darek_masz1zl pisze: ↑20 cze 2023, 23:44
Karlos20: dzięki za info. A swoją drogą jaki to dla nich problem przywrócić stan usługi sprzed wysłania przeklętego smsa ze słowem prezent.
natychmiast reklamuj samoczynną zmianę ze starego nolimitu na nowy-u mnie(3 numery) i u innych
orangowy SKYNET-inaczej nie nazwę systemu, który autonomicznie dokonuje takich zmian takie aktywacje porobił-temat do odkręcenia nawet na infolinii(mi w 30minut rozmowy odręcono 3 numery) ale...trzeba trafić na kogoś kumatego(o to niestety trudno). Jak się nie uda to reklamacje składać(żadne tam zgłoszenia techniczne tylko reklamacje, a pracownik niech sobie i wysyła do technicznych ale Wy macie określony termin oczekiwania na odpowiedź na reklamacje wedle przepisów 30dni i pełne uznanie z automatu po terminie gdy się nie wyrobia) i żądać przywrócenia tego starego(GB, liczniki odnowień itd).
U Ciebie sam sms dokonał zmiany(wątpię) czy też jak u mnie(na 3 numerach) dopiero pracownik chcący naprawić(w ramach reklamacji nie zadziałania promocji po 24 godzinach regulaminowych) brak samoczynnego przyznania PREZENTu w swoich próbach zmienił 7dniowy stary na 31dniowy stary/być może błędnie system zaprogramowano i mimo prawidłowych działań pracownika zamiast darmowych 7dni włączał się 31dniowy jednocześnie dokonując niezlecanej przez klienta zmiany wersji? Za drugą opcją z błędem systemowym przemawia fakt, ze osoby bez aktywowanego starego nolimitu(stare karty)/lub mające aktywny 31dniowy stary nolimit dostawały w ramach promocji 31dni zamiast 7dniowego okresu darmowego co było dla tej grupy korzystniejsze niż warunki promocji.
Co do przywrócenia starego 7dniowego nolimitu to...jest to bardzo trudne(choć zapewne nie niemożliwe choć na dziś nieokreślone w czasie) ale wcześniej pisano w temacie, że jakieś tam smsy z potwierdzeniem przywrócenia(po błędach operatora w ramach PREZENTu i próbach odkręcenia zmian) takiego już się pojawiały choć bez widoczności w aplikacji/stronie MójOrange więc nie wiemy czy skuteczne w praktyce.
Mam nadzieję, że skuteczne to jednak będą przywrócenia tego co operator ze swojej winy zmienił-jaki by efekt tych prac nie był uważam, że za każdy taki problem należy oczekiwać rekompensaty(choćby doładowania 30zł) tak dla zasady, bo w drugą strone zapewne gdybyśmy sobie sami przez przypadek takiej zmiany dokonali to operator by nas odesłał do aktualnego regulaminu(wiem, że takie przypadki skorzystania z nowego nolimitu z MMSami w ramach darmowych promocji, które jednocześnie zmieniają oferte ze starej bez MMS na nową z MMSami tak się właśnie kończyły-można było jedynie powrócić do wersji starej 31dniowej ale z wyzerowanymi GB, stażem,licznikiem odnowień itd) z 3 listopada 2022 gdzie stoi jak byk: wyłączenie 7dniowej starej wersji jest nieodwracalne i nie miałby w tej materii sentymentów. Więc pomyślcie czy Wy chcecie pobłażać operatorowi gdy ten tak srogo temat zawalił?