Właśnie testuje drugi raz promke, ale nie przyznają coś za zalogowanie numerem do MO przez www. Już prawie 3 godzinki czekam.
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle. Nawet udało mi się pewnymi trickami zarejestrować w starym MO, ale i tak nic to nie pomogło. Zrobiłem już z 5 logowań do nowego MO i także nic. Poczekam do jutra, ale coś trace już wiarę. Może faktycznie trzeba mieć teraz apkę v.5 na smarta?
To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.
Czarno to widze.
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle. Nawet udało mi się pewnymi trickami zarejestrować w starym MO, ale i tak nic to nie pomogło. Zrobiłem już z 5 logowań do nowego MO i także nic. Poczekam do jutra, ale coś trace już wiarę. Może faktycznie trzeba mieć teraz apkę v.5 na smarta?
To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.
Czarno to widze.