Raczej mają problem. Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować.lee pisze: ↑07 kwie 2023, 09:10
Też czasem mam taki problem z tymi kodami. Kiedyś chcieli je usunąć ale wrzawa się zrobiła i się cofnęli. Teraz testują system albo faktycznie mają problemy it albo jest to świadome. Kto to może wiedzieć. Niemniej jednak ja problemu nie widzę kilka minut i po problemie.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To i tak niezłe osiągnięcie, że udało się przeniesienie numeru do fakt bo przeważnie w fioletowych salonach starterów nie ma i nie będzie.NokiaFan86 pisze: Raczej mają problem. Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować.
Teraz się udało bez problemu.babciagienia1p pisze: ↑07 kwie 2023, 04:00@marcz123456
Potwierdzam. U mnie, w tej chwili, ciągle komunikat Przepraszamy operator nie aktywował pakietu.
Chyba trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do roboty. Może 0 09:00?
No jak się wie w którym salonie mają startery przenoszeniowe, to się z tego korzysta.vkjcsakjvcjk pisze: ↑07 kwie 2023, 10:26To i tak niezłe osiągnięcie, że udało się przeniesienie numeru do fakt bo przeważnie w fioletowych salonach starterów nie ma i nie będzie.NokiaFan86 pisze: Raczej mają problem. Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować.
AgnieszkaMalkowska pisze: ↑07 kwie 2023, 09:42Na Facebooku jakiś gość pisał, że nie działa nic poza doładowaniami bo sieć się zwija
Litości, aleś sobie źródło znalazła i tylko powielasz czyjąś plotkę.
Ile dni ważne są kody. Dziś wbiłem wczorajszy kod na 10 minut i poszło. Oczywiście wcześniejsze minuty przepadły.
@stan789
1) SMS-y - poniedziałek, wtorek, środa.
2) Minuty - czwartek, piątek.
3) MB - kod wysłany w sobotę zwraca MB, wysłany w niedzielę zwraca SMS-y, zgłoszony na czacie lub infolinii, w niedzielę, daje MB.
1) SMS-y - poniedziałek, wtorek, środa.
2) Minuty - czwartek, piątek.
3) MB - kod wysłany w sobotę zwraca MB, wysłany w niedzielę zwraca SMS-y, zgłoszony na czacie lub infolinii, w niedzielę, daje MB.
Mam pytanie jak na czacie ?
Macie linka do tego czata na fakt mobilę?
Macie linka do tego czata na fakt mobilę?
blacQ1: Aplikacja Play24 > Pomoc > Czatuj z nami
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@blacQ1
Wersja internetowa - www.konto.play.pl. Czat sam się zgłosi.
Wersja internetowa - www.konto.play.pl. Czat sam się zgłosi.
Tak jest problem z "operator nie aktywował..". Warto wbić przez różne kanały wifi/lte a nie ten sam ciągiem, wtedy system to przemieli lub wypluje to samo. Potwierdzenia przychodzą zwykle po 9 rano oba, wcześniej czasem 1.AgnieszkaMalkowska pisze: ↑07 kwie 2023, 10:01Wszedł kod na pierwszej karcie ale dopiero po 10 minutach dostałam słynne: Benefit został zlecony do aktywacji. Nowy rekord bo zawsze momentalnie przychodziło. Teraz wysłałam z drugiej karty i czekam tym razem tylko 5 minut. Pakiety w aplikacji też da się już kupować.
Ale za to jak szybko przyszły SMS potwierdzające że promocyjny pakiet 10 minut jest już aktywny, dosłownie minutę po "beneficie zleconym do aktywacji". Na jednej karcie nawet szybciej niż ten sms potwierdzający że pakiet 10 minut zostanie włączony.
Mało prawdopodobne by technologia wysyłki miała jakiekolwiek znaczenie. Przecież widać, że problem jest tam gdzie kod jest przetwarzany po jego otrzymaniu przez Play.
Ja teraz mam taką zasadę, trzy próby aktywacji kodu i jak za każdym razem wybije komunikat "Przepraszamy! (...)" to zgłaszam prośbę o aktywację kodu przez czat i wsio.
Witam. Posiadam nr tel na kartę w Orange i chciałbym go przenieść do taryfy Fakt Mobile w Play. Proszę o informację w jaki sposób można to zrobić szybko?
W najbliższym salonie Play.
Jeśli w salonie Play nie będzie dostępnych starterów Fakt Mobile (co zdarza się nagminnie - w 99% salonów), to przenosisz się do Play (i otrzymujesz starter Play), a potem kodem *163*12# przenosisz się do Fakt.
Ja przenosiłem z Klucza. Dostałem kartę Play z taryfą Fakt.
wojkor - karta play ok., ale powiedziałeś, że chcesz FAKT mobile?...
Tak. Wszedłem do salonu Play i powiedziałem, że chcę przenieść numer do Fakt Mobile. Miła pani zaprosiła mnie na krzesło i powiedziała, że nie ma problemu . Trwało może 10 min.