Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
92
Rejestracja
26 kwie 2021, 10:33
Model telefonu
iPhone 13
Mam abonament… Ostatnio ich jakosc sie popsula. Internet 3mb/s, mialem nawet 50 mb/s oraz rwie rozmowy czasem (przy oknie trzeba stac najlepiej) Moj tata zastanawia sie nad rozwiazaniem umowy , zglosil problem z zasiegiem 30 listopada 2022 , jest obecnie 26 grudnia 2022 brak odpowiedzi w tej sprawie:(Karlos20 pisze: ↑26 gru 2022, 17:10Plus nie jest polecany dla iPhone'ów, ze względu na opłaty z aktywacją i obsługą usług Apple, których nie ma w innych sieciach. Temat wielokrotnie wałkowany, również na forum operatora Plus, ludzie odchodzą z kwitkiem, gdyż SMSy zostały wysłane za zgodą Abonenta po zatwierdzeniu komunikatu, a z tego powodu reklamacje są odrzucane. "Problem" występuje w każdym segmencie ofertowym Plusa, również w prepaidzie (tutaj polecam mieć mniejszy stan konta niż 0,62 zł, bo tyle kosztuje SMS do UK)