Cześć, muszę oddać telefon do wymiany w ramach rękojmi, na wyświetlaczu pojawiły się ślady teksu i ikon belki górnej(wypalenie) oraz punktowe przebarwienie matrycy(nad "Rozmowa"). Telefon kupiony początkiem lipca 2022r. Miałbym do Was w związku z tym kilka pytań:
1. Czy wskazywać na obydwie te wady?
2. Czy w moim przypadku najlepszą opcją będzie reklamacja w ramach rękojmi oraz żądanie wymiany sprzętu?
3. W aplikacji OrangeFlex jest obsługa zdalna zgłoszenia
https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Z ... d-p/278781
jaką datę najlepiej wpisać w polu "co i kiedy się stało"
4. W przypadku jeśli rękojmia nie byłaby uznana telefon zostanie zwrócony w stanie w jakim wysłałem i będę mógł starać się o naprawę w ramach gwarancji?
5. Czy równie dobrze mógłbym to wszystko załatwić w salonie Orange?
6. O czym jeszcze należy pamiętać zgłaszając takie wady w ramach rękojmi?
1. Czy wskazywać na obydwie te wady?
2. Czy w moim przypadku najlepszą opcją będzie reklamacja w ramach rękojmi oraz żądanie wymiany sprzętu?
3. W aplikacji OrangeFlex jest obsługa zdalna zgłoszenia
https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Z ... d-p/278781
jaką datę najlepiej wpisać w polu "co i kiedy się stało"
4. W przypadku jeśli rękojmia nie byłaby uznana telefon zostanie zwrócony w stanie w jakim wysłałem i będę mógł starać się o naprawę w ramach gwarancji?
5. Czy równie dobrze mógłbym to wszystko załatwić w salonie Orange?
6. O czym jeszcze należy pamiętać zgłaszając takie wady w ramach rękojmi?