Na "zgłoszenie techniczne" Plus ma standardową formułkę:
"Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 03.01.2023 r. przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora."
Nie wchodzi klientowi pakiet to niech czeka (30 dni?) na rozpatrzenie "reklamacji" albo dzwoni do BOK (żeby wysłuchać marketingowego bełkotu). Cała obsługa klienta Polkomtel.
Jeśli przenosicie główny swój numer do Plusa - dobrze się zastanówcie. W przypadku problemów możecie zostać bez telefonu, bo problemy techniczne z aktywacją usług Polkomtel rozpatruje jako reklamacje.