DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 358 z 417
  • 1
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 360
  • 417
 #1148241  autor: babciagienia1p
 21 kwie 2023, 08:06
MariuszY pisze:
21 kwie 2023, 07:23
...Odezwę się jeśli dzisiaj kod wejdzie na tym testowym numerze.

Na razie sytuacja bez zmian. Tak jak wczoraj.
Może po godz. 09:00 coś się zmieni. Zwykle o tej porze przychodził do roboty ktoś znający system.
 #1148244  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 kwie 2023, 08:44
babciagienia1p pisze:
21 kwie 2023, 08:06
Na razie sytuacja bez zmian. Tak jak wczoraj.
Może po godz. 09:00 coś się zmieni. Zwykle o tej porze przychodził do roboty ktoś znający system.
Oby naprawili. Optymizmem nie napawa to, że wczoraj cały dzień również nie działało. W dodatku w porównaniu do poprzedniej awarii wtedy nie działały również pakiety w innych taryfach Play więc się trochę śpieszyli, teraz nie działa chyba tylko Fakt więc mogą się nie śpieszyć z naprawą...
 #1148245  autor: blacQ1
 21 kwie 2023, 08:54
Przekonamy się jutro jak będziemy wbijać kod na neta no chyba że system nie został naprawiony to będzie to samo co w dniu wczorajszym , konsultanci coś modzą żaden SMS jeszcze nie przyszedł nic cisza
 #1148248  autor: neotele
 21 kwie 2023, 09:31
@Remington
Proszę, przekaż sugestię kolegom z Redakcji telepolis.pl, aby zwróciła się z oficjalnym pytaniem do P4 oraz do gazety Fakt z zapytaniem o przyczynę ostatnio występujących problemów z darmowymi kodami, a po otrzymaniu odpowiedzi, opublikowała te odpowiedzi.
I miejmy nadzieję, że już samo zapytanie do P4 i Fakt, spowoduje, że obecne "problemy" szybko zostaną rozwiązane.
 #1148249  autor: MariuszY
 21 kwie 2023, 09:34
matjas12 pisze:
21 kwie 2023, 09:27
Nie rozumiem Waszych narzekań. Telefon na infolinię i po paru sekundach pakiet aktywny i minuty uratowane.
Jak 100 osób zadzwoni do BOK to jakoś się dodzwonią i załatwią. Jak kilka tysięcy - to będziesz czekał i modlił się żeby "kumaty i chętny" załatwił twoją sprawę.
neotele pisze:@Remington
Proszę, przekaż sugestię kolegom z Redakcji telepolis.pl, aby zwróciła się z oficjalnym pytaniem do P4 oraz do gazety Fakt z zapytaniem o przyczynę ostatnio występujących problemów z darmowymi kodami, a po otrzymaniu odpowiedzi, opublikowała te odpowiedzi.
I miejmy nadzieję, że już samo zapytanie do P4 i Fakt, spowoduje, że obecne "problemy" szybko zostaną rozwiązane.
:smt023
 #1148250  autor: Remington
 21 kwie 2023, 09:39
Przekazałem. Ale co takie biuro prasowe może odpowiedzieć jeśli nie to, że to błąd. Już od samej obsługi klienta wiedzą tam na pewno decydenci, że jest źle. Czy dzięki zainteresowaniu „prasy” zwiększą priorytet na poprawienie tych błędów - zobaczymy.
 #1148257  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 kwie 2023, 10:29
Jako, że od niedawna jestem w tej sieci pytanie do was bardziej doświadczonych. W takiej sytuacji lepiej dzwonić do BOK Faktu czy pisać na czacie w apce Play? I jak mam dwa numery to trzeba załatwiać osobno dla każdego czy można podać kod i numery aby aktywowali na obu? Nie wiem czy coś nie zaczną marudzić że "doi na dwóch numerach". ;)
 #1148260  autor: babciagienia1p
 21 kwie 2023, 10:45
@AgnieszkaMalkowska
Przed chwilą załatwiłam błyskawicznie, podczas jednej rozmowy, temat na kilku numerach trzech różnych właścicieli o różnej płci.
Telefon z numeru spoza P4 na infolinię 799 599 999. Należy znać:
1) numer telefonu
2) imię i nazwisko właściciela
3) hasło abonenckie lub Pesel
4) kod z gazety - UYWC.
Minuty pojawiły się już podczas rozmowy.

Polecam infolinię. Nadal uważam, że Fakt ma obsługę, na infolinii, najbardziej przyjazną klientom. Nieporównanie lepszą niż Play.
 #1148261  autor: matjas12
 21 kwie 2023, 10:54
MariuszY pisze:
21 kwie 2023, 09:34
Jak 100 osób zadzwoni do BOK to jakoś się dodzwonią i załatwią. Jak kilka tysięcy - to będziesz czekał i modlił się żeby "kumaty i chętny" załatwił twoją sprawę.
Dzwoniłem wczoraj ok. 21 , nie było trzeba czekać, facet od razu odebrał, wiedział o co chodzi i po paru sekundach pakiet był włączony.
 #1148263  autor: MariuszY
 21 kwie 2023, 11:02
@matjas12 - nie twierdzę, że każdy, że zawsze będzie miał problem lub nie. Poczytaj wpisy tych, którzy mieli mniej szczęścia w kontakcie z biurem. Mi udało się to załatwić czatem i bez większych problemów czy opóźnień. Tak się jednak składa, że pracowałem kiedyś w call center operatora i wiem coś o tym jak wygląda obsługa np. w weekendy lub wtedy gdy system naprawdę :wink: się sypie. Tym razem nie ma o tym mowy, bo system aktywacyjny za pomocą sms został po prostu wyłączony. Poczekaj i zobacz co będzie na majowym weekendzie :shock:
 #1148265  autor: babciagienia1p
 21 kwie 2023, 11:11
Remington pisze:
21 kwie 2023, 11:00
A pytał ktoś z Was konsultantów co to za awaria i kiedy będzie usunięta?

Pytałam. Odpowiedź: Nic się nie dzieje.
Nie drążyłam, bo konsultant był mega uprzejmy i docierał do mnie harmider wielu rozmów. Nie chciałam blokować innych. Rozmowy są nagrywane, więc pewnie taki jest przekaz dnia.
 #1148268  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 kwie 2023, 11:24
Remington pisze:
21 kwie 2023, 11:00
A pytał ktoś z Was konsultantów co to za awaria i kiedy będzie usunięta?
Właśnie dzwoniłam, jakaś kobieta której danych nie pamiętam aktywowała mi na dwóch numerach minuty w niecałe 4 minuty się wyrobiłam z rozmową. ;)
Zapytałam co to się stało i powiedziała, że są problemy techniczne tylko z kodem na te 10 minut i jutrzejszy kod na 50 MB będzie już działać bezproblemowo.
Obsługa faktycznie szybka, bardzo miła i ogólnie dłużej trwało wybieranie tematu rozmowy i oczekiwanie niż samo obsłużenie dwóch numerów. Podałam pesel przed rozmową, więc tylko imię i nazwisko chciała a oba numery pobrała sama i tylko potwierdziłam że chodzi o te. ;)
 #1148275  autor: Nabuchodonozor
 21 kwie 2023, 13:26
Szczyt hipokryzji. Awaria, której nie ma. Żadnego oficjalnego komunikatu. U nich aparatura pracuje normalnie. Może zmienią regulamin: aktywacja kodów z gazety tylko przez infolinię lub czat w aplikacji ;) Dzwoniąc na infolinię też trzeba ponieść koszty połączenia.
 #1148277  autor: abrams
 21 kwie 2023, 13:46
abrams pisze:
20 kwie 2023, 21:16
U mnie na ostatnim....cisza była do 18:35 i dopiero ręcznie pchnęli jak przedzwoniłem. O 19:30 powtórzyłem SMS jeszcze raz a o 21:00 puściłem testowo jeszcze błędny kod, raport doręczenie się normalnie pojawiał ale nic poza tym....
ps. RUSZYŁO SIĘ ! O 21:10 Przyszedł SMS, że tylko na który z 6-ciu SMS...
Te RUSZYŁO SIĘ to chyba reakcja na 1-szy SMS z wczoraj z ~13:30. Dzisiaj rano przyszły 2x SMSy:
1. "Przepraszamy, operator nie aktywował pakietu" to pewnie odpowiedź na 2-gi kod wysłany ~13:50 wczoraj
2. "Wprowadziłeś niepoprawny kod, sprawdź..." to odzew na testowo wysłany błędny wczoraj o 21:00
Więc na pewno jutro też będzie "awaria" :x
Dzisiaj o 10:00 wysłana znowu dwa, dobry i błędny i do 13:30 zero odzewu.
Powyższe testy nie wyzerowały stanu posiadania minut.
ps. może poinformować Fakt, że wygląda na to że Play zrezygnował z wprowadzania kodów z gazety Fakt poprzez SMS na 4949 na ich stronach https://www.facebook.com/fakt24pl/ czy https://twitter.com/FAKT24PL czy nawet tu https://www.fakt.pl/ wybierając na dole KONTAKT
  • Strona 358 z 417
  • 1
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 360
  • 417
  • 1
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 360
  • 417