DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 335 z 526
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 526
 #1145769  autor: zulu144dwa
 16 mar 2023, 11:19
miltonsec EKO doładowanie np. przez stronę lub w MO daje dodatkowe 10 GB. Razem mamy przy EKO doładowaniu 5 zł aż 12,5 GB bonusu ważnego 2 dni (dzień doładowania nie liczymy) na 411, gdzie obowiązuje 7 dniowa gwarancja zwrotu. GB po utracie ważności są blokowane na 7 dni i czekają na kolejne doładowanie zanim zostaną bezpowrotnie usunięte.
Doładowanie co 7-9 dni po 5 zł dotyczyło sytuacji gdy masz GB z doładowań i już wykupiony NL za 365 zł. W takiej sytuacji lepiej utrzymywać GB z doładowań i zbierać zł na kolejny NL poprzez regularne doładowania np po 5 zł. Wtedy każdego tygodnia jak doładowanie jest o 12:00 przez 2,5 doby schodzą GB z doładowań a przez 4,5 doby GB z NL.
Bez sensu jest wydawać 29 zł jak później trzeba będzie trzeba przedłużać NL aby nie tracić GB pozostałych z 2TB.
To jest optymalne rozwiązanie jak ktoś potrzebuje NL i dużo GB na tym samym numerze. A jak potrzeba jeszcze więcej GB to można częściej doładowywać po 5 zł i wcze4śniej wykupić kolejny NL za 365 zł z 2 TB.
W NL nastąpi kumulacja czasu i GB. Niektórzy na kilka lat wykupili sobie w ten sposób NL, ale zł mieli z reguły z jakis promocji.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145785  autor: KC-KARLOS
 16 mar 2023, 14:40
biala1991: jakie płatne? Do ZBL i powrót do FREE odbywa się SMSem darmowym.
Do ZBL: START na 80175
Powrót do Free: STOP lub FREE na 80175.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145787  autor: zulu144dwa
 16 mar 2023, 14:59
Karlos20:
Mi jakość SMSy i kody nie działy przy pasywnym i zerowym złotówkowym aby zmienić taryfę na ZBL.
Na stronie MO w zakładce <Plan taryfowy i karta SIM > wybierając akcję zmień taryfę wszystko odbyło się bezproblemowo.
Tylko na początku w OFNK jedyna dostępna zmiana to loT.
Jak system przetrawił zmianę na loT to były już 2 możliwości ale wybiera się ZBL i po przejściu powraca się do OFNK z 30 dniami aktywnego.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145813  autor: pisk
 16 mar 2023, 18:23
zulu144dwa pisze:
16 mar 2023, 11:19

To jest optymalne rozwiązanie jak ktoś potrzebuje NL i dużo GB na tym samym numerze.
W NL nastąpi kumulacja czasu i GB. Niektórzy na kilka lat wykupili sobie w ten sposób NL, ale zł mieli z reguły z jakis promocji.
Tylko, że to rozwiązanie daje 3TB na rok za 365.
Ale jak ktoś zużywa ok 1TB rocznie to optymalnie jest najpierw doładować i przedłużyć za 29 na rok i w zależności od tego czy zabraknie TB czy minie rok decydować co dalej.
Czy przedłużać na kolejny rok czy bo kupować już NL na rok.
 #1145814  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:30
@Karlos20 dzięki za potwierdzenie, mam jeszcze inne pytanie : czy jest możliwe proste podniesienie uprawnień niezbędnych do zmiany taryfy w komputerowym OF , numer jednej z osoby z rodziny był wcześniej w Zetafonie potem migrowany do OFNK , ale przy próbie zmiany taryfy "pluje się " o dokonanie rejestracji e-maila ( samo potwierdzenie smsem nie wystarcza ) i konieczne jest potwierdzenie tożsamości przez bank.
 #1145815  autor: KC-KARLOS
 16 mar 2023, 18:31
ruki101: z tym problemem zgłoś się do doradcy, np. na czacie. Sprawdzą, co da się zrobić w tej sprawie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145820  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:50
Z tym czatem to dobry pomysł, jutro zobaczę co się da zdziałać w tej sprawie :-)
EDIT : Może ktoś się orientuje, kiedy tego typu "konieczność" rejestracji e-maila a co z tym związane, wymóg potwierdzenia swoich danych w banku zostało wprowadzone w MO , aby móc dokonywać zmian taryfowych, przeglądać billingi itp. ?
 #1145822  autor: qaz324r
 16 mar 2023, 18:59
biala1991 pisze:
16 mar 2023, 15:44
Zulu144dwa a możesz napisać jak teraz na stronie MO wygląda u Ciebie opcja zmiany taryfy, bo u mnie guzik zrobił się szary (nieaktywny).
biala1991: u mnie guzik zmiany taryf też jest nieaktywny.
Mam kartę, która była w okresie pasywnym i 0zł na koncie wiele miesięcy. Migrowałem:
OFNK->loT w MO na stronie
IoT->ZBL w MO na stronie
ZBL->OFNK kodem *130*12# (wyłaczenie ZBL)
Czas pomiędzy kolejnymi migracjami kilkadziesiąt minut.
I jestem teraz w OFNK z 30 dniami OA i nieaktywnym przyciskiem zmiany taryf w MO.
 #1145850  autor: biala1991
 16 mar 2023, 23:50
qaz324r, dokładnie tak to wygląda, psuje się po przejściu z loT do ZBL i przez MO nie da się już wrócić do OFnK, ja zamiast kodu skorzystałam z menu zmiany taryf i w ten sposób przywróciłam OFnK ale popsuty guzik został i uniemożliwia kolejną migrację.


zulu144dwa, możemy przybić sobie piątkę :) u Ciebie opcja zmiany taryfy też jest nieaktywna, z tym że ja rozpoczynając migracje byłam w ostatnim dniu OA więc dlaczego mnie to spotkało? :D
 #1145854  autor: zulu144dwa
 17 mar 2023, 00:19
Guzik <Wybierz> mimo,że jest na szarym tle klikamy. Trochę pomieli i pojawi się w wyskakującym okienku komunikat o zmianie w ciągu 24h
Obrazek
A po kilku minutach zmienia sie taryfa na loT i możemy zmienić na ZBL klikając na szary guzik <Wybierz>
Obrazek

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145866  autor: KC-KARLOS
 17 mar 2023, 08:40
To może nie pomóc. Podejrzewam usługę, która może to blokować. Ja na jednym numerze mam na szaro opcję zmiany taryfy, na którym jest aktywna opcja "5G Pass wersja odnawialna", która sama w sobie przedłuża Okres Aktywny do 31 dni - czyli jeśli usługa się przedłuży, to wydłuży też OA (tak się dzieje z wieloma usługami).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145910  autor: kazik20
 17 mar 2023, 15:07
Kurde tyle wiedzą tu, ale są wyjątki. Kredyt nie odpala mi na pasywnych kartach o zerowym stanie konta, a ponoć miał. Kredyt nie odpala się na przedłużce GB promocyjnych za 9zł. Kredyt na usługi nie zawsze odpala się przez USSD, przez jakiś błąd po zmianach taryf.

Ujemny stan zeruje wyłącznie przejście do NJU lub innej sieci?
 #1145912  autor: KC-KARLOS
 17 mar 2023, 15:18
kazik20: na chwilę obecną minus jest zerowany przy migracji do nju / Flex / inna sieć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 335 z 526
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 526
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 526