane z usługami Androida/iOS lub żadną z posiadanych aplikacji?
 #1140451  autor: Remington
 26 gru 2022, 12:45
Był co najwyżej promil szans, że to coś innego. Zresztą aktywując iMessage i Facetime zaakceptowałeś komunikat ostrzegający o opłatach.

Nadal mogą się wysyłać takie SMS-y na potrzeby usług związanych z iCloud, ale na pewno znacznie rzadziej.
 #1140461  autor: KC-KARLOS
 26 gru 2022, 17:10
Plus nie jest polecany dla iPhone'ów, ze względu na opłaty z aktywacją i obsługą usług Apple, których nie ma w innych sieciach. Temat wielokrotnie wałkowany, również na forum operatora Plus, ludzie odchodzą z kwitkiem, gdyż SMSy zostały wysłane za zgodą Abonenta po zatwierdzeniu komunikatu, a z tego powodu reklamacje są odrzucane. "Problem" występuje w każdym segmencie ofertowym Plusa, również w prepaidzie (tutaj polecam mieć mniejszy stan konta niż 0,62 zł, bo tyle kosztuje SMS do UK)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140479  autor: fpiotro123
 26 gru 2022, 22:22
Karlos20 pisze:
26 gru 2022, 17:10
Plus nie jest polecany dla iPhone'ów, ze względu na opłaty z aktywacją i obsługą usług Apple, których nie ma w innych sieciach. Temat wielokrotnie wałkowany, również na forum operatora Plus, ludzie odchodzą z kwitkiem, gdyż SMSy zostały wysłane za zgodą Abonenta po zatwierdzeniu komunikatu, a z tego powodu reklamacje są odrzucane. "Problem" występuje w każdym segmencie ofertowym Plusa, również w prepaidzie (tutaj polecam mieć mniejszy stan konta niż 0,62 zł, bo tyle kosztuje SMS do UK)
Mam abonament… Ostatnio ich jakosc sie popsula. Internet 3mb/s, mialem nawet 50 mb/s oraz rwie rozmowy czasem (przy oknie trzeba stac najlepiej) Moj tata zastanawia sie nad rozwiazaniem umowy , zglosil problem z zasiegiem 30 listopada 2022 , jest obecnie 26 grudnia 2022 brak odpowiedzi w tej sprawie:(