bxx1 pisze: ↑22 cze 2023, 14:47
Coś czuje ,że do 4 lipca nie zdążą ,a wtedy jest w pełni uznana.Może o to chodzi?
owszem po 30dniach reklamacja jest w pełni uznana i wszystkie w niej zawarte roszczenia np. rekompensata stają się należne z mocy prawa ale...w teorii może dojść do sytuacji w, której niby należne ale se idź do sądu(a w sądzie nie jesteśmy w stanie bez nadmiernych kosztów przywrócic oczekiwanej usługi i proponujemy rekompensate 100zł)...zastanawiam się co w sytuacji minięcia terminu(czyli uznania żądania przywrócenia wersji 7dniowej) jeśli nie ogarnęli tego wcześniej(bo nie da się) to może być niewykonalna egzekucja takiego wymagania w praktyce. Owszem jakieś tam alternatywne możliwości zawsze można wypracować ale nie byłoby to wypełnienie "uznanej" reklamacji zgodnie z jej dosłownym brzmieniem.
Liczę na to, że jednak przed tym terminem ogarną odwrócenie zmian wersji nolimitu z 7 na 31dni i oczywiście cudowne włączenie nowej z MMSami wersji.
@zulu144dwa gdyby do tego doszło to i tak muszą oddać GB z nolimitów, staż odnowień i ewentualnie zmigrować te parametry do wersji 31dniowej co niekoniecznie musi być dużą krzywdą(25zeta kosztuje a 7dniowy 28-31zł miesięcznie). Oczywiście za zaistniałe problemy z PREZENTem rekompensata też byłaby należna.