DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 363 z 417
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 417
 #1148511  autor: macqmacq
 24 kwie 2023, 16:35
matek457 pisze:
24 kwie 2023, 13:34
marcz123456 pisze:
24 kwie 2023, 13:21
Ja mam telefon z dual SIM. Na jednej virgin z mini 3, na drugiej fakt z gratisami. Tyle minut i SMS mi na miesiąc stacza.

Ja SMS aktywuję w środę. Mam nadzieję że do tego czasu poprawią.
jak w srode to stracisz to co zgromadziles
A czemóż to? :?: :shock:
 #1148513  autor: Vieslav
 24 kwie 2023, 18:28
Mi w sobotę na czacie odpisali, że czat jest tylko dla klientów Play :lol:
 #1148515  autor: Window
 24 kwie 2023, 18:40
Dziwne że Fakt Mobile nie dorobił się własnej kategorii w Chacie na Play24. Też widziałem że Virgin Mobile ma swoją kategorię "obsługa Virgin".
 #1148516  autor: babciagienia1p
 24 kwie 2023, 18:44
@Remington @Window
Do tej pory czat Playa i Faktu był wspólny, oparty na wspólnych aplikacjach - mobilnej i www. Można było pisać w sprawie obydwu taryf, bez względu na to jakim numerem było się zalogowanym. Można było nawet nie mieć podpiętego, do aplikacji, numeru, o którym się czatowało.
Wcześniej dotyczyło to również RBM.
 #1148517  autor: MariuszY
 24 kwie 2023, 18:56
macqmacq pisze:
24 kwie 2023, 16:35
matek457 pisze:
24 kwie 2023, 13:34
marcz123456 pisze:
24 kwie 2023, 13:21
Ja mam telefon z dual SIM. Na jednej virgin z mini 3, na drugiej fakt z gratisami. Tyle minut i SMS mi na miesiąc stacza.

Ja SMS aktywuję w środę. Mam nadzieję że do tego czasu poprawią.
jak w srode to stracisz to co zgromadziles
A czemóż to? :?: :shock:
A temu, że każdy kod (minuty/sms/dane) daje bonus na 7 dni, który jest (w praktyce) przedłużany kolejnym kodem (o ile nie masz ważności dłuższej, ustalonej płatnym pakietem). Kiedy mija ważność bonusu, konto jest zerowane, czyli zmieniając cykl wbijania kodów musisz liczyć się ze stratą skumulowanych pakietów. Aktualną ważność pakietów sprawdź kodem *106#
 #1148519  autor: matjas12
 24 kwie 2023, 19:09
Kiedyś też kody wbijałem w ostatnim terminie, ale jest ryzyko. że jeśli zapomnę, to na następny kod trzeba czekać tydzień. Jak się wbija w 1-szym terminie to co prawda traci się zebrane, ale już od następnego dnia można zbierać nowe.
 #1148522  autor: Kriss13
 24 kwie 2023, 19:33
Nic nie wiedzą o żadnych Kodach,,?!? 🤣🤣👍,Dobre a ty uwierzyłeś ? Choć zdarzają się jeszcze co prawda rozgarnięci konsultanci 👍 to pisz raz jeszcze ,bedze inny ,może bedze wiedział 👍powodzenia .😉
 #1148523  autor: Zygzuso
 24 kwie 2023, 19:36
Window pisze:
24 kwie 2023, 18:40
Dziwne że Fakt Mobile nie dorobił się własnej kategorii w Chacie na Play24. Też widziałem że Virgin Mobile ma swoją kategorię "obsługa Virgin".
VM to był operator wirtualny, a faktu operator to Play i kontakt też, twór oparty tylko na marce z zewnątrz jak kiedyś rbm.
 #1148524  autor: neotele
 24 kwie 2023, 19:47
Vieslav pisze:Mi w sobotę na czacie odpisali, że czat jest tylko dla klientów Play :lol:
plumek pisze:A mi na czacie napisał, że on nic nie wie o żadnych kodach.
Takie zachowania w P4 wskazują, że są znaczne przepływy P4>Fakt, co nie podoba się w P4. Chcą pewnie więcej zarobić, ale ich umowa z Fakt nie pozwala im na to, więc faulują :smt004
 #1148611  autor: MariuszY
 25 kwie 2023, 18:46
marcz123456 pisze:
25 kwie 2023, 18:36
Więc to celowe działanie, czy faktycznie jakaś trudna do określenia awaria?
Wiem, że się powtarzam - to jest świadoma i całkowicie celowa zagrywka Play względem Faktu. Świadczą o tym dokładnie dwie rzeczy:
1. awaria której nie było i nie ma, czyli nie ma żadnego przekazu od operatora co się dzieje, usługa nie działa jak powinna, a operator unika przyjmowania reklamacji i aktywuje wszystko "z palca",
2. kody drukujemy jak dawniej, czyli wydawca (i partner biznesowy) udaje że nic się nie dzieje, chociaż obie strony mogłyby się porozumieć i promocję przerwać czasowo lub całkowicie zakończyć.
Dla mnie podstawowe pytanie brzmi: Czy Play chce zakończyć współpracę i zamknąć ofertę? :?
 #1148614  autor: Iwona2002
 25 kwie 2023, 19:04
Zastanawiałam sie nas przeniesieniem numeru do Fakt, czy aktualne problemy oznaczają ze lepiej sie chwilowo wstrzymać i rozważyc przejscie do Virgin? Technicznie obie marki nalezą do Play, po likwidacji Rbm, ktora jest następna w kolejce?
 #1148615  autor: Remington
 25 kwie 2023, 19:11
Problemy są z kodami na darmowe usługi. Skoro rozważasz inne taryfy to znaczy, że nie na nich Ci zależy. Wobec tego Fakt wydaje mi się dobry dla Ciebie, bo ma i niskie ceny podstawowe, i 15-złotowy limit cen za rozmowy i sms.
  • Strona 363 z 417
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 417
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 417