DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 372 z 526
  • 1
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 526
 #1151834  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 16:02
Skandal! No to już jest przegięcie!
Właśnie straciłem stary no-limit. Otrzymałem SMSa z numeru 630 iż włączyli mi no-limity z MMSami i 100 GB internetu na miesiąc w wersji cyklicznej.
To ma być rozwiązanie mojej reklamacji?

I jeszcze coś:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 16:07 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151836  autor: darekka
 19 cze 2023, 16:06
Karlos20 pisze:
19 cze 2023, 16:02
Skandal! No to już jest przegięcie!
Właśnie straciłem stary no-limit. Otrzymałem SMSa z numeru 630 iż włączyli mi no-limity z MMSami i 100 GB internetu na miesiąc w wersji cyklicznej.
To ma być rozwiązanie mojej reklamacji?
Miałem to samo(patrz wyżej)-na infolinii odkręcili, bo jakoby system-po mojemu to orangowy SKYNET zrobił psikusa. To nie jest rozwiązanie reklamacji tylko jakiś babol, który i mi taki myk zrobił. Pilnuj aby na infolinii przywrócili wszystkie dane, liczniki odnowień itd.

Sprawdź w historii zgłoszeń czy Twoja reklamacja jest procedowana-na 99% nie jest zakończona a ta zmiana to odwracalny błąd systemu :evil: .
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 16:13 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151837  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 16:13
darekka: Tak, reklamacja oczekuje na realizację. Dzwonie też na infolinię, aby to sprawdzili i cofnęli zmianę.
Po podaniu numeru reklamacji, doradca poinformował, że przekazał do działu reklamacji kolejne informacje, aby wyłączyli błędną usługę i włączyli to, o co prosiłem. Mam dalej czekać.

Obym nie stracił obecnie posiadanych 8,57 TB pakietu danych.... wspominałeś, że podmiana nowego NL na stary kasuje GB... nie podoba mi się to, co się tutaj odwaliło.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151838  autor: darekka
 19 cze 2023, 16:26
Ich system żyje własnym życiem: teraz na 1 z 4(z czego 3 to reklamowane numery z PREZENTu) ma znane już nam niedobory usług-poznikały w aktywnych(w tym nolimit 31dniowy stary cykliczny) i dostępnych do włączenia ale kod *115*1# zwraca prawidłowo smsa i w apce/na stronie widać na froncie, że jest stary nolimit aktywny. Ot taki orangowy SKYNET to coś włączy, to coś zniknie albo się pokazuje coś czego nigdy się nie używało.

Tak zmiana z nowego na stary nolimit zeruje GB,limit odnowień ale...da się to ponownie ustawić(u mnie się dało na 3 numerach) więc kwestia ogarniętego konsula. Sprawdź czy Ci hajsu za nowy nolimit nie skosiło-jak tak to niech oddają(mi na 1 numerze skosiło i oddali).

EDYCJA: skoro odesłali do technicznych sprawe i nie odkręcili na infolinii to niestety trafiłeś na malo rozgarniętego konsula i będziesz się z tym bujał niestety(wogóle cokolwiek zrobił np. zmienił na stary nolimit czy tylko przekazał sprawe a Ty masz nowy nolimit z MMSami?)-ja miałem 15ego fart i w trakcie rozmowy na 3 numerach wszystko odkręciła(oddała wszystko, poprzestawiała nolimity, poprawiła liczniki odnowień itd) miła i profesjonalna Pani konsultantka o bardzo rozległej wiedzy.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 16:34 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151839  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 16:33
No ja mam niestety już nowy NL pod *101*1# a kod *115*1# zwraca info, że nie posiadam usługi bez MMS... To mnie ten "skynet" utopił :oops:

Czyli mam dzwonić ponownie? Kasę za włączenie no-limitu nie pobrali.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151840  autor: darekka
 19 cze 2023, 16:37
Ciężko tu radzić-niby telefon przy odrobinie farta i trafienia na kogoś rozgarniętego mógłby to na poczekaniu odkręcić(jak u mnie) ale czy trafisz na kogoś sensownego...za darmo się dzwoni więc można a może akurat ktoś inteligentny się trafi. Ewentualnie czekać , aż kiedys techniczni to odkręcą ale skoro tyle im schodzi z PREZENTem to ile im z tym zejdzie.
Akurat teraz nowy nolimit podtrzymuje stare GB i dodał 100GB nowych więc to bezpieczne(nie znikna same ale znikną po zmianie na stary nolimit ale są do odratowania jak pracownik ogarnięty lub techniczni odkręcą zmianę), a odkręcić muszą do tego stanu(musisz tylko przypilnowac aby licznik odnowień został przywrócony oraz zebrane z nolimitów GB plus GB w roamingu dodane w ilości prawidłowej...u mnie przywracanie pozostawiło te dodatkowe 100GB z nowego (cudownie się włączonego) nolimitu więc na plus wyszło.

A podali powód zmiany oferty: system sam czy może pracownik poklikał?
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 16:45 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151841  autor: verona1
 19 cze 2023, 16:43
zulu144dwa pisze:
19 cze 2023, 14:19
Osobiście jestem zadowolony z takiego działania promocji na dzień dziecka.
Skorzystałem na 3 kartach aktywowanych przed 19.09.2019r.
Na pierwszej karcie, gdzie jest sporo złotówek (promocja 10%) już aktywowałem jednorazowy NL za 1 zł aby nie było automatycznego odnowienia.
Na pierwszej karcie miałeś włączony stary NL za 25zł? Jesteś pewien że nie odnowi się automatycznie?
 #1151842  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 16:45
darekka: jeden mówił, że to jakiś błąd i mam czekać, a drugi mi udowadnia, że nie ma już starego no-limitu za 7 zł, kompletnie ignorując mnie o sprawie, w której dzwonie... coś tam sprawdza, ale to chyba tym telefonem w niczym nie wskóram.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151844  autor: zulu144dwa
 19 cze 2023, 16:48
Karlos20: Na screenie widać, że nawet jak w ramach reklamacji uruchomiono usługę to guzik cofnięcia usługi pojawia się. Możesz sprawdzić jak długo ten guzik będzie dostępny o ile wcześniej znowu coś nie poprawią.
Dostęp do guzika dokładnie przez 24 godziny, czy do następnego dnia do godziny 23:59?
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 16:49 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 1 raz.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1151845  autor: darekka
 19 cze 2023, 16:48
Pierwszy w miarę ogarnięty-jest zgłoszenie prosze czekać a drugi to...matołek bez wiedzy(choć w części ma racje od 3 listopada 2022 nie ma 7dniowego dla nowych tylko mają go Ci, którzy mieli go aktywnego cyklicznie przed tą datą)-mi taka za pierwszym telefonem wyłączyła nowy i włączyła stary nolimit zerując wszystko, a jak powiedziałem, ze reklamacje trzeba złożyć(bo poznikłąy GB, licznik odnowień się wyzerował itd) to sie rozłączyła.
Druga zaś super kompetentna i wszystko przywróciła sprzęd ingerencji orangowego SKYNETU i jej koleżanki. Kwestia farta.

No coż albo dzwonić do skutku(ale dziś może się nie udać trafić na kogoś mądrego) albo poczekać niestety.


@zulu144dwa
Jak użyje guzika wyłącz usługe to jedynie straci GB(wyłączy nowy nolimit ale nie przywróci się tak starego) -da się to odkręcić ale w tym przypadku lepiej zostawić aby sami to zrobili, bo mogę stękać, że się samemu włączało itd. takie szukanie dziury w...aby mieć powód do spuszczenia na drzewo.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 17:06 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151846  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 16:52
zulu144dwa: będę to obserwował, ale tą opcję omyłkowo mi uruchomiono i będę dążył do tego, aby przywrócili mi stare no-limity sprzed błędnej rekompensaty za niedziałającą promkę PREZENT.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151847  autor: zulu144dwa
 19 cze 2023, 17:04
Karlos20: Reklamacje złożone. Czekać na oficjaną odpowiedź i sprawdzać na MO najlepiej na stronie.
Co do screenu to trudno go prawidłowo zinterpretować.
Ja interpretuję tak.
Po reklamacji włączono Tobie nowy cykliczny NL za 7 zł przy którym zwykle jest bonus 3 GB. U Ciebie 3GB zastąpiono 100GB na stałe albo nawet z inkrementacją.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 17:07 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 1 raz.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1151848  autor: KC-KARLOS
 19 cze 2023, 17:06
zulu: to dalej nie jest to, o co prosiłem w reklamacji.
Poza tym zniknął licznik odnowień, co sugeruje, że jest to nowy no-limit.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151849  autor: darekka
 19 cze 2023, 17:10
Też mi system (orangowy SKYNET )po uznaniu reklamacji gdy już wszystko zostało przez pracownika reklamacji na kontach 3 numerów potwierdzone, odpowiedź/potwierdzenia przysłane itd.(zostałem na 31dniowym starym cyklicznym na ustalonych warunkach po PREZENTowych cudownych włączeniach 31dniowego starego w miejsce aktywnego 7dniowego cyklicznego na 3 moich numerach) po kilku godzinach identycznie zrobił dając(automatycznie najpewniej, bo w systemie brak było ingernecji człowieka w materii aktywacji nowego nolimitu z MMSami) nowy nolimit i po 100GB więc to nie rozwiązanie reklamacji PREZENTowych cudów tylko błąd ewidenty systemu i jako taki jest w 100% odwracalny(na moim przykładzie 3 numery ogarnięto podczas 1 rozmowy telefonicznej z infolinią w miłej atmosferze i żartów) i niezwiązany z jakąkolwiek reklamacją.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 17:15 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151850  autor: zulu144dwa
 19 cze 2023, 17:15
Karlos20: Inaczej napiszę.
Łatwiej jest nadać nowemu NL właściwości starego niż przywrócić stary.
Sposób prezentowania informacji pozostaje jak dla nowego.
Trzeba obserwować wielkość ostatniego bonusu.
To tylko przypuszczenia.
Spokojnie czekać i zapewniać środki do automatycznego odnowienia.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1151851  autor: darekka
 19 cze 2023, 17:18
Stary 31dniowy bez problemu da się przwrócić ustawiając ręcznie(na podstawie danych widocznych na koncie numeru-tam nic nie znika nawet po zmianie oferty) ilość zebranych GB z nolimitów, ilość odnowień, wielkość ostatniego pakietu itd-z 7dniowym starym już nie jest tak słodko. :evil:

W tym przypadku gdy się nie trafia na kogoś ogarniętego na infolinii trzeba reklamacje składać i czekać niestety choć jak ma się fart to da się wszystko ogarnąć i przywrócić podczas rozmowy z infolinią(ja 3 numery tak poprzywracałem w ok 30minut czilowej :D rozmowy).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151852  autor: zulu144dwa
 19 cze 2023, 17:37
verona1 pisze:
19 cze 2023, 16:43
zulu144dwa pisze:
19 cze 2023, 14:19
Osobiście jestem zadowolony z takiego działania promocji na dzień dziecka.
Skorzystałem na 3 kartach aktywowanych przed 19.09.2019r.
Na pierwszej karcie, gdzie jest sporo złotówek (promocja 10%) już aktywowałem jednorazowy NL za 1 zł aby nie było automatycznego odnowienia.
Na pierwszej karcie miałeś włączony stary NL za 25zł? Jesteś pewien że nie odnowi się automatycznie?
Tak jestem pewien.
Już jest aktywna nowa wersja jednorazowa NL w MO (aplikacja i strona)
Zgodnie z regulaminem nowych jednorazowych NL.

52. W sytuacji, gdy Abonent ma włączoną usługę „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” w dowolnej wersji i zleci
włączenie Usługi, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną
przeniesione do nowo włączonej Usługi. Jednocześnie usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostanie
wyłączona.

...
54. W sytuacji, gdy Abonent ma włączoną usługę „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” w dowolnej wersji i zleci
włączenie Usługi, pozostałe dni ważności oraz gigabajty z usługi „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostaną
przeniesione do nowo włączonej Usługi. Jednocześnie usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” zostanie
wyłączona.


W dwóch puntach regulaminu jednorazowych NL :
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 934de827a3
jest to samo.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1151856  autor: kelcior
 19 cze 2023, 21:05
Hej jeszcze wracając do: viewtopic.php?p=1151786#p1151786
Czy mogę sobie to aktywować na numerze tymczasowym i wszystko zostanie na przenoszonym numerze? I jeszcze dopytam o promocję:
Aktywujesz promocję 300GB
Zasilasz konto kwotą 5zł ale ważne - przez aplikację Mój Orange za co dostajesz 25GB(z promocji 300GB) i 12,5GB
W jakiej kolejności to wszystko zrobić po otrzymaniu karty żeby nie namieszać.
Instaluję "Mój Orange" -> aktywuję 100GB na 31 dni -> aktywuję 20GB na 20 dni (oba pakiety powinny być ważne na rok) -> aktywuję promocję 300GB -> doładowuję 5 zł. przez aplikację Mój Orange (25GB z promocji 300GB). Done :?:
 #1151857  autor: neotele
 19 cze 2023, 21:37
@kelcior
Tak, to co aktywujesz na numerze tymczasowym, będzie potem aktywne na nr przenoszonym.
Procedura z drobną modyfikacją:
Instaluję "Mój Orange" -> aktywuję 100GB na 31 dni -> aktywuję 20GB na 20 dni (oba pakiety powinny być ważne na rok) -> najpierw doładowuję 5 zł przez aplikację Mój Orange -> a potem aktywuję promocję 300GB ( i wtedy wpadnie pierwsze 25GB z promocji 300GB)
  • Strona 372 z 526
  • 1
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 526
  • 1
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 526