abrams pisze:"Przepraszamy, operator nie aktywował kodu" to dobry znak i wprowadzaj aż do skutku (w poniedziałek miałem tak aż 6x)
U mnie to samo o 22.06 - jedna odpowiedź na 14 (czternaście) esemesów wysłanych w ciągu 8 godzin. Oczywiście minut nie dali. Dzisiaj wysyłam testowo dalej...
perendev pisze:Widać że gnoje zablokowali cały system aktywacji wszyskich, różnych pakietów to jest celowe działanie żeby nas wyzerować
O niczym innym nie pisałem w tym wątku cały wczorajszy dzień, chociaż @Remington w to nie wierzy.
Zygzuso pisze:Nic nowego, grzebią w systemie i nie ma co narzekać, bo ta taryfa jest najlepsza na rynku głosowo.
Nie narzekam. Tylko to grzebanie wyczyści zgromadzone salda i
ONI dobrze o tym wiedzą. Dlatego "grzebią".
marokmon pisze:System miał awarie od rana, minuty sie nie dodawały, ale po połnocy magicznie minuty zniknęły, cud system się sam naprawił.
System się nie "naprawił" - kod wysyłam w dniu dzisiejszym nadal (dla testu). Już 3 sztuki poszły - bez odzewu.
babciagienia1p pisze:
Reklamacja nic nie da.
Potwierdzam. Już raz mi zajumali 1500 zachomikowanych minut (na kilku numerach). Dobrze wiedzą co czynią. "Wajchowy" działa nie tylko w Plusie i nie zawsze rozdaje pakiety. Tyle że ten w Play ma ksywę "szatniarz".
Nabuchodonozor pisze:Po działaniach zniechęcających ze strony Play/Fakt Mobile w postaci utrudniania wprowadzania kodów uległem ich działaniom i pożegnałem wczoraj tę sieć. Czy aż tak wielkie straty przynosiła ta garstka wprowadzających kody z gazety? Nie rozumiem polityki Play. Oni sądzą, że wyrugowani na swój sposób klienci przejdą na ich abo lub pakiety za 30 zł? Raczej zmienią sieć.
U mnie pożegnania nie będzie dopóki 5zł pozwala utrzymać numer bez dalszych kosztów. 15gr/min. to też jest nieźle. No i wreszcie pakiet za 3 zł także się mi kalkuluje, ale w dalszej części masz rację - nie przejdę na abo lub pakiety za 30 zł.
Odezwę się jeśli dzisiaj kod wejdzie na tym testowym numerze.