Użytkownik
Hods
Robiłem tą ofertę ciotce. Miała Virgin Mobile na kartę, a na koncie niecałe 100 zł. 100 zł pobrali jako nadpłata do abonamentu (więc kasa nie przepadła) i zgadza się, kurier wraz z umową do abonamentu przynosi nową kartę SIM. Na infolinii powiedzieli, że wymiana jest konieczna, ponieważ jest to już jakaś nowa platforma itp.drozda pisze:Jest tu ktoś z abonamentem w Virgin ? Interesuje mnie kwestia techniczna , podobno przy migracji z prepaid konieczna jest wymiana karty SIM a to oznacza że Virgin ma jednak własne HLR ... ciekawe kiedy zmigrują też prepaidy ....
Informacja dla abonentów korzystających z oferty „AboJa”:
Informujemy, że z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. przestaniemy świadczyć usługi w ramach oferty „AboJa”.
Informacja dla abonentów korzystających z ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”
https://virginmobile.pl/media/documents ... _AboJa.pdf
Informujemy, że z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. przestaniemy świadczyć usługi w ramach ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”.
https://virginmobile.pl/media/documents ... alnych.pdf