DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 353 z 417
  • 1
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 417
 #1147340  autor: NokiaFan86
 07 kwie 2023, 10:02
lee pisze:
07 kwie 2023, 09:10

Też czasem mam taki problem z tymi kodami. Kiedyś chcieli je usunąć ale wrzawa się zrobiła i się cofnęli. Teraz testują system albo faktycznie mają problemy it albo jest to świadome. Kto to może wiedzieć. Niemniej jednak ja problemu nie widzę kilka minut i po problemie.
Raczej mają problem. 🙂 Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować. 🙂
 #1147343  autor: vkjcsakjvcjk
 07 kwie 2023, 10:26
NokiaFan86 pisze: Raczej mają problem. 🙂 Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować. 🙂
To i tak niezłe osiągnięcie, że udało się przeniesienie numeru do fakt bo przeważnie w fioletowych salonach starterów nie ma i nie będzie. ;)
 #1147351  autor: marcz123456
 07 kwie 2023, 11:35
babciagienia1p pisze:
07 kwie 2023, 04:00
@marcz123456
Potwierdzam. U mnie, w tej chwili, ciągle komunikat Przepraszamy operator nie aktywował pakietu.
Chyba trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do roboty. Może 0 09:00?
Teraz się udało bez problemu.
 #1147373  autor: NokiaFan86
 07 kwie 2023, 15:02
vkjcsakjvcjk pisze:
07 kwie 2023, 10:26
NokiaFan86 pisze: Raczej mają problem. 🙂 Przeniosłem numer we wtorek i już na wstępie nie chciał wejść kod poniedziałkowy (pomógł dopiero czat Play24), i nie było co zerować. 🙂
To i tak niezłe osiągnięcie, że udało się przeniesienie numeru do fakt bo przeważnie w fioletowych salonach starterów nie ma i nie będzie. ;)
No jak się wie w którym salonie mają startery przenoszeniowe, to się z tego korzysta. :mrgreen:
 #1147379  autor: stan789
 07 kwie 2023, 16:55
Ile dni ważne są kody. Dziś wbiłem wczorajszy kod na 10 minut i poszło. Oczywiście wcześniejsze minuty przepadły.
 #1147380  autor: babciagienia1p
 07 kwie 2023, 17:14
@stan789
1) SMS-y - poniedziałek, wtorek, środa.
2) Minuty - czwartek, piątek.
3) MB - kod wysłany w sobotę zwraca MB, wysłany w niedzielę zwraca SMS-y, zgłoszony na czacie lub infolinii, w niedzielę, daje MB.
 #1147391  autor: KC-KARLOS
 07 kwie 2023, 20:11
blacQ1: Aplikacja Play24 > Pomoc > Czatuj z nami

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147463  autor: Zygzuso
 09 kwie 2023, 12:20
AgnieszkaMalkowska pisze:
07 kwie 2023, 10:01
Wszedł kod na pierwszej karcie ale dopiero po 10 minutach dostałam słynne: Benefit został zlecony do aktywacji. Nowy rekord bo zawsze momentalnie przychodziło. :wink: Teraz wysłałam z drugiej karty i czekam tym razem tylko 5 minut. Pakiety w aplikacji też da się już kupować. :wink:

Ale za to jak szybko przyszły SMS potwierdzające że promocyjny pakiet 10 minut jest już aktywny, dosłownie minutę po "beneficie zleconym do aktywacji". Na jednej karcie nawet szybciej niż ten sms potwierdzający że pakiet 10 minut zostanie włączony. :wink:
Tak jest problem z "operator nie aktywował..". Warto wbić przez różne kanały wifi/lte a nie ten sam ciągiem, wtedy system to przemieli lub wypluje to samo. Potwierdzenia przychodzą zwykle po 9 rano oba, wcześniej czasem 1.
 #1147466  autor: Remington
 09 kwie 2023, 13:08
Mało prawdopodobne by technologia wysyłki miała jakiekolwiek znaczenie. Przecież widać, że problem jest tam gdzie kod jest przetwarzany po jego otrzymaniu przez Play.
 #1147471  autor: NokiaFan86
 09 kwie 2023, 17:25
Ja teraz mam taką zasadę, trzy próby aktywacji kodu i jak za każdym razem wybije komunikat "Przepraszamy! (...)" to zgłaszam prośbę o aktywację kodu przez czat i wsio. 😉
 #1147509  autor: Tomexj
 10 kwie 2023, 21:55
Witam. Posiadam nr tel na kartę w Orange i chciałbym go przenieść do taryfy Fakt Mobile w Play. Proszę o informację w jaki sposób można to zrobić szybko?
 #1147524  autor: neotele
 11 kwie 2023, 09:45
Jeśli w salonie Play nie będzie dostępnych starterów Fakt Mobile (co zdarza się nagminnie - w 99% salonów), to przenosisz się do Play (i otrzymujesz starter Play), a potem kodem *163*12# przenosisz się do Fakt.
 #1147531  autor: Window
 11 kwie 2023, 12:22
neotele pisze:
11 kwie 2023, 09:45
Jeśli w salonie Play nie będzie dostępnych starterów Fakt Mobile (co zdarza się nagminnie - w 99% salonów)
A przypadkiem nie ma już starterów przenosinowych do Fakt Mobile, jest tylko play i wybór taryfy, tak jak to jest w Virgin Mobile czy było w RBM
 #1147555  autor: wojkor
 11 kwie 2023, 21:18
Tak. Wszedłem do salonu Play i powiedziałem, że chcę przenieść numer do Fakt Mobile. Miła pani zaprosiła mnie na krzesło i powiedziała, że nie ma problemu :D . Trwało może 10 min.
  • Strona 353 z 417
  • 1
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 417
  • 1
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 417