Chciałam sprawdzić czy może po nocnym przetwarzaniu guzik odzyskał moc i co mnie przywitało na stronie MO? oczywiście prace serwisowe do poniedziałku, które pewnie utrwalą dotychczasowy stan i zostanę z tym nieaktywnym guzikiem.biala1991 pisze: ↑11 mar 2023, 14:53Próbowałam migrować między taryfami, u mnie też było tylko loT, dopiero po migracji do loT pojawiła się możliwość zmiany na ZBL albo OFnK. Przeszłam do ZBL i utknęłam, guzik zmiany taryfy zrobił się nieaktywny. Minęło kilka godzin a guzik ciągle nie działał.
Moja rada, nie ma się co śpieszyć i zmieniać taryfy w przeciągu kilku minut tak jak pisze Karlos, lepiej odczekać kilka godzin aż system wszystko przetrawi, bo zostaniecie z zawieszonym guzikiem "taryfowym" tak jak ja.
Edit.
A może nie chodzi o krótki okres czasu, w którym odbywały się migracje tylko jakiś limit zmian i 3 w ciągu jednego dnia to dla Orange za dużo?
Czy komuś udało się uzyskać pożądany efekt tylko po migracji do loT?
Za późno się dowiedziałam o tym sposobie, inne numery doładowałam i włączyłam RWK, które szkoda by było stracić, do testów została mi tylko karta z zawieszonym guzikiem więc więc wiele nie zdziałam