misiek_sz pisze: ↑08 mar 2023, 11:15
Cześć,
czy komuś udało się przjeść migrację do Play z karty VM w sposób inny niż weryfikacja kodem na SMS?
Mam 3 numery do "dodania" w apce Play24 (lub play24.pl). Pechowo nie mogę odczytać wysyłanych SMSów (karty VM są w urządzeniach typu kasa fiskalna, alarm itp). Na koncie jednego numeru jest propozycja powiązania pozostałych numerów, ale tylko dodanie poprzez SMS na tamte numery.
Logowanie mailem, nadanym hasłem w salonie nie działa. Tylko poprzez numer telefonu (weryfikacja inna niż kodem SMS na www nie działa - tak też potwierdza to BOK). Komuś udało się to obejść?
Różne próby.
1) Spróbuj wejść na nową wersję Play24 -
www.24.play.pl, podając numer telefonu, na którym możesz odebrać SMS. Powinny pokazać się pozostałe numery zarejestrowane na ten sam Pesel. Niestety akcja jednorazowa, chyba że nie korzystasz z okna prywatnego i zostawiasz cookies. To raczej nie zadziała (piszesz o takim przypadku).
2) Wpisz na
www.24.play.pl numer z maszyny i odhacz "nie mogę odebrać kodu SMS". Aplikacja powinna pozwolić zarządzać Ci co najmniej tym numerem przez Pesel i/lub hasło abonenckie. Być może dopisać (jednorazowo i przy wykorzystaniu cookies) pozostałe numery zarejestrowane na dany Pesel?
Obawiam się, że dopisanie numeru z maszyny do starej wersji
www.konto.play.pl może być trudne
3) W mobilnej aplikacji Play24 powinny być widoczne wszystkie numery. Nieużywane - wyszarzone. W przypadku innych niż Virgin (nie mam już Virgin) była możliwość dopisania nieużywanych i nieaktywnych.