W prepaidzie nie daje.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Po co ci bonus, skoro przedłużyli promkę z dodatkowymi 100GB przez rok? Sam bym se to kupił, gdyby wreszcie dziady dały esim w karcie.
Jeśli myślimy o tym samym, 100 GB jest tylko w najdroższych pakietach. Ja bym może i brał, ale to ma być oferta dla kogoś, kto nie potrzebuje backupować internetu, a bardziej liczy się cena. Pisząc "bonus" miałem na myśli obniżenie ceny no limitu przez jakiś okres jak robił (robi?) Plus.
Esim mnie kompletnie nie interesuje.
Esim mnie kompletnie nie interesuje.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Ja bardziej sugerowałem się tym Playowym bonusem, dlatego wypaliłem z netem. Jak liczy się cena to albo pakiet za 20, albo niestety musisz szukać jakiegoś Januszowego operatora.
Myślę, że w tym przypadku pakiet M w taryfie GO będzie OK. Za 25 zł 10 GB + 10 GB z doładowania.
Ten S stał się bez sensu (no chyba, że komuś styka 1 GB). Z nim jest taki problem, że dopiero doładowanie 25 zł daje ważność GB na 30 dni, a skoro i tak trzeba ładować 25 zł to lepiej już wziąć M.
Ten S stał się bez sensu (no chyba, że komuś styka 1 GB). Z nim jest taki problem, że dopiero doładowanie 25 zł daje ważność GB na 30 dni, a skoro i tak trzeba ładować 25 zł to lepiej już wziąć M.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
@3G
Z przejściem z pakietu S na pakiet M możesz spokojnie poczekać aż skończy się nieustająca promocja w apce (ponad 180 GB miesięcznie bez żadnych warunków).
Z przejściem z pakietu S na pakiet M możesz spokojnie poczekać aż skończy się nieustająca promocja w apce (ponad 180 GB miesięcznie bez żadnych warunków).
Możesz rozjaśnić temat tych 180 GB? Bo nie kojarzę...
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
@3G
W aplikacji mobilnej jest możliwość wielokrotnego włączenia bezpłatnych pakietów 10 GB, 15 GB, 20 GB, niezależnie od siebie. Każdy na +7 dni.
W aplikacji mobilnej jest możliwość wielokrotnego włączenia bezpłatnych pakietów 10 GB, 15 GB, 20 GB, niezależnie od siebie. Każdy na +7 dni.
No, tylko nie wiadomo jak długo ona potrwa. Nawet sam T-M chyba tego nie wie
Cichosza z tą super opcją, serio. Na niej też abonamentowcy korzystają, aby podnieść prędkość nielimitowanego neta w abonamencie Nielimitowana M.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
U mnie ciekawy objaw po ponownym uruchomieniu tych pakietów promocyjnych - 3 identyczne karty (przeniesione w grudniu z heyah), w trzech różnych routerach (żonglowałem kartami, aby wykluczyć przypadek):babciagienia1p pisze: ↑08 lut 2023, 21:32W aplikacji mobilnej jest możliwość wielokrotnego włączenia bezpłatnych pakietów 10 GB, 15 GB, 20 GB, niezależnie od siebie. Każdy na +7 dni.
1. najpierw resetowały połączenie co kilkaset MB,
2. następnie miały problem z zestawieniem połączenia,
3. dzisiaj pokazują, że połączenie jest (dowolnie wybrane 2G, 3G czy 4G), ale dostępu do sieci brak.
Oczywiście sprzęt sprawdzony z kartami innych operatorów - żadnych odchyleń od normy. Karty włożone do dwóch różnych srajfonów logują się do sieci prawidłowo, net na kartach działa także.
Wygląda to tak, jakby operator blokował wybrane urządzenia , tym bardziej że przy pierwszym uruchomieniu tych pakietów nie było żadnych, absolutnie żadnych problemów dokładnie na tych samych routerach. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
MariuszY: problemy mogą występować z powodu błędnej konfiguracji sieciowej po wdrożeniu wyłączeniu sieci 3G na wybranych rejonach kraju. Może zamrażać transmisję co jakiś czas, szczególnie na 5G. Było o tym mowa w dziale Technikalia w wątku o NetWorkS.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mowa owszem była, ale rewelacje odnośnie związku z wyłączeniem 3G to wyłącznie twoja koncepcja. Tym bardziej, że problemy występują też na terenach bez wyłączeń i nawet T chyba nie wie co jest grane. Także nie twórzmy spiskowych teorii, które potem rozprzestrzeniają się jak szarańcza po sieci.
@iphoneski
Według mnie, może być związek z jakimś problemem na styku system T-Mobile - system operacyjny lub nakładka systemowa w niektórych urządzeniach. Nie zauważyłam jeszcze żadnego posta o takich kłopotach od użytkowników iOS-a, co zresztą potwierdza @MariuszY.
Według mnie, może być związek z jakimś problemem na styku system T-Mobile - system operacyjny lub nakładka systemowa w niektórych urządzeniach. Nie zauważyłam jeszcze żadnego posta o takich kłopotach od użytkowników iOS-a, co zresztą potwierdza @MariuszY.
Mam ten sam problem w T-Mobile, tylko dotyczy jednego urządzenia - Netgear AC810S. Zgłaszałem problem 2 razy - za pierwszym razem mnie zbyli a za drugim niby "naprawili", ale problem dalej występuje . Obecnie po wyłączeniu 3G w moim regionie ten router z kartą T-Mobile/heyah jest bezużyteczny. Patrząc w interfejs tekstowy (przez telnet i komendy AT!GSTATUS) widać że czasem loguje się do sieci, ale nie może nawiązać połączenia w LTE.MariuszY pisze: ↑14 lut 2023, 21:031. najpierw resetowały połączenie co kilkaset MB,
2. następnie miały problem z zestawieniem połączenia,
3. dzisiaj pokazują, że połączenie jest (dowolnie wybrane 2G, 3G czy 4G), ale dostępu do sieci brak.
Oczywiście sprzęt sprawdzony z kartami innych operatorów - żadnych odchyleń od normy. Karty włożone do dwóch różnych srajfonów logują się do sieci prawidłowo, net na kartach działa także.
Wygląda to tak, jakby operator blokował wybrane urządzenia , tym bardziej że przy pierwszym uruchomieniu tych pakietów nie było żadnych, absolutnie żadnych problemów dokładnie na tych samych routerach. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
Nie posiadam żadnego urządzenia obsługującego 5G.
Jak najbardziej jestem za, szczególnie że mieszkam w obszarze na którym 3G magentowych jeszcze działa.iphoneski pisze:Także nie twórzmy spiskowych teorii, które potem rozprzestrzeniają się jak szarańcza po sieci.
Dla jasności - pisząc o "srajfonach" mam na myśli każdy telefon obsługiwany ekranem a nie klawiszamibabciagienia1p pisze:Według mnie, może być związek z jakimś problemem na styku system T-Mobile - system operacyjny lub nakładka systemowa w niektórych urządzeniach. Nie zauważyłam jeszcze żadnego posta o takich kłopotach od użytkowników iOS-a, co zresztą potwierdza @MariuszY.
Dla jasności - pisząc o problemach z netem w tych pakietach, uruchomionych na dokładnie tych wymienionych kartach, chodziło mi o sytuację czy ktoś z Was spotkał się z okresowym blokowaniem urządzenia/zrzucaniem połączenia przez T-mobile W mojej opinii wyglądało to tak jakby operator świadomie "szykanował" określone urządzenia, w których uruchamiałem karty, którymi z kolei "pojechałem" ponad 30GB/6dni każdą (wszystkie 3 paczki uruchomiłem równolegle na trzech kartach). Dzisiaj ponownie odpaliłem - ale już po jednej paczce na kartę - i żadnych wspomnianych objawów nie zaobserwowałem. Zaintrygowało mnie to ponieważ pierwsze uruchomienie tych pakietów wyglądało technicznie tak samo (3 paczki na trzech kartach tego samego dnia), karty działały w tych samych urządzeniach, a pewnego dnia za pomocą tor*wiecie czego* pojechałem łącznie ponad 50GB obrazów linuksowych i nic się nie wydarzyło - żadnej zwiechy czy resetu.
Jak wiadomo żaden op się nie przyzna, że świadomie rwie połączenie, ale czy nie może być tak, że TM zlicza nie tylko ruch per karta, ale też per urządzenie i właśnie takie wielogigabajtowe "pijawki" wywala z sieci Wg mnie przemawia za tym fakt, że te same karty włożone do telefonów w tym samym miejscu i czasie nie przejawiały żadnych trudności z nawiązaniem czy utrzymaniem połączenia, a telefony te nie służyły w roli hot spotów.
Zabezpieczenia działające na zasadzie FUP jak najbardziej są pewnie stosowane. Ale wątpię by miały one związek z urządzeniem. Jak już to z konkretną kartą SIM... Także ciężko stwierdzić co to było.
Może jednak problem jest po stronie urządzenia a nie sieci? Może ten modem/router ma w menu jakieś ustawienia dotyczące limitów/doba (takie zabezpieczenie przydatne za czasów gdy transmisja danych była droga)?
Może jednak problem jest po stronie urządzenia a nie sieci? Może ten modem/router ma w menu jakieś ustawienia dotyczące limitów/doba (takie zabezpieczenie przydatne za czasów gdy transmisja danych była droga)?
Polecam przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia, jeśli to możliwe. W moim wypadku rozwiązałem kłopot zamrażania transmisji na karcie-klonie do internetu w routerze w Orange Flex (Huawei B818).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Właśnie o to chodzi, że sytuacja odnosi się wyłącznie do tych konkretnych kart włożonych do tych konkretetnych urządzeń, wyłącznie w tym konkretnym okresie (ponownej aktywacji promo pakietów), po zużyciu na każdej karcie ponad 30GB danych w ciągu 6 dni. Te same karty, w tym samym czasie, włożone do telefonów - zero objawów. Te same routery, w tym samym czasie, z kartami Plusa i Orange - zero problemów. Te same karty, te same routery, promocja świąteczna bez limitu neta (pojechane po 80-100GB/karta) - bez żadnych zastrzeżeń. Identycznie podczas pierwszego (jeszcze w styczniu) uruchomienia promo pakietów.mariusz9a pisze: ↑15 lut 2023, 13:31Zabezpieczenia działające na zasadzie FUP jak najbardziej są pewnie stosowane. Ale wątpię by miały one związek z urządzeniem. Jak już to z konkretną kartą SIM... Także ciężko stwierdzić co to było.
Może jednak problem jest po stronie urządzenia a nie sieci? Może ten modem/router ma w menu jakieś ustawienia dotyczące limitów/doba (takie zabezpieczenie przydatne za czasów gdy transmisja danych była droga)?
Ustawienia sprzętu nie są mi obce, a sam sprzęt to 3 różne modele, trzech różnych producentów. Karty po prostu podmieniam, bez względu na operatora ustawienia pozostają "z automatu". Żonglerka kartami i identyczne problemy z każdą z nich - to nie może być przypadek. Więcej aktywnych kart TM nie miałem, więc nie mogłem sprawdzić co by było z "czystą" kartą. Moje pytanie wciąż brzmi - czy ktoś z forum w przypadku korzystania z pakietów promocyjnych (o których tutaj ciii ), a które dają teoretycznie 180GB/mies. zaobserwował "szykanowanie" karty w konkretnym urządzeniu (w którym transmisja idzie "na maxa")?
MariuszY: ja żadnych takich objawów nie zauważyłem, a korzystałem z tych paczek darmowych, a w okresie świątecznym - z netem no-limit na 14 dni.
W tej chwili mogą występować zamrożenia transmisji, również notowałem je niedawno na telefonie jako router w ofercie Nielimitowana M (abonament z netem no-limit GB) - szczególnie odczuwalne, gdy pobierasz duży plik lub oglądasz tv online. Więc wygląda to na kłopot po stronie operatora.
W tej chwili mogą występować zamrożenia transmisji, również notowałem je niedawno na telefonie jako router w ofercie Nielimitowana M (abonament z netem no-limit GB) - szczególnie odczuwalne, gdy pobierasz duży plik lub oglądasz tv online. Więc wygląda to na kłopot po stronie operatora.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam