DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 352 z 417
  • 1
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 417
 #1147028  autor: NokiaFan86
 03 kwie 2023, 19:49
Kto chce koniecznie czerwoną Fakt Mobile, to zapraszam do salonu Play w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. 😁 Kilka lat temu przenosiłem tam jeden numerek - kart było około 30, dziś przenosiłem kolejny i kart nadal zatrzęsienie. 😁
 #1147265  autor: Gaalu2007
 06 kwie 2023, 10:23
Witam.
Zarówno w poniedziałek jak i dzisiaj po wysłaniu kodu mam komunikat..Przepraszamy.operator nie aktywował pakietu.
SMS mi wyzerowalo. Co zrobić by nie utracić minut?
 #1147267  autor: KC-KARLOS
 06 kwie 2023, 11:22
Gaalu2007: próbuj jeszcze raz, mi po trzeciej próbie wpadło 10 minut.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147268  autor: Window
 06 kwie 2023, 11:32
Nawet jak ci się nie uda aktywować poprzez SMS możesz skorzystać z Chatu na play24 i ci go zaaktywują.
 #1147280  autor: babciagienia1p
 06 kwie 2023, 14:12
Gaalu2007 pisze:
06 kwie 2023, 10:23
Witam.
Zarówno w poniedziałek jak i dzisiaj po wysłaniu kodu mam komunikat..Przepraszamy.operator nie aktywował pakietu.
SMS mi wyzerowalo. Co zrobić by nie utracić minut?

1) Wielokrotne powtórzenie próby wysłania. U mnie, zazwyczaj, wchodzi najpóźniej po czwartym wysłaniu.
2) Telefon do BOK-u (płatny z KG w przypadku taryf Play, Fakt, RBM)), po upływie 5 godzin od pierwszej próby wysłania.
3) Czat na Play24 lub 24.play.pl
4) Wysłanie kodów hydraulicznych (awaryjnych). Dla minut: w22k lub 8cwa lub EQT7 lub P9GW.
5) Zakup pakietu 100 min/100 SMS-ów/100 MB za 9,- zł na 31 dni.
 #1147294  autor: amigo007
 06 kwie 2023, 17:26
Zakup pakietu za 3zł 50min/50sms/250mb, także ratuje sytuację. Tylko po 30 dniach, niewykorzystana reszta z pakietu 50min/50sms/250mb, zostaje odebrana.
 #1147321  autor: babciagienia1p
 07 kwie 2023, 04:00
@marcz123456
Potwierdzam. U mnie, w tej chwili, ciągle komunikat Przepraszamy operator nie aktywował pakietu.
Chyba trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do roboty. Może 0 09:00?
 #1147324  autor: SimplusowiecU
 07 kwie 2023, 08:19
vkjcsakjvcjk pisze:
07 kwie 2023, 06:48
Celowe działanie Play by wyzerować konto (...)

Albo 'przymusić' do zakupu płatnych pakietów tudzież... całkowicie zniechęcić do Fakt :mrgreen:
 #1147327  autor: Remington
 07 kwie 2023, 08:42
Wstrzymajcie się z teoriami spiskowymi - widać, że im się coś schrzaniło w systemie, bo w apce P24 w ogóle nie da się wejść w pakiety i to na różnych taryfach.
blacQ1 pisze:
07 kwie 2023, 07:30
Kod z dnia 7.04 na 50 mb dostępny od dnia 8.04 to lat

Czy trzyliterowy kod to nie pomyłka?
 #1147329  autor: lee
 07 kwie 2023, 08:53
Ludzie przestańcie brednie wypisywać. Jak macie problem to dzwońcie na infolinię i tam włącza wam pakiet voucher w ciągu kilku minut bez problemu.
 #1147331  autor: vkjcsakjvcjk
 07 kwie 2023, 09:00
Remington pisze:
07 kwie 2023, 08:42
Wstrzymajcie się z teoriami spiskowymi - widać, że im się coś schrzaniło w systemie, bo w apce P24 w ogóle nie da się wejść w pakiety i to na różnych taryfach.
Może i tak ale ten dziwny komunikat zaczął się pojawiać od jakiegoś czasu a wcześniej było wszystko ok. Ja tym sposobem wyzerowałem sobie gigabajty bo zapomniałem spróbować później. Na szczęście to tylko gigabajty. ;)
Problem był jedynie z tym jak się wykorzystało kod z soboty w niedzielę na smsy to się później smsy nie chciały do końca miesiąca automatycznie włączać.
 #1147332  autor: vkjcsakjvcjk
 07 kwie 2023, 09:03
lee pisze:
07 kwie 2023, 08:53
Ludzie przestańcie brednie wypisywać. Jak macie problem to dzwońcie na infolinię i tam włącza wam pakiet voucher w ciągu kilku minut bez problemu.
Ja się już nawydziwiałem kiedyś do nich i jakoś nie widzę w tym żadnej przyjemności.
Najpierw się musisz dodzwonić a później spuszczą cię na drzewo bo musi minąć 4 godziny co nie jest zawarte w żadnym regulaminie. Taka to przyjemność. :(
Co prawda jest teraz apka i chat tylko, że nie każdy ma telefon z androidem.
 #1147334  autor: lee
 07 kwie 2023, 09:10
vkjcsakjvcjk pisze:
07 kwie 2023, 09:03
lee pisze:
07 kwie 2023, 08:53
Ludzie przestańcie brednie wypisywać. Jak macie problem to dzwońcie na infolinię i tam włącza wam pakiet voucher w ciągu kilku minut bez problemu.
No ale jaki w tym problem jak darmowe minuty też dają to dwie można wykorzystać.


Ja się już nawydziwiałem kiedyś do nich i jakoś nie widzę w tym żadnej przyjemności.
Najpierw się musisz dodzwonić a później spuszczą cię na drzewo bo musi minąć 4 godziny co nie jest zawarte w żadnym regulaminie. Taka to przyjemność. :(
Co prawda jest teraz apka i chat tylko, że nie każdy ma telefon z androidem.
Też czasem mam taki problem z tymi kodami. Kiedyś chcieli je usunąć ale wrzawa się zrobiła i się cofnęli. Teraz testują system albo faktycznie mają problemy it albo jest to świadome. Kto to może wiedzieć. Niemniej jednak ja problemu nie widzę kilka minut i po problemie.
 #1147337  autor: AgnieszkaMalkowska
 07 kwie 2023, 09:42
Remington pisze:
07 kwie 2023, 08:42
Wstrzymajcie się z teoriami spiskowymi - widać, że im się coś schrzaniło w systemie, bo w apce P24 w ogóle nie da się wejść w pakiety i to na różnych taryfach.
Tutaj to jest nic. Wiadomo, że jakiś problem techniczny co już prowadzący ich FB potwierdził. Na Facebooku jakiś gość pisał, że nie działa nic poza doładowaniami bo sieć się zwija i dlatego nie da się wykupić pakietów a doładowania działają aby ludzie nabijali im nadal kasę i tylko czekać aż nasze numery przestaną działać a pieniądze z kont bezpowrotnie znikną. Wybrali okres świąteczny celowo bo ludzie będą mieli inne sprawy a po świętach będzie już po wszystkim. :D
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2023, 15:22 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: UWAGA! Post zawiera potencjalny fake news.
 #1147339  autor: AgnieszkaMalkowska
 07 kwie 2023, 10:01
Wszedł kod na pierwszej karcie ale dopiero po 10 minutach dostałam słynne: Benefit został zlecony do aktywacji. Nowy rekord bo zawsze momentalnie przychodziło. :wink: Teraz wysłałam z drugiej karty i czekam tym razem tylko 5 minut. Pakiety w aplikacji też da się już kupować. :wink:

Ale za to jak szybko przyszły SMS potwierdzające że promocyjny pakiet 10 minut jest już aktywny, dosłownie minutę po "beneficie zleconym do aktywacji". Na jednej karcie nawet szybciej niż ten sms potwierdzający że pakiet 10 minut zostanie włączony. :wink:
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2023, 10:06 przez AgnieszkaMalkowska, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 352 z 417
  • 1
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 417
  • 1
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 417