DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 369 z 417
  • 1
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • 371
  • 417
 #1148854  autor: Remington
 27 kwie 2023, 13:34
babciagienia1p pisze:
27 kwie 2023, 06:51
usterka objęła, demokratycznie, każdą z trzech kategorii bonusów.

Demokracja to władza ludu poprzez równą wagę wpływu na rzeczywistość. Tu rzeczywistość wpłynęła na jednostki. To czego doświadczyliśmy to bardziej egalitarne "każdemu po równo" (narobić problemów i napsuć nerwów).
 #1148856  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 13:37
@blacQ1
Kody będą. Tak jak do tej pory. W dystrybuowanym w piątek wydaniu sobotnio-niedzielnym będą dwa kody. Jeden na MB, drugi na SMS-y.
Subtelna tygodniowa akcja czyszczenia portfeli chomików osiągnęła założony cel (target) i teraz wszystko będzie hulać jak dotychczas. Szarzy wykonawcy procedur nadal będą pracowicie publikować i przyjmować kody. System będzie działał bez zacięć.
Pzdr

@Remington
Chodziło mi o to, że jednakowo, nie oszczędzając żadnej, poturbowali każdą kategorię uzbieranych bonusów (minuty, SMS-y, MB). Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłam...
 #1148860  autor: abrams
 27 kwie 2023, 13:52
blacQ1 pisze:
27 kwie 2023, 13:01
Mam nadzieję że...jak myślicie
Hmm, nie tak znowu dawno była sytuacja, że zapomnieli w piątkowym wydrukować kodu ale o po zgłoszeniach, w sobotę pojawił się kod na https://www.facebook.com/fakt24pl/?locale=pl_PL i było od razu widoczny (na tyle duży, że bez powiększania fotki) w polu "Zdjęcia" (pod "Informacje") z lewej strony. Więc jakby co... Ale myślę, że powyższa wersja babciagienia1p sprawdzi się i tym razem.

EDCJA: odnośnie uwagi babciagienia1p we wpisie poniżej
Wydaje mi się, że w piątkowych wydaniach nie publikują kodów.
To nie pamiętam dokładnie jaki to był dzień i najprawdopodobniej było to związane z kodem na 50 MB który nie pojawił się w wydaniu sobota-niedziela. Ale mi chodziło o zaistnienie zdarzenia, sytuację, że Fakt nie opublikował, zapominał wydrukować kodu w gazecie i naprawił to tego samego dnia na Facebook'u.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2023, 18:11 przez abrams, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1148861  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 13:57
@abrams
Wydaje mi się, że w piątkowych wydaniach nie publikują kodów. Publikują w sobotnio-niedzielnych, które są dystrybuowane razem z piątkowymi i stąd mogą wynikać nieporozumienia.
Tym razem, w piątek, też będą dwa wydania - piątkowe i sobotnio-niedzielno-poniedziałkowe (dwie różne gazety).
 #1148863  autor: blacQ1
 27 kwie 2023, 14:16
No czyli będzie dwa kody jeden 50 mb drugi na 10 smsów wydanie sobota niedziela gazetę można będzie kupić sobotnią w piątek ( będzie zamieszczone dwa kody ) i mamy weekend :mrgreen:
 #1148865  autor: Remington
 27 kwie 2023, 14:23
babciagienia1p pisze:
27 kwie 2023, 13:37
@Remington
Chodziło mi o to, że jednakowo, nie oszczędzając żadnej, poturbowali każdą kategorię uzbieranych bonusów (minuty, SMS-y, MB). Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłam...

Zastanawiam się na ile to „przeczyściło” salda pakietów. Wydaje mi się, że nie specjalnie. Bo kto wysyła kody regularnie to tego pilnuje i podniesie raban (napisze do nich lub na czacie, ew. naskrobie reklamację mailem - i to nawet post factum) by zachować ciągłość. A jak ktoś robi to nieregularnie, to machnie ręką, bo stracił grosze.
 #1148867  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 14:37
@Remington
Reklamacja nic nie daje, bo zawsze jest rozpatrywana post factum. Bonus reklamacyjny jest przyznawany, ale już po wygaśnięciu uzbieranych. Na ewentualną kolejną dostaje się odpowiedź, że przedłużanie jest błędem systemu i nic nie mogą zrobić.

Mogli wyczyścić sporo. Ilu jest takich upierdliwców jak my tutaj?
Poza tym to mogło być proste (pokazywałeś w filmiku...) wykonywanie wytycznych zarządu. Słuchajcie Dudała - rozwiązujemy rezerwy dla następujących centrów kosztów: 1,2,3... Wśród wielu wytycznych, jedną było czyszczenie klatek chomików. Nieważne ile wyczyścili. ważne, że rozkaz został wykonany... Chociaż ja uważam, że osiągnęli target (procent wyczyszczonych?).
 #1148869  autor: Remington
 27 kwie 2023, 14:40
Prostym skryptem mogliby to w moment wyczyścić w białych rękawiczkach i mało kto by to od razu zauważył. A nie w jawny sposób zawalając przy tym obsługę tyloma zgłoszeniami na słuchawkach czy czacie. Dlatego nie wierzę w spisek. Chyba, że stał za nim idiota.
 #1148871  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 14:53
@Remington
Dudała nie był idiotą, tylko udawał. Dudała nosił w plecaku buławę prezesowską...

A tak nieco poważniej, ale nie do końca... Czyszcząc skryptem zniechęciliby zbieraczy, którzy przestaliby wierzyć w sens zbierania i, w mniemaniu działu propagandy (marketingu) Faktu (RAS Polska?), mogliby porzucić kupowanie gazety.
Oby nikomu z nich nie przyszło do głowy przekupienie @blacQ1 :(
 #1148872  autor: blacQ1
 27 kwie 2023, 15:08
O co chodzi z tym przekupienie nikt do mnie nic nie pisał ani nie dzwonił nie jestem przekupny jak tylko kody będą w gazecie fakt zawsze będą podane na forum
 #1148874  autor: marcz123456
 27 kwie 2023, 15:24
Też myślę jak Remington, że to nie był żaden spisek, tylko jakiś trudny do naprawy błąd.
Przecież jakby faktycznie ten mityczny "spisek" był, to by nie włączali bonusów na czacie/info, tylko wciskali kit że się nie da i tyle. Bonusy by poszły do kosza i święto. Ew tak jak wczoraj przyszły by dwa sms, a trzeci by nie przyszedł. I też bonusy bajubaj.

Zresztą chyba w tamtym roku, albo wcześniej miałem taką sytuację że też nie aktywowało bonusów. Dopiero chyba trzeci konsultant na czacie Play wiedział jak to włączyć.

Ile osób korzysta z tych kodów? Pewnie garstka. Obstawiam że jakieś 90% jest na tyle kumata, że pisali/dzwonili i pytali się o co chodzi.
 #1148875  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 15:34
@blacQ1
Przecież to pod Ciebie i Twoje benedyktyńskie posty jest tutaj podczepiona, całkiem spora, grupa chomików.
Być może można jeszcze korzystać z jakichś skanów gazety na fejsiku, ale ja nie mam fejsika i nawet nie wiem jak go się obsługuje.
 #1148876  autor: blacQ1
 27 kwie 2023, 15:47
Że niby co :smt005 :smt005 :smt005 nie długo wyjdzie że ja zażądzam kodami lub coś w tym rodzaju :smt005 :smt005

Ps babcia i nie tylko powinnaś mieć mesengera i inni użytkownicy sieci fakt mobile
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2023, 15:53 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1148879  autor: macqmacq
 27 kwie 2023, 15:58
marcz123456 pisze:
27 kwie 2023, 15:24
Przecież jakby faktycznie ten mityczny "spisek" był, to by nie włączali bonusów na czacie/info, tylko wciskali kit że się nie da i tyle.
Gdyby wciskali, "że się nie da" to musieliby dawać jakąkolwiek inną rekompensatę na złożone reklamacje o braku benefitów za kody 8)
 #1148882  autor: vkjcsakjvcjk
 27 kwie 2023, 18:18
babciagienia1p pisze:
27 kwie 2023, 14:37
@Remington
Reklamacja nic nie daje, bo zawsze jest rozpatrywana post factum. Bonus reklamacyjny jest przyznawany, ale już po wygaśnięciu uzbieranych. Na ewentualną kolejną dostaje się odpowiedź, że przedłużanie jest błędem systemu i nic nie mogą zrobić.
Mi kiedyś uwzględnili reklamację na uzbierane smsy a problem powstał przez to, że włączałem je też w niedzielę a wtedy przekroczyłem limit miesięczny na smsy i w prawidłowym terminie przestały się włączać. Oddali co straciłem wystarczyły odpowiednie argumenty w BOK. Także trzeba próbować i używać słowa reklamacja bo z konsultantami rożnie bywa. Jeszce wspomnę, że wyczytałem tutaj na forum iż można żądać rekompensaty pieniężnej za problemy i 10zł raz wpadło. ;)
 #1148883  autor: babciagienia1p
 27 kwie 2023, 18:48
@vkjcsakjvcjk
Kilka lat temu składałam dwie reklamacje pisemne w związku ze straconymi uzbieranymi. Odpowiedzi były na nie. Uzasadnienie - przedłużanie pakietów jest niezgodne z regulaminem i jest błędem systemu.
Przed wysłaniem reklamacji dręczyłam BOK. Tam słyszałam to samo.
 #1148884  autor: Remington
 27 kwie 2023, 18:53
I odpuściłaś? Ja bym wtedy uderzał do UKE z czymś w stylu: „Być może kumulacja jest działaniem niezamierzonym, ale faktycznym, znanym operatorowi i od lat honorowanym. Gdyby nie błąd po stronie operatora, nie straciłbym uzbieranych minut.”.

Sorry, ale my jesteśmy tylko biednymi, bezbronnymi konsumentami, a po drugiej stronie stoi profesjonalista ze sztabem sowicie opłacanych specjalistów.
  • Strona 369 z 417
  • 1
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • 371
  • 417
  • 1
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • 371
  • 417