DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #916008  autor: Wulo
 15 mar 2017, 13:04
Można już przejść z karty Virgin Mobile na abonament. Fajną opcją jest, że jak mamy do 100 zł na koncie to może to przejść jako opłata na abonament.
 #920075  autor: iPlus
 10 kwie 2017, 13:59
napewno Virgin mogłoby zrobić lepszą ofertę jak 9 zł za rozmowy no limit, ofertę netu mobilnego no limit w sensie bez obniżania do lejka tylko normalna prędkość za normalną cenę, standardowa cena minuty bez pakietu mogłaby wynosić 9 gr, wtedy oferta byłaby dużo lepsza, niestety to co Virgin wprowadziło to taka sobie oferta, porównywalna do innych choć duży plus za umowę na czas nieokreślony i brak opłat w abonamencie jeśli się nie korzysta i płacenie za korzystanie, tylko jeszcze ceny pakietów do poprawki
 #931298  autor: drozda
 14 cze 2017, 10:21
Jest tu ktoś z abonamentem w Virgin ? Interesuje mnie kwestia techniczna , podobno przy migracji z prepaid konieczna jest wymiana karty SIM a to oznacza że Virgin ma jednak własne HLR ... ciekawe kiedy zmigrują też prepaidy ....
 #931312  autor: Wulo
 14 cze 2017, 11:15
drozda pisze:Jest tu ktoś z abonamentem w Virgin ? Interesuje mnie kwestia techniczna , podobno przy migracji z prepaid konieczna jest wymiana karty SIM a to oznacza że Virgin ma jednak własne HLR ... ciekawe kiedy zmigrują też prepaidy ....
Robiłem tą ofertę ciotce. Miała Virgin Mobile na kartę, a na koncie niecałe 100 zł. 100 zł pobrali jako nadpłata do abonamentu (więc kasa nie przepadła) i zgadza się, kurier wraz z umową do abonamentu przynosi nową kartę SIM. Na infolinii powiedzieli, że wymiana jest konieczna, ponieważ jest to już jakaś nowa platforma itp.
 #931348  autor: kaspeed
 14 cze 2017, 14:31
Tak docelowo najstarsze sim mają być wymienione.Mają wlasne Hcośtam ;) nawet w sieci było o tym info ze dla tych co wymienią dają 3gb za darmo;) w prepaid.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #996618  autor: Romlen
 01 cze 2018, 00:02
Odświeżę wątek.

Zauważyliście, że na stronie Virgin nie można już dokonać zakupu czy przenieść numeru na abonament na czas nieokreślony? Są tylko plany 1,2,3-24M. Nie wiem jak opinia innych ale moim zdaniem to strzał w kolano. Nie mają jakoś strasznie dużo numerów w abonamencie a taka długa umowa skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. Czemu o tym wspominam? Tam gdzie mieszkam, siła sygnału Orange (NJU) jest słaba. Przez chwilę zastanawiałem się nad przeniesieniem naszych 4 numerów w rodzinie do VM. Długie umowy mnie skutecznie zniechęciły.
 #996675  autor: matisi
 01 cze 2018, 12:11
@Romlen
W przypadku oferty indywidualnej, można wybrać umowę na czas nieokreślony. Wystarczy kliknąć na ofertę Planu, który chcesz mieć i w lewym dolnym rogu zmienić 24 miesiące na "ile chcesz". Oczywiście będzie się to wiązało ze zmniejszonym pakietem internetu.
W przypadku oferty rodzinnej, konieczna jest umowa na 24 miesiące.
 #1114629  autor: fwitkowski17
 04 kwie 2021, 10:04
Co prawda nie jest to wątek odnośnie oferty abonamentowej, ale nie zamierzam tworzyć nowego tematu:
Virgin Mobile delikatnie odświeżył Plany na 24 miesiące. Od teraz są poprzedzone słowem Nowy i główna zmiana polega na podwyższeniu pakietu internetowego o 10 GB. Od teraz:
- w Nowym Planie 2 na 24 miesiące zamiast 20 GB jest 30 GB (z czego 3.39 GB w UE)
- w Nowym Planie 3 na 24 miesiące zamiast 30 GB jest 40 GB (z czego 4.56 GB w UE)
Ceny (kolejno: 29 zł, 39 zł) nie ulegają zmianie
Do tego dodatkowy pakiet 1 GB ma 120 MB w UE.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2021, 14:22 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Przeniesione do właściwej dyskusji
 #1125945  autor: mskrot
 25 gru 2021, 01:10
Mam 3 numery w Play. Jeden na abonament (umowa na czas nieokreślony) i dwa na kartę. Wszystkie numery są zarejestrowane na mnie. Chcę przenieść te 3 numery z Play do Virgin do abonamentu 29+14.5+14,5. Strona Virgin z tego co widzę nie ma opcji przeniesienia 3 numerów jednocześnie. Jak to rozegrać? Przenieść pierwszy dowolny numer z Play do Virgin na abonament za 29 zeta, a następnie mając już na jednym numerze Plan2_24M przenieść dwa kolejne numery tworząc tzw. grupę? Te dwa kolejne numery będę mógł przenieść za jednym razem, czy znowu będę to musiał robić po kolei?
 #1128587  autor: KC-KARLOS
 21 lut 2022, 16:21
Informuje o "odświeżeniu" oferty abonamentowej Virgin Mobile. Oferta zdrożała o 1 zł. Jak to wygląda?
> Abonament Dla Każdego 1.0. Opłata bazowa 15 zł (minimalna). Nielimitowane minuty i SMSy do wszystkich. MMSy płatne do faktury 0,45 zł za szt. Dopłata za 1GB to 1 zł, maksymalnie można wykorzystać 15GB z dodatkową opłatą 15 zł (zużyjemy mniej to zapłacimy mniej - między 16 a 29 zł). Max kwota to 30 zł.
Umowa bezterminowa - wypowiedzenie miesięczne. Z tego tytułu naliczana jest aktywacja 29 zł.

> Plan 2.1_24 > wszystko bez limitu (minuty, SMS, MMS w kraju) + 30 GB (w tym 4,18 GB w UE). Opłata bazowa 30 zł. Aktywacja za 0 zł. Umowa 2-letnia. Można dokupić 1 GB (0,14 GB w UE) za dodatkowe 1 zł (po wyczerpaniu neta lejek 32 kbps).

> Plan 3.1_24 > wszystko bez limitu (minuty, SMS, MMS w kraju i UE) + 50 GB (w tym 5,57 GB w UE). Opłata bazowa 40 zł. Aktywacja za 0 zł. Umowa 2-letnia. Można dokupić 1 GB (0,14 GB w UE) za dodatkowe 1 zł (po wyczerpaniu neta lejek 32 kbps).

Przy ofercie grupowej Plany 2.1 oraz 3.1 dostajemy za połowę ceny (umowy na 2 lata), a numery w Grupie lądują do tego samego konta Abonenckiego (będą na jednej fakturze). Operator nie określa, kiedy trzeba przenieść drugi, trzeci, czwarty i piąty numer do opcji grupowej w Virgin abo. Warunkiem udzielenia rabatu to posiadanie planu głównego albo ze starej opcji 29/39 lub z nowej 2.1 za 30 lub 3.1 za 40. Więcej info w regulaminie > https://virginmobile.pl/media/documents ... -02-21.pdf

Przypominam o rabacie 10 zł: 5 zł za marketing i 5 zł za eFakturę. Wyłączenie którejkolwiek opcji powoduje wzrost abonamentu o 5 lub max 10 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149128  autor: Window
 30 kwie 2023, 22:19
Zmiany w Abonamentowej Ofercie Virgin Mobile
Informacja dla abonentów korzystających z oferty „AboJa”:
Informujemy, że z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. przestaniemy świadczyć usługi w ramach oferty „AboJa”.
Informacja dla abonentów korzystających z ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”
https://virginmobile.pl/media/documents ... _AboJa.pdf
Informujemy, że z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. przestaniemy świadczyć usługi w ramach ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”.
https://virginmobile.pl/media/documents ... alnych.pdf
 #1149167  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2023, 10:23
Window: co to znaczy:
> zmiana warunków dla tych, co korzystają z opcji za 15 zł bazowej kwoty za rozmowy i SMSy + do 15 zł za dodatkowe paczki po 1 GB wedle zużycia (max 15 zł)? Wtedy po zmianach za 15 zł dostaną no-limit + 5GB?
> zmiana warunków dla tych co korzystają z planów na 2 lata w opcjach grupowych (dodatkowe karty są przecenione)? W zamian dostaną no-limit + 10 GB za 15 zł?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149257  autor: KC-KARLOS
 04 maja 2023, 13:06
EDIT: faktycznie, w każdym przypadku można zerwać umowę terminową bez kar. Grubo :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151044  autor: kondziel
 09 cze 2023, 13:50
W Virgin jest się dokładnie na tych samych warunkach jak w Play? Nie ma niższego priorytetu czy przyciętej prędkości danych?
 #1151045  autor: KC-KARLOS
 09 cze 2023, 13:59
kondziel: jeśli karta jest na platformie billingowej Playa - powinno być identycznie jak w głównym Playu. Jeśli na platformie Virgin (abonament częściowo się tam znajduje), to mogą wystąpić różne sytuacje.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151650  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2023, 22:58
1 lipca Play przenosi klientów abonamentowych do systemu billingowego Play. Zmieni się sposób obsługi numeru abonenckiego oraz wystawiania faktur. Info > https://www.tabletowo.pl/play-wazne-wia ... jey-I5mZ7o

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥