Kto chce koniecznie czerwoną Fakt Mobile, to zapraszam do salonu Play w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Kilka lat temu przenosiłem tam jeden numerek - kart było około 30, dziś przenosiłem kolejny i kart nadal zatrzęsienie.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Dziś pierwszy raz poszedł kod z 533 i odrazu zonk, "Przepraszamy! Operator nie aktywowal pakietu."
Witam.
Zarówno w poniedziałek jak i dzisiaj po wysłaniu kodu mam komunikat..Przepraszamy.operator nie aktywował pakietu.
SMS mi wyzerowalo. Co zrobić by nie utracić minut?
Zarówno w poniedziałek jak i dzisiaj po wysłaniu kodu mam komunikat..Przepraszamy.operator nie aktywował pakietu.
SMS mi wyzerowalo. Co zrobić by nie utracić minut?
Gaalu2007: próbuj jeszcze raz, mi po trzeciej próbie wpadło 10 minut.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Nawet jak ci się nie uda aktywować poprzez SMS możesz skorzystać z Chatu na play24 i ci go zaaktywują.
1) Wielokrotne powtórzenie próby wysłania. U mnie, zazwyczaj, wchodzi najpóźniej po czwartym wysłaniu.
2) Telefon do BOK-u (płatny z KG w przypadku taryf Play, Fakt, RBM)), po upływie 5 godzin od pierwszej próby wysłania.
3) Czat na Play24 lub 24.play.pl
4) Wysłanie kodów hydraulicznych (awaryjnych). Dla minut: w22k lub 8cwa lub EQT7 lub P9GW.
5) Zakup pakietu 100 min/100 SMS-ów/100 MB za 9,- zł na 31 dni.
Zakup pakietu za 3zł 50min/50sms/250mb, także ratuje sytuację. Tylko po 30 dniach, niewykorzystana reszta z pakietu 50min/50sms/250mb, zostaje odebrana.
U mnie też nie aktywuje, a już chyba z 15 razy próbowałem.
@marcz123456
Potwierdzam. U mnie, w tej chwili, ciągle komunikat Przepraszamy operator nie aktywował pakietu.
Chyba trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do roboty. Może 0 09:00?
Potwierdzam. U mnie, w tej chwili, ciągle komunikat Przepraszamy operator nie aktywował pakietu.
Chyba trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do roboty. Może 0 09:00?
Celowe działanie Play by wyzerować konto jak ktoś zapomni a nie każdy ma czas siedzieć cały dzień i smsy wysyłać.
Albo 'przymusić' do zakupu płatnych pakietów tudzież... całkowicie zniechęcić do Fakt
Ludzie przestańcie brednie wypisywać. Jak macie problem to dzwońcie na infolinię i tam włącza wam pakiet voucher w ciągu kilku minut bez problemu.
Może i tak ale ten dziwny komunikat zaczął się pojawiać od jakiegoś czasu a wcześniej było wszystko ok. Ja tym sposobem wyzerowałem sobie gigabajty bo zapomniałem spróbować później. Na szczęście to tylko gigabajty.
Problem był jedynie z tym jak się wykorzystało kod z soboty w niedzielę na smsy to się później smsy nie chciały do końca miesiąca automatycznie włączać.
Ja się już nawydziwiałem kiedyś do nich i jakoś nie widzę w tym żadnej przyjemności.
Najpierw się musisz dodzwonić a później spuszczą cię na drzewo bo musi minąć 4 godziny co nie jest zawarte w żadnym regulaminie. Taka to przyjemność.
Co prawda jest teraz apka i chat tylko, że nie każdy ma telefon z androidem.
Kod jest poprawiony prawidłowy to
LTAT na 50 mb oraz na 10 smsów to WGHW
LTAT na 50 mb oraz na 10 smsów to WGHW
Też czasem mam taki problem z tymi kodami. Kiedyś chcieli je usunąć ale wrzawa się zrobiła i się cofnęli. Teraz testują system albo faktycznie mają problemy it albo jest to świadome. Kto to może wiedzieć. Niemniej jednak ja problemu nie widzę kilka minut i po problemie.vkjcsakjvcjk pisze: ↑07 kwie 2023, 09:03No ale jaki w tym problem jak darmowe minuty też dają to dwie można wykorzystać.
Ja się już nawydziwiałem kiedyś do nich i jakoś nie widzę w tym żadnej przyjemności.
Najpierw się musisz dodzwonić a później spuszczą cię na drzewo bo musi minąć 4 godziny co nie jest zawarte w żadnym regulaminie. Taka to przyjemność.
Co prawda jest teraz apka i chat tylko, że nie każdy ma telefon z androidem.
Tutaj to jest nic. Wiadomo, że jakiś problem techniczny co już prowadzący ich FB potwierdził. Na Facebooku jakiś gość pisał, że nie działa nic poza doładowaniami bo sieć się zwija i dlatego nie da się wykupić pakietów a doładowania działają aby ludzie nabijali im nadal kasę i tylko czekać aż nasze numery przestaną działać a pieniądze z kont bezpowrotnie znikną. Wybrali okres świąteczny celowo bo ludzie będą mieli inne sprawy a po świętach będzie już po wszystkim.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2023, 15:22 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: UWAGA! Post zawiera potencjalny fake news.
Zadziałało w końcu.
Czyli jednak Play się nie zwija z naszą kasą
Czyli jednak Play się nie zwija z naszą kasą
Wszedł kod na pierwszej karcie ale dopiero po 10 minutach dostałam słynne: Benefit został zlecony do aktywacji. Nowy rekord bo zawsze momentalnie przychodziło. Teraz wysłałam z drugiej karty i czekam tym razem tylko 5 minut. Pakiety w aplikacji też da się już kupować.
Ale za to jak szybko przyszły SMS potwierdzające że promocyjny pakiet 10 minut jest już aktywny, dosłownie minutę po "beneficie zleconym do aktywacji". Na jednej karcie nawet szybciej niż ten sms potwierdzający że pakiet 10 minut zostanie włączony.
Ale za to jak szybko przyszły SMS potwierdzające że promocyjny pakiet 10 minut jest już aktywny, dosłownie minutę po "beneficie zleconym do aktywacji". Na jednej karcie nawet szybciej niż ten sms potwierdzający że pakiet 10 minut zostanie włączony.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2023, 10:06 przez AgnieszkaMalkowska, łącznie zmieniany 1 raz.