Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
172
Rejestracja
09 lip 2012, 08:48
Lokalizacja
wawa
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Szukam i zaleźć nie mogę danych wymienionych w tych przepisach. Mógłbyś podać bardziej precyzyjny link (lub zacytować)?Remington pisze: ↑04 mar 2023, 11:27Lepiej poskarżyć się do UKE, jeśli oeprator wymaga do przyjęcia reklamacji czegokolwiek więcej niż dane wymienione w przepisach: https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzie ... 02/art-106
Paragraf 4.neotele pisze: ↑04 mar 2023, 14:22Szukam i zaleźć nie mogę danych wymienionych w tych przepisach. Mógłbyś podać bardziej precyzyjny link (lub zacytować)?Remington pisze: ↑04 mar 2023, 11:27Lepiej poskarżyć się do UKE, jeśli oeprator wymaga do przyjęcia reklamacji czegokolwiek więcej niż dane wymienione w przepisach: https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzie ... 02/art-106
Reklamacja powinna zawierać:
1)
imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby użytkownika, zwanego dalej "reklamującym";
Nie jest to prawda. Skorzystaj z tego formularza:
To ciekawe..greenrs pisze:Nie jest to prawda. Skorzystaj z tego formularza:
https://bok.plus.pl/form
Pod treścią zapytania podaj tylko imię i nazwisko oraz powtórz numer telefonu. Korzystałem kilka razy i pesela nie podawałem.
Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
Jeśli Państwa pytanie dotyczy usług na koncie numeru konieczne jest podanie danych w celu identyfikacji oraz weryfikacji, czy korespondencja jest prowadzona przez osobę upoważnioną*.
W przypadku Plus Abonament i Plus Internet należy podać:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod 5.
Istnieje również możliwość autoryzacji korespondencji przez aplikację Plus online, zadając pytanie zgodnie z instrukcją. Wówczas uzupełnienie powyższych danych nie będzie konieczne.
Plus na Kartę/Plus Mix:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru.
*Jeśli zawarli już Państwo dane w przesłanej korespondencji, prosimy zignorować powyższą instrukcję.
Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa
Masz tu napisane jak byk, że pisząc przez aplikację Plus Online nie trzeba nic podawać - jesteś już zidentyfikowany.neotele pisze:Istnieje również możliwość autoryzacji korespondencji przez aplikację Plus online, zadając pytanie zgodnie z instrukcją. Wówczas uzupełnienie powyższych danych nie będzie konieczne.
Nie ma tu mowy o numerze PESEL.6. W przypadku reklamacji Abonent zobowiązany jest wskazać:
a. imię i nazwisko/nazwę oraz adres zamieszkania/siedziby Abonenta;
b. przedmiot reklamacji oraz reklamowany okres;
c. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
d. numer przydzielony Abonentowi, którego dotyczy reklamacja;
e. datę zawarcia Umowy i określony termin rozpoczęcia świadczenia Usług
w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy POLKOMTEL
terminu rozpoczęcia świadczenia Usług;
f. kwotę odszkodowania lub zwrotu innej należności – w przypadku gdy
Abonent żąda ich wypłaty;
g. numer konta bankowego lub adres albo wniosek o zaliczenie
odszkodowania lub innej należności na poczet przyszłych płatności;
h. podpis Abonenta – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.