DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 357 z 535
  • 1
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 535
 #1150765  autor: darekka
 05 cze 2023, 09:40
Właśnie mi sie odnowił cykliczny 7dniowy stary nolimit bez MMS+1GB więcej oczywiście za pieniądze-promocja (PREZENT pod numer 364) darmowego 7dniowego starego nolimitu nie zadziałała na żadnym z 3 numerów ze starym cyklicznym nolimitem bez MMS+1GB ...cóż będzie reklamacja. :D

aktywacja w starym NL bez MMSów tylko przez:
SMS o treści PREZENT pod numer 364.
aktywacja do 6.06.2023r

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150766  autor: bxx1
 05 cze 2023, 09:50
Reklamacja i dostaniesz na miesiąc.Mi się już prawie kasa skończyła a tu taki prezencik.Może będą jakieś większe gb za doladowania.
Wyzerowało licznik odnowień.Kontakt dzień przed lub w tym samym dniu odnowienia pakietu wtedy ręcznie przywrócą licznik do stanu z przed!Takie jaja!
 #1150770  autor: darekka
 05 cze 2023, 10:38
Poczatowane, reklamacja na poczekaniu uznana i efekty takie:
1szy numer dostał +21dni usługi oraz +106GB(dodane do puli z usługi)+3,9GB w roamingu
2gi numer dostał +7dni usługi oraz +59GB(dodane do puli z usługi)+3,9GB w roamingu
2gi numer dostał +7dni usługi oraz +108GB(dodane do puli z usługi)+3,9GB w roamingu
myślę, że moge być zadowolony i ryzyko znikome sie opłaciło-CYKORY :D

Co do daty aktywacji nolimitu to tak jest dzisiejsza ale...numer odnowienia cyklicznego jest prawidłowy i co ciekawe wielkość ostatniego pakietu GB jest taka jak podane wyżej(wzrosły względem "prawidłowego" liczenia niewspółmiernie np.z 91GB zrobiło się 106GB)-to może po raktywacji...wystartować od tej bonusowo podniesionej ilości+1GB.

Jedna tylko uwaga: zmieniła się nazwa usługi z cyklicznej 7 dniowej na cykliczną 31dniową "Rozmowy i SMSy bez limitu + pakiet GB na 31 dni" oraz na jednym z numerów odnowienie co środe zmieniło się na piątek na stronie Mój Orange...w razie problemów reklamacja będzie znowu.


aktywacja w starym NL bez MMSów tylko przez:

SMS o treści PREZENT pod numer 364.
aktywacja do 6.06.2023r
Ostatnio zmieniony 05 cze 2023, 11:03 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150771  autor: KC-KARLOS
 05 cze 2023, 11:02
Ja chyba do nich ponownie napiszę, bo zamiast +7 dni NL bez MMS włączyli mi wersję na 31 dni z 20 GB... czyli straciłem po raz drugi kumulację wersji co 7 dni za 7 zł... Jednak nie warto było z tym SMSem :oops:

Napisałem, czekam na odpowiedź - żądam przywrócenia tego co było wraz z kumulacją.
EDIT: rzekomo wprowadzili mi zgłoszenie techniczne w tej sprawie... Serio?
Twierdzą, że mi to przywrócą - a to było w niedzielę 04.06.2023 już 128 odnowienie.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2023, 11:31 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150775  autor: bxx1
 05 cze 2023, 11:27
No mi wyzerowalo licznik.I tak jak piszesz widnieje wersja na 31 dni a nie na 7.Za miesiąc reklamacja o przywrócenie licznika doładowań i wersji 7 dniowej.Ciekawe czy skuteczna.Coś przeczuwam że będą jaja.Ale wygląda na to że wajchowo się da jak w plusie.Gigabajty dodano do puli usług.Ale żeby teraz wrócić z licznikiem odnowień to starciłbym wszystkie uzbierane gigabajty.Dla tego teraz dopiero w dniu/lub dzień przed aktywacją kolejnego da się to przywrócić do pierwotnego stanu.
 #1150776  autor: darekka
 05 cze 2023, 11:29
Żeby za fajnie nie było to...lama na czacie zamiast przedłużyc cykliczny 7dniowy stary nolimit(PREZENT pod 364 i reklamacja, którą uznała) to...włączyła 31dniowy.

No cóż poszła reklamacja z żądaniem przywrócenia 7dniowego starego bez mms+staż odnowień i bonus za problemy.

Przeglądając strone moj orange dopiero to widać, bo zaden sms ani nic nie potwierdził zmiany-sms jedynie informuje o przedłuzeniu nolimitu .

Ludzie co za matoły tam robią. :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150777  autor: KC-KARLOS
 05 cze 2023, 11:33
Przecież to mogli zrobić od ręki, a nie czekać np. 3 dni na to. Masakra.

Darekka: nie proponuj już wysyłania SMSa "PREZENT", promka nie działa. Tym, co wysłali SMSa albo tego nie zrobili, a mają stare no-limity - niech nie wykonują żadnych ruchów - nie ruszać, nie kombinować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150778  autor: darekka
 05 cze 2023, 11:38
Zależy, bo jak ktoś chce sobie "zarobić" to promka idealna-nie działa więc reklamacja(dadzą 31dni starego nolimitu i jak u mnie sporo neta dodatkowo), pewnie właczą cykliczny 31dniowy więc znowu reklamacja i tym samym benefity sie wyrwie ale jak ktoś nie chce wojowac to niech nie używa tej promocji, bo w opór niedopracowana i pracownicy też nieogary.

Czy mogł konsul od ręki zrobić powrót do 7dniowego to wątpie, bo w systemie widzą tylko 31dniowy za 25zeta-techniczni musza to odkręcać.

Kod *115*1# podaje aktualna ofertę zgodnie ze strona mojorange czyli wersje 31dni za 25zeta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150782  autor: pingpong123a
 05 cze 2023, 12:37
darekka pisze:
05 cze 2023, 11:29
Żeby za fajnie nie było to...lama na czacie zamiast przedłużyc cykliczny 7dniowy stary nolimit(PREZENT pod 364 i reklamacja, którą uznała) to...włączyła 31dniowy.

No cóż poszła reklamacja z żądaniem przywrócenia 7dniowego starego bez mms+staż odnowień i bonus za problemy.
W listopadzie nie bez powodu po cichu dopisali w regulaminie, :roll:
Samodzielne lub automatyczne wyłączenie Usługi na 7 dni jest jednoznaczne z brakiem możliwości jej ponownego włączenia.
a teraz nagle zrobili pierwszy raz prezent dla starych no-limitów. Trzeba było zastosować zasadę Karlos20 o nieruszaniu pakietu. A teraz zostaną przepychanki z orange :( .
 #1150785  autor: KC-KARLOS
 05 cze 2023, 13:12
bxx1: żądaj przywrócenia tego co miałeś wcześniej. Da się to zrobić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150789  autor: darekka
 05 cze 2023, 13:24
Tylko reklamacja, bo błędnie włączono coś innego niż miało być. Tu ciała dali pracownicy aktywujący błędnie nie to co powinni(promocja 7dni starego nolimitu) więc dział techniczny to odkręci(przywrócą również staż starego nolimitu)-podobnie było jak skasowali nieaktywowane białe startery z dopisanym starym nolimitem w marcu 2022-w bólach ale mi przywrócili taki dziewiczy nierejestrowany starter mający datę wazności do końca roku.

P.S. nikt naszego 7dniowego nolimitu NIE WYŁĄCZYŁ tylko błędnie zmienil na 31dniowy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150791  autor: bxx1
 05 cze 2023, 13:56
Tak oddzwoniła babeczka i reklamacja złożona bo twierdzi ze tego pakietu już nie ma i nie ma mozliwości ponownej aktywacji.Rozpatrzą od 7 do 31 dni.No to sie przepychanki zaczęły.Blędnie właczono i zasłaniała się regulaminami itp.Absurd totalny zlecasz a aktywują Ci co innego.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2023, 14:12 przez bxx1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1150792  autor: darekka
 05 cze 2023, 14:01
Formalnie(regulaminowo) powrotu nie ma ale tu jest sprawa nieregulaminowa-zawalona po stronie operatora 2 krotnie-1raz promocje nie działa, a 2gi raz to niekompetencja pracowników aktywujących promocję po reklamacji(co innego mieli zrobić, a co innego zrobili). Kwestia cierpliwości i odkręcą problem w procesie reklamacyjnym.

Szeregowy konsultant nie ma ani wiedzy ani możliwości poza przesłaniem reklamacji do dzialu technicznego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150793  autor: zulu144dwa
 05 cze 2023, 14:11
@grzefik
Jak nie ma wystarczająco zł do automatycznego odnowienia cyklicznego biorąc pod uwagę także nowe zasady automatycznego kredytu do 5 zł to bez sensu jest wyłączać cykliczny NL, szczególnie gdy można korzystać nawet z samych zablokowanych GB w NL przez 92 dni po kliknięciu w zablokowanej usłudze w guzik dostępny (w MO aplikacja i strona) gdy konto zł jest w stanie aktywnym na rozmowy wychodzące.

@bxx1 & @darekka @Karlos marnie widzę szanse powrotu do starego NL cyklicznego za 7 zł nawet jak to był błąd konsultanta.

@darekka formalnie dla GB w automatycznym odnowieniu ważny jest licznik odnowień a nie wielkość liczba ostatnio przyznanych GB.
Widać, że w dziale technicznym nie ma już osoby, która potrafi rozwiązać wszelkie problemy związane , że starym NL za 7 zł bezbłędnie.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2023, 14:36 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 1 raz.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1150794  autor: darekka
 05 cze 2023, 14:36
a cóż to było jak nie ewidentny błąd konsultantki-zamiast włączyć promocję na dzień dziecka dokonała nieautoryzowanej przez abonenta zmiany wersji nolimitu? W tej sytuacji nie ma operator żadnego pola do popisu, bo wina jest ewidentnie po jego stronie(odpowiada za działania pracownika)-teraz tylko trzeba poczekać aż dział techniczny dokona stosownych modyfikacji na kontach numerów z problemem(przywrócenie stanu sprzed nieautoryzowanej zmiany). Nerwy nerwami ale cierpliwości, bo tak naprawdę na teraz wszystko działa(fakt w innej wersji zamiast 7 to 31dniowa ale stara) i poza irytacją po naszej stronie innych problemów nie ma. Odkręcą, przeproszą, benefit dadzą za problem i tyle.

Tu jest tak samo jak by konsultant ot tak sobie klikał w systemie i włączał/wyłączał co mu się podoba-też operator musiałby to odkręcić w 100%.

Licznik odnowień na każdym numerze gdzie spaprano włączenie promocji na dzień dziecka jest zgodny z tym co było przed podmianką cyklicznego nolimitu z 7 na 31dni. Mam świadomość, że powróci się do ilości GB zgodnych z licznikiem odnowień sprzed pokręcenia w systemie przez konsultantke.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1150796  autor: darekka
 05 cze 2023, 14:51
tu nawet nie ma opcji aby nie odkręcili tej ewidentnej pomyłki pracownika-nie ma co nawet tu dopuszczać takiej możliwości-ja jednoznacznie określiłem oczekiwania w reklamacji i będę ich oczekiwał w pełnym zakresie ponieważ sprawa jest nader klarowna i wina(pomyłka) pracownika ewidentna, a skutki takiej pomyłki u abonenta znaczne więc trzeba oczekiwać pełnego przywrócenia stanu sprzed nieumiejętnego działania pracownika.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2023, 14:55 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 357 z 535
  • 1
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 535
  • 1
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 535